Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 37
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Drvna industrija

Hrvatske vrtne kućice od 16 do 27 kvadrata osvajaju Veliku Britaniju

'birmingham_nnn_Unu_240311'
Foto: ''
1/4
25.03.2011.
u 12:00

Hrvatski drvni proizvodi su „best buy“ u Birminghamu. Tvrtka Soldus ugovorila je prodaju svoje stolarije, a PPS Galeković i Azelija-Kupa milijunske poslove izvoza parketa te drvenih jelovih i hrastovih kuća

Proizvodi hrvatskih drvoprerađivača na britanskom su tržištu "best buy"! Već prvog dana specijaliziranog sajma graditeljstva The National Homebuilding and Renovation Show u Birminghamu na kojem se predstavlja sedam hrvatskih drvoprerađivača u organizaciji HGK i uz sufinanciranje Ministarstva šumarstva, tvrtka Soldus ugovorila je distribuciju i prodaju svoje stolarije, a PPS Galeković i Azelija-Kupa, za čije proizvode također vlada veliko zanimanje, novim milijunskim poslovima šire poslovanje.

I velika kuća za Britance

Azelijine vrtne kućice Oaza od 16 do 27 kvadrata na britanskom su tržištu, naime, u manje od pola godine postale pravi hit. Nakon lanjske isporuke vrijedne oko milijun eura, tvrtki se u ovoj godini smiješi posao za Engleze od 7 milijuna eura, a na englesko su tržište upravo lansirali i prvu veliku kuću od slavonske hrastovine od oko 150 kvadrata, kaže prodajni predstavnik Azelije Ozren Smerečinski ističući kako su njihovi proizvodi 100 posto hrvatska pamet i kvaliteta, a u njima participiraju i proizvodi drugih hrvatskih drvoprerađivača poput Lokava ili Drvoproizvoda.

Izvan Ujedinjenog Kraljevstva, gdje ih distribuira tvrtka CroatianCabin Britanca Davida Whitewooda, prva velika drvena kuća gradi se i za austrijsku glumicu, čije ime u Azeliji zasad drže u tajnosti, no tvrde da će biti reprezentativna. Samo prizemlje ima oko 150 kvadrata, a radi se i na promociji kućica za odmor u hrvatskim kampovima i hotelima.

PPS Galeković na britanskom je tržištu prisutan već šest godina i sajmovi su, tvrde, izvrstan put za povećanje prodaje i profita kompanije, pogotovo na tržištu poput britanskog koje izuzetno cijeni hrastovinu. S obzirom na osviještenost Britanaca i jake „zelene" lobije, i te kako je važno da drvo dolazi iz zemlje u kojoj su šume pod certifikatom FSC koji jamči da se njima održivo gospodari, kaže voditelj prodaje Željko Galeković.

– Iako je kriza dosta utjecala na britansku ekonomiju, još je mnogo ljudi koji vole trošiti novac, ali sada očekuju i kvalitetu za svoj novac. Unatoč krizi lani je u Britaniji sagrađeno više od 150.000 novih kuća, a oko 50 posto njih manje su kuće za odmor, vrtne kućice i slično koje povećavaju vrijednost britanskih nekretnina pa je ovo pravo vrijeme za kvalitetne proizvode iz Hrvatske – tvrdi D. Whitewood ističući da su Britanci, kojima je hrastovina "u srcu", jednostavno iznenađeni hrvatskim drvnim proizvodima kakve nisu očekivali iz jugoistočne Europe, već samo iz nordijskih i sličnih zemalja.

Sajam u Birminghamu tako je najbolji način za dizanje svijesti Britanaca o hrvatskim proizvodima, no Hrvati trebaju još puno učiti o marketingu i samopromociji te da dobrih rezultata nema bez pametnih i dobrih ulaganja, poručuje Whitewood.

Konkurentni kvalitetom

S njime se slaže i Rajko Ružička, pomoćnik direktorice Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK, uvjeren kako veliki potencijali britanskog tržišta sigurno mogu promijeniti dosadašnji mali izvoz Hrvatske. Tvrdi kako imamo namještaj, stolariju, parkete, drvene kuće… koji su konkurentni kvalitetom, dizajnom, i što je iznimno važno, cijenom i rokovima isporuke.

- Puno je velikih distributera s britanskog tržišta posljednjih godina radilo s kineskim i poljskim partnerima, kojima je zbog krize naglo pala kvaliteta i brzina isporuke, tako da Hrvatska koja je britanskom tržištu puno bliža, taj posao može odraditi i brže, i kvalitetnije i po konkurentnim cijenama - naglasio je Ružička.

Uz Azeliju, PPS Galeković i Soldus, na birminghamskom će se sajmu do nedjelje u proboju na ovo iznimno važno i veliko tržište okušati i Bilokalnik drvo, Lokve, Drvoproizvod i Domet koji se predstavljaju na zajedničkom štandu površine 102 četvornih metara. The National Homebuilding and Renovating Show međunarodni je sajam graditeljstva, na kojem će biti predstavljeno više od 1000 proizvoda i usluga, a održavaju se i seminari te savjetovanja s vodećim stručnjacima iz tog područja.

Komentara 3

ŠE
šestnapet
14:23 25.03.2011.

hvala bogu nesto pozitivno za cuti

PE
pejok
11:06 26.03.2011.

Da li je to moguce ljudi moji????? Ma vidite sve je moguce kako su daleko dogurali nije sigurno kvaliteta nego bagatelno jeftino ee to privlaci svijet.. kod nas skupo ko svetog Petra maslo a tamo bagatela

Avatar Nostradurus
Nostradurus
19:02 26.03.2011.

Još da netko izračuna koliko kućica moramo prodati da se rješimo svih dugova. :)

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije