Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Zdravi zalogaji

Priča o zdravim snackovima koji su oduševili svijet: Odlučili su ‘ići glavom kroz zid’ i osvojili europsko tržište

BiteMe Nutrition
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/4
07.12.2023.
u 14:57

Ukusno i zdravo… upravo je to savršeni zalogaj, brend BiteMe proizvodi upravo takve snackove. Počeli su ručno izrađenim kolačićima, a sada se njihovi proizvodi prodaju diljem Europe

U trenutku kada je pandemija Covidom-19 zaustavila svijet, a mnogi poslovi jednostavno su se ugasili, skupina entuzijasta pokrenula je brend BiteMe Nutrition i pokazala da je ipak moguće uspjeti. Priča o zdravim zalogajima, koju su prije četiri godine pokrenuli stručnjaci iz područja prehrambene industrije, nutricionisti i entuzijasti za zdrav život – Edo Mujkić, Luka Mujkić, Petra Mihalić i Martin Kandus, doista je vrijedna divljenja i pokazatelj kako uz puno ljubavi, dobru poslovnu strategiju i odličan timski rad snovi i vizije postaju stvarnost.

Počeli su s ručno rađenim zdravim kolačićima, koje su prodavali u kafićima, a danas imaju čak tri linije proizvoda i probili su se na 12 tržišta s više od 2.500 prodajnih mjesta po Hrvatskoj i Europi. Ove su godine osvojili i prestižnu nagradu najboljeg snacka na svijetu – World's Best Snack Award za svoj proizvod "Protein Cookies".

Za sebe će reći da žive i rade svoju životnu misiju, a to je osvještavanje ljudi o zdravoj prehrani kroz inovaciju, kvalitetu i pristupačnost.

– Željeli smo prevladati dosadne stereotipe o zdravoj hrani. Naša ideja je ponuditi proizvode koji ne samo da su izvrsni za vaše tijelo, već će vas i oduševiti ukusom. Vjerujemo da zdrava prehrana ne mora biti dosadna, već može biti prava poslastica za vaše nepce. Kada smo počeli posao, svijet je bio doslovno blokiran pandemijom. Bez obzira na to, odlučili smo ići glavom kroz zid. Kako i samo ime brenda kaže, odlučili smo zagristi do kraja i svim poslovnim izazovima pokazati zube. Nije bilo lagano, no ipak, od ručno rađenih kolačića koje smo prodavali u kafićima došli smo do deset različitih proizvoda koji se prodaju u nekoliko država Europe. Bio je to velik i težak put, ali sada nam nije žao, dapače, puno smo naučili i stekli vrijedno iskustvo. Danas, iz ove perspektive, rado se sjetimo početaka – priča nam Petra Mihalić i ističe kako im je naglasak u poslovanju prije svega zdravlje, održivost i pozitivan utjecaj na društvenu zajednicu u kojoj posluju.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Za uspješan posao, važno je ostvariti kontakt s korisnicima

Najveći izazov, kako ističu iz BiteMe Nutrition, ne samo njima nego svakome brendu jest biti drugačiji, posebniji i uspjeti se istaknuti u mnoštvu konkurenata te doprijeti do kupaca.

– Zadnjih nekoliko godina pod utjecajem Covid pandemije, ratova i inflacije pokretanje poslovanja postalo je još teže, a opstaju samo izvrsni. Upravo takvi uvjeti poslovanja su nas potaknuli da konstanto razvijamo nove proizvode, nove ideje i da smo stalno korak ispred tržišta i trendova, a time i konkurencije. Bilo je potrebno puno znanja, truda i inoviranja, a prije svega strasti i ustrajnosti da bismo stvorili proizvode koji danas nose titulu najboljeg snacka na svijetu (World's Best Snack Award, IFE London). Ova nagrada je potvrda kvalitete koja nam je pomogla da napravimo značajniji iskorak i na internacionalnim tržištima, gdje je konkurencija puno snažnija, a kupci osjetljiviji – objašnjava Edo Mujkić.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Naravno, komunikacija igra ključnu ulogu u razvojnoj i prodajnoj strategiji BiteMe Nutrition brenda, a očito je kako inovativna ekipa razumije važnost transparentnosti, angažmana i izgradnje zajednice te uspostavljanja odnosa povjerenja sa svojim korisnicima. I baš zato veliki trud polažu u vidljivost na internetu, a kroz svoju web-stranicu i društvene mreže educiraju korisnike o zdravoj prehrani i ekološki važnim temama, komuniciraju s njima te otkrivaju potrebe na koje mogu odgovoriti poboljšanjem ili kreiranjem posve novih proizvoda.

– Digitalni marketing igra važnu ulogu u našem pristupu poslovanju. Aktivno koristimo društvene mreže, oglašavanje putem tražilica i ciljane kampanje kako bismo privukli pozornost potrošača. Naša web-stranica je središnje mjesto za online kupovinu, a kontinuirano ažuriramo sadržaj kako bismo održali angažman svojih pratitelja. Organiziramo ili sudjelujemo u događajima i promocijama kako bismo izravno komunicirali s kupcima te im pružili priliku da isprobaju naše proizvode i pitaju nas sve što ih zanima. Komunikacija nam omogućava dublje razumijevanje potreba naše zajednice, feedback o proizvodima te izgradnju dugoročnih odnosa s kupcima - ističe Luka Mujkić.

Za takav digitalni angažman važno je imati i pouzdanog partnera, a njega su pronašli u A1 Hrvatska, koja je nedavno predstavila unaprijeđene mobilne tarife i fiksne pakete za male poslovne korisnike, skrojene prema njihovim specifičnim potrebama te s benefitima koji omogućavaju dodatne uštede i fleksibilnost. 

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Samo nebo im je granica

Kako nam objašnjavaju Edo i Luka Mujkić, Petra Mihalić i Martin Kandus, njihova vizija je da postanu globalni lideri u proizvodnji inovativnih, zdravih i ukusnih prehrambenih proizvoda, postavljajući nove standarde u industriji, a u skladu s time za sljedeću godinu planiraju još veće širenje tržišta.

– Već sada imamo dogovoreno širenje poslovanja sljedeće godine, a cilj nam je da budemo prisutni na još 4-5 tisuća prodajnih mjesta. Zbog dobrih poslovnih mogućnosti, fokusirat ćemo se najviše na Njemačku, Austriju i Švicarsku te Benelux regiju, gdje u nekim zemljama već sada distribuiramo svoje proizvode. Također, plan nam je kreirati nove proizvode i tako povećati prisutnost i na postojećim prodajnim mjestima – priča o planovima Edo.

Očito za ovaj slovensko-hrvatski start-up ne postoje prepreke koje se ne mogu premostiti, a to su pokazali rezultatima koji su više nego hvale vrijedni. No njihov brend snažno govori i onu drugu priču, koja nije satkana samo od brojki, nego sa sobom nosi vrijednosti kao što su motiviranje okoline na zdrav život i društveno-odgovorno ponašanje te pozitivan stav prema životu i okolišu.

Sadržaj donosimo u suradnji s A1 Hrvatska

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije