Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 7
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
POD MASKOM I nakon poništenog natječaja

Fantomska tvrtka organizira fašnik

21.01.2009.
u 17:50

Hoće li ugovor potpisan s tvrtkom Real Media biti poštivan ili će biti poništen kao i natječaj koji mu je prethodio, te hoće li nakon svega biti podnesena tužba koja bi Grad mogla stajati milijune kuna, samo je dio pitanja koja se nameću nakon nedavne afere vezane uz davanje koncesije za organizaciju Dana piva i gotovo svih drugih važnijih gradskih manifestacija tvrtki iz Svete Nedjelje.

No, iz Real Medie na problem gledaju drukčije, ističući da će, usprkos tome što ih se u javnosti posljednjih dana često prozivalo i govorilo kako se radi o fantomskoj tvrtki, oni dokazati da kod njih nikakvih fantoma nema.

Mladi tim
– Zaista ne znam zašto bismo mi bili fantomska tvrtka. Ako je jedini razlog to što smo mladi i novi i što zaista želimo raditi, onda je to u redu. Ne znam zašto svi moraju biti slavni i popularni, a biti mladi tim koji se želi dokazati je nedostatak. Osim toga, mi smo sve to predstavili u gradu Karlovcu, održali smo pet sastanaka i ništa nije bilo sporno. Grad je popustio pod pritiskom medija, a zašto je tome tako, zaista ne znam. I dalje smatramo kako se ugovora koji smo potpuno regularno potpisali moramo držati. Zato smo već krenuli u organizaciju fašnika.

Odradit ćemo to potpuno besplatno. Ako nastavimo s ovim poslom uspjet ćemo to kompenzirati na drugim manifestacijama, no ukoliko ne, bit ćemo na gubitku – rekla je Tatjana Kolić, direktorica tvrtke Real Media.

Tako će fantomska tvrtka iz Svete Nedjelje ipak organizirati karlovački fašnik, prvu veliku gradsku manifestaciju. Osim toga, učinit će to potpuno besplatno, želeći se dokazati na tome poslu.

Real Media i Fest
Ipak, nakon svega cijeli je slučaj ostao prilično konfuzan i nedorečen. Tako je još nedefinirano kako će karlovački fašnik zaista izgledati i tko će na njemu raditi. Po riječima Željka Treznera, u cijelu je priču ponovo uključena i tvrtka Fest.

– Turistička zajednica je koordinator akcija u tome procesu. Zato smo spojili tvrtke Real Media i Fest, koji bi na tome zajednički trebali raditi. Nadamo se kako će sve biti odrađeno na iznimno visokoj razini – zaključio je Željko Trezner iz TZ Karlovca.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?