Predsjednik uprave Croatia Airlinesa najavio: Moramo promijeniti flotu
Europski proizvođač zrakoplova na staroj stajanki Zračne luke “Franjo Tuđman” predstavio je avion koji ima 25 posto manju potrošnju goriva, a toliko manje ispušta i CO2 po sjedalu
Komentari 33
Cijena nije nikakva tajna: A220-200 košta oko 80 milijuna eura, A220-300 oko 90. Cijena leasinga A220-200 je oko 230 000 eura mjesečno, A220+300 oko 250.000. Pa računajte: CA nema ta sredstva za kupiti, znači ići će se na leasing. Paa čak ako i uzmu samo 10 aviona, to je mjesečno oko 2,5 milijuna, godišnje oko 30 milijuna. Plus naravno gubici jer taj avion na pola linija CA se ne bi mogao ekonomično koristiti. Danas se desetak godina stari A320 dobije u leasing za po 45.000 eura mjesečno! Pa gospodo, računajte! Po ekonomskim.osnovama je A220 zadnji čavao u lijesu CA...
koliko već godina poslujete bez dobiti. koliko gubitka proizvedete godišnje. čak i bez ograničenja prometa država daje ogroman novac da se isplate plaće. otprilike godišnji minus + par novih aviona cca milijarda kuna. ali moram priznati ima dobrih komada utegnutih u ona ženska odjela 👌
Lakše i jeftinije je promijeniti Upravu
Uprava : moramo promijeniti flotu…A da promjenimo upravu - mnogo je jeftinije.
Nije problem kupiti avion, nego naći dovoljno posla sa dobrom zaradom, a to je naš problem,
Kupite migove ili mirage umjesto putničkih
A od kud ti novac za novu flotu. Ja kad nemam novaca ne kupujem flotu,auto niti flautu
Prezentacija zrakoplova Airbus A220-300 danas na starom Plesu nema veze s obnovom flote CA. Dakle, ne trebaš biti previše pametan da zaključiš kako CA o promjeni flote može sanjati dok god CA ne kupi neka velika kompanija.
Croatia Airlines nema nikakvu budučnost jer se nije mogla znala nametnuti na kao regionalni igrač već je ostala od početka skup servis državi...kada je propala Adria i BH air nije se na tim tržištima znala nametnuti kao ni na Kosovu i Makedoniji i C.Gori-a mogla je!!..samo imati onako lošu upravu sa Kučkom i Miševićem je bila katastrofa!!...politika je davno trebala pustiti nekog od pilota poput Butkovića ili Totha da vode menađment-sada je biološki kasno..ostaje samo prodaja velikim igračima
Mala privatna tvrtka AIRTRADE 35 zaposlenih posjeduje 4 Airbusa u SVOM VLASNIŠTVU! Vi državni uhljebi 1000 zaposlenih a sisate proračun i glumite airline firmu, CEO uspješni mamager a diplomirao ekonomiju, sposobni piloti svaku noć u svom krevetu, avioni prazni razinaa poslovanja amaterizam! Ključ u bravu, Croatia airlines NIJE strateški bitna firma. Danas ponudi dobre uvjete i svi će letjeti za HRV. Unutarnje letove dati AIRTRADE-u i svesti na minimum.
Turboventilator?????
Realno, u CA politiku vode stjuardese od 35 do 45 godina. Ako se one dogovore da će biti štrajka, CA neće moći kupiti rabljenu Cessnu 172, a ne Airbus A220-300
Na službenim stranicama Airbus-Commercial-Aircraft-list-prices-2018 piše da taj Airbus A220-300 košta 91, 5 milijuna USD. Nadalje, netto gubitak Croatia Airlinesa u prvom polugodištu 2021. godine iznosio je 147.4 milijuna kuna, tj. 23 milijuna USD. Pitanje za predsjednika uprave je kako s godišnjim gubitkom od 46 milijuna dolara možete kupiti zrakoplov koji košta 91,5. mil. USD? Dakle, CA ne može kupiti 1 zrakoplov, a oni pričaju o obnovi flote. Ta izjava je na razini Kolinde Grabar Kitarović da će uskoro Hrvati raditi od kuće za 8.000 eura.
kupite, u plusu ste
Dok potpišu ugovor i dok dođemo na red da se proizvedu, još ćemo 10 godina letjeti u prastarim propelercima Q-400…
A nešto od Francuza?
Airbus A220-300 je Kanadski proizvod. To je Bombardier C Series avion koji se prodaje pod Airbus A220 naznakom. To je Kanadski designed i manufactured avion by Bombardier Aviation, ista kompanije koja je napravila Canadair CL-215 (Scooper) vatrogasni avion.
Kompaniju treba likvidirati, to je stalni gubitaš, propast.
Ne treba mjenjati flotu,nego kompletnu nesposobnu upravu,pa onda cjene,kao to da za Banjaluku iz Basela let kosta 22 eura,ili povrtana 29 eura,a za Zagreb s CA kosta 340 eura????
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ma ako hoćete kupite i NLO ali ne sa našim novcima.