Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 180
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Uspješna digitalna transformacija moguća je i u Hrvatskoj

Uspješna digitalna transformacija moguća je i u Hrvatskoj
Foto: Promo
1/7
20.01.2020.
u 16:18

Njuškalo, Poliklinika Bagatin i Tokić Autodijelovi prepoznali su prilike i prednosti digitalne transformacije

Jedna od neizostavnih tema današnjice je digitalna transformacija koja obuhvaća uporabu digitalnih tehnologija i promjenu modela poslovanja te u potpunosti mijenja naše gospodarstvo. Procjena je da će se vrijednost digitalne ekonomije u Hrvatskoj do 2025. godine povećati četiri puta. U Hrvatskoj se digitalna transformacija uglavnom provodi parcijalno, uvode se nove tehnologije, ali se ne mijenjaju poslovni modeli u skladu s njima. Bez obzira na to, ipak postoje hrvatske tvrtke koje su uspješno provele digitalnu transformaciju i u posljednje vrijeme ih je sve više.

Njuškalovo foto-prepoznavanje kao prvi takav proizvod na svjetskoj razini
Njuškalo je jedan od vodećih oglasnika u Hrvatskoj s više od 10.000 novih oglasa svaki dan koji je uvođenjem najnovije tehnologije prepoznavanja slike i automatizacije predaje oglasa olakšao korisnicima njihovo postavljanje. Njuškalovo foto-prepoznavanje je prvi takav proizvod za oglasnike na svjetskoj razini koji je zahvaljujući tehnologiji dubokih neuronskih mreža omogućio korisnicima čak 70% brže postavljanje oglasa.

Foto: Arena Hospitality Group

Poliklinika Bagatin počela je s primjenom umjetne inteligencije
Istraživanja su pokazala da će tvrtke koje ranije krenu s primjenom umjetne inteligencije ostvarit čak dva puta veću profitabilnost. Poliklinika Bagatin prati svjetske trendove i standarde, osobito kada je u pitanju estetska kirurgija, stomatologija i dermatologija te su prepoznali prilike i prednosti umjetne inteligencije koja im danas očitava sve rendgenske snimke. Osim toga, digitalizirali su svoje interne procese čime su postigli veći komfor za osoblje i pacijente zahvaljujući uštedi vremena i boljoj koordinaciji.

Automatizacija poslovnih procesa unaprijedila je poslovanje Tokić Autodijelova
Zanimljivo je predviđanje kako će do 2025. godine biti moguće automatizirati čak 52% zadataka u hrvatskom gospodarstvu, i upravo je zato tvrtka Tokić Autodijelovi već u korak s digitalnim trendovima u poslovanju. Tokić Autodijelovi su zajedno sa svojim franšiznim partnerima najveći prodajni lanac auto dijelova u Hrvatskoj. U zadnjih nekoliko godina tvrtka je provela puno internih digitalnih transformacija, a najinteresantniji se tiče upravo Robotic process automation (RPA) tehnologije, odnosno automatizacije poslovnih procesa kojom su dobili iznimno veliku uštedu vremena. Fokusirani su i na kontinuirano praćenje internih trendova te trening zaposlenika zbog dodatnog poboljšanja poslovnih procesa.

Foto: Arena Hospitality Group

Kako prepoznati prilike i prednosti digitalne transformacije?
Ove, ali i mnoge druge tvrtke, će 5. veljače u zagrebačkoj Laubi na najposjećenijoj konferenciji HUP-ICT Udruge, pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0, predstaviti svoje poslovne modele i pružiti stvaran uvid u procese digitalne transformacije kroz vlastite uspješne primjere iz prakse. Što su sve naučili, koja su bila očekivanja, koje su bile zablude, kako su se rješavali problemi i koji su krajnji rezultati otkrit će njihovi predstavnici kroz svoje poduzetničke priče i iskustva. Namjera Digitalne (R)evolucije 3.0 je ohrabriti i druge poduzetnike da prepoznaju prilike i prednosti koje donosi digitalna transformacija te da uvedu nove organizacijske modele koje im omogućava nova tehnologija.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije