Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 131
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Vodeća kompanija za savjetovanje

Dr. sc. Katarina Miličević nova partnerica u konzultantskoj tvrtki Horwath HTL

Katarina Miličević
10.07.2020.
u 11:23

Ključna područja stručnosti nove partnerice Horwath HTL-a su brendiranje destinacija, menadžment i marketing u turizmu, istraživanje tržišta, marketing i prodaja u hotelijerstvu.

Direktorica i suosnivačica tvrtke „thinktourism“ te profesorica Sveučilišta u Ljubljani i Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta dr. sc. Katarina Miličević postala je nova partnerica u vodećoj globalnoj kompaniji za savjetovanje u hotelijerstvu, turizmu i industriji slobodnog vremena „Horwath HTL Zagreb“. U ovoj konzultantskoj tvrtki bit će odgovorna za razvoj novih usluga u području destinacijskog menadžmenta i hotelijerstva.

Ključna područja stručnosti nove partnerice Horwath HTL-a su brendiranje destinacija, menadžment i marketing u turizmu, istraživanje tržišta, marketing i prodaja u hotelijerstvu. Osim bogatog iskustva savjetovanja i rada u turističkom gospodarstvu, dr. sc. Katarina Miličević bavi se i akademskim radom te je provela i objavila niz znanstvenih istraživanja u području turizma.

Naime, dr. sc. Miličević je docentica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani i Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Donedavno je obnašala dužnost predsjednice HI CROATIA (Hrvatskoj ferijalnog i hostelskog saveza) koji je član Hostelling Internationala. Također, direktorica je i suosnivačica thinktourism-a, tvrtke koja je posvećena razvoju kreativnih rješenja za učinkovitije i odgovornije donošenje odluka u turizmu.

„Za mene je ovo sjajan profesionalni izazov, ali i potvrda dugogodišnjeg rada. Bit će mi zadovoljstvo s Horwath HTL timom razvijati nove usluge u području tzv. tradicionalnog konzaltinga“, izjavila je povodom svojeg imenovanja dr. sc. Katarina Miličević.

U lipnju 2019. godine Horwath HTL i thinktourism predstavili su eDEST sustav, inovativni analitički softver koji se koristi za tzv. image tracking turističkih destinacija. Ovaj isključivo hrvatski proizvod je namijenjen turističkim djelatnicima, ministarstvima, turističkim zajednicama, gradovima i općinama kako bi uz pomoć prikupljenih informacija o zadovoljstvu gostiju lakše upravljali svojim imidž procesom.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije