Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 177
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prazni avioni
Povratak na članak

Dok Croatia Airlines gubi putnike, ostali ih dobivaju

Od 33 europske zračne kompanije, veći pad broja putnika od CA ima samo britanski BMI, a srbijanski JAT i slovenska Adria Airways prevoze iz mjeseca u mjesec sve više putnika.

Komentari 31

KR
krenica
09:55 31.12.2010.

Bilo sa kime samo ne sa CA.Bahati i neprofesionalni zaposlenici,\" lideri\"kompanije sve za plakati.Onaj brko makaran u Londonu je za motiku a ne za neko šefovanje.

VL
EU
eurobanana
08:47 31.12.2010.

Zasto se CA ne prilagodi . Svijetskom trzistu i CIJENI . Imali bih mene onda kao jednog putnika vise

VL
IB
ibm
13:52 30.12.2010.

Kao i sve državne firme i ova je nesupješna - ništa čudno. Recept je da se što prije privatizira i počne na zdravim osnovama poslovati. A ne da bude prčija raznih bahatih političara kojima služi samo za njihovu privatnu korist,, a za poslovanje ih baš briga.

VL
LU
lutomirski
14:16 30.12.2010.

Vec godinja dana prije sam govorijo izbacite te neznalice iz direktoriuma, ali ne oni namjestili jos jednu budalu i samo pisu kakve povlastice on ima, a nista kako misli poboljsati promet kompanije, sve budale, kao i svi u ovoj drzavi !!!!!! gledati svog posla i neka propadaju....!!!

VL
OB
-obrisani-
14:24 30.12.2010.

ibm Najbolje bi bilo da ju privatiziraju ovi direktori koji su ih do sada i vodili...ipak se oni najbolje razumiju u poslovanje, zar ne?! Ne mislis li da je greska u tome sto NITKO za nista ne odgovara. Da jeje greska u tome da ako kompanija ne radi dobro...direktor dobije povisicu... Sigurno i u Kini tako vode drzavne kompanije i firme...

VL
SU
sudac
14:28 30.12.2010.

mislim da je razlog jednostavno u cinjenici da hrvati nemaju naviku putovati avionima, uostalom imamo dobru cestovnu infrastrukturu i jasno je da se vise volimo voziti

VL
OB
-obrisani-
14:30 30.12.2010.

nedostatak \'feeling\'-a za trziste...kad su avioni poluprazni,onda se to kvantitativno nadoknadjuje..smanjis cijenu... ... ako ovako nastave bice jos jedna u dugackom nizu nasih tvrtki koje crknu zbog loseg management-a

VL
OB
-obrisani-
14:33 30.12.2010.

30.12.2010. u 14:28h sudac je napisao/la: mislim da je razlog jednostavno u cinjenici da hrvati nemaju naviku putovati avionima .... cijena,cijena stari moj...onaj wizz air koji je letio kratko vrijeme za Zagreb iz Njemacke bio je pretrpan...usporedi cijenu CA i Germanwings-a par example pa ce ti biti sve jasno...na proljece otvara jetair liniju,oni lete ni za pola cijene koliko ti CA odrapi

VL
OB
-obrisani-
14:35 30.12.2010.

Imala je Hrvatska 2 avio kompanije prije Croatie...Pan Adriju i Trans Adriju i oba dvije su propale...ali nije propala ni Inex-Adria ni Genex... Nasi ljudi, Hrvati, koji se toliko busaju u prsa su radje putovali sa drugim avio kompanijama nego sa nasom.

VL
SB
sbb
14:55 30.12.2010.

Letim Wizzair-om svaki mjesec jedan put do Londona. Povratna karta sa produzenim mjestom za noge i koferom do 32 kg. obicno kosta oko 100 eura sve skupa. CA obicno kosta 250-300 eura. I to Wizz me dovede do Luton-a iz iz kojeg sjednem na vlak ili autobus koji za manje od pola sata stigne do grada i kosta oko deset funti. Vlak iz aerodroma gdje putuje CA, heathrow kosta oko 25 funti, a iz Gatwick-a oko 17funti. Da je razlika dvadesetak ili tridesetak posto, sigurno bi putovao sa CA tako da se euri vrte u lijepoj nasoj, ali kad je razlika 300%, to je malo previse. I tako CA godisnje gubi mojih par tisuca eura.

VL
SA
sandrina
15:19 30.12.2010.

To je poznati hrvatski bezobrazluk i oholost. Uništiti sve državno, upropastiti, i sjebati zaposlene....Sanader je postao ime i prezime svega lošeg u državi, dok kojekakvi pizdeki još uvijek sjede u direktorskim foteljama i drk. ..ju k...c!! U zdravim državama ovakvivi luzeri gube pozicije, a u našima ih se nagrađuje za destrukciju firmi i poslovanja. U zabludi su nažalost dobri i vrijedni radnici koji se znanjem , radom i kvalitetom žele dokazivati. Hrvatska to ne prepoznaje. Ona prepoznaje antitalenat, nerad, nekompetenciju i neškolovanost kao hrvatske vrijednosti. Jedva čekam da na red dođe i HTV kojeg 2 idiota sa svojim dvorskim ludama vode ravno u propast. I dok je Sanader dežurni krivac u državi, ostale delije orgijaju nad državnim vlasništvom ponašajući se kao da je njihova prćija s kamena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VL
AD
adrian1
15:20 30.12.2010.

a postoji li nešto u čemu su Hrvati uspješni - osim u krađi i korupciji?!?! Ne samo da su temeljito uništili Hrvatsku i svu moguću proizvodnju, banke i telekomunikacije prodali strancima, već i sve što danas donosi novac vode stranci,, tipa shoping centara...Ako nešto valja, to je opet franšiza, uvezena izvana... Pa ovakvim apetitom uništili bi i Švicarsku da im se tamo da vlast!

VL
NA
narikaca
15:21 30.12.2010.

hm, ne znam zašto putuješ s heathrowa vlakom koji košta 25 funti (iskreno nisam znala da takav uopće postoji), ako normalna londonska podzemna, piccadilly line, vozi do i od heathrowa... a i za gatwick ima jeftinijih rješenja. no slažem se, luton vjerojatno ima jeftinije aerodromske takse i generalno je povoljniji od heathrowa i gatwicka, bit će da je u tome dio kvake.

VL
OB
-obrisani-
15:45 30.12.2010.

To nevode Hrvati ,to su oni sinovi što su ocu titi podigli spomenike ,jer oni samo podržavaju takve njima je u biti sve što je Hrvatsko uništit ,ali im neće uspijet jer nije im ni ocu uspijelo,od Blaiburga do danas ,to su samo VELIKI LOPOVI ,PREVARANTI I IZDAJICE, oni su proleteri još se nemogu pomirit sa idejom da je dr F Tuđman stvorio NDH ,zato oni nepriznaju branitelje ni Hrvate,samo podržavaju ono smeće što su i oni.

VL
SB
sbb
15:50 30.12.2010.

Heathrow Express ti stigne iz Heathrowa do Paddingtona za jedno petnaestak minuta. Tu bi presjeo na jednu od dvije linija koja ide do Notting Hill Gate stanice, to sve za manje od pola sata, u relativnom komfortu. Sa Piccadilly Linene vezom nekad bi to uzelo preko sat vremena u vagonu bez klime, prepunom putnika iz Pakistana koji nikad nisu culi za vodu i sapun.

VL
UN
unknown99
15:54 30.12.2010.

Kod nas sve vode nesposobni menaderi, koji jedino uspjesno sto rade je da upropastavaju nase tvrtke. A sve to za simbolicnu mjesecnu placu od preko 100 000kn, sa svim povlasticama i vozacima, i kao secer na kraju vise milijunskim otpremninama.

VL
OB
-obrisani-
16:05 30.12.2010.

baton A otac Kucan stvorio NDS - Nezavisnu Drzavu Sloveniju A otac Milosevic stvorio NDS - Nezavisnu Drzavu Srbiju A otac Izetbegovic stvorio NDBiH - Nezavisnu Drzavu Bosnu i Hercegovinu A otac. Gligorov stvorio NDM - Nezavisnu Drzavu Makedoniju AA otac Djukanovic stvorio NDCG - Nezavisnu Drzavu Crnu Goru A otac Azim stvorio NDK - Nezavisnu Drzavu Kosovo I ne znas u kojoj je ljepse, ciji je narod sretniji i napredniji, koja je nezavisna drzava jaca u izvozu...svi iz svijeta dolaze ne bi li pokupili nase modele razvoja. Slovenci...vas izuzimam, vi ste u EU.

VL
EU
eugenie
16:09 30.12.2010.

malo morgen ih dobivaju. Aviotranskport će još i veću krizu doživjeti.

VL
HA
harman
16:38 30.12.2010.

nikad vise CA!!! najruznije pivo na svijetu posluzuju, a najvise naplacuju... zivjela lufthansa i ostale strane kompanije!!! pozdrav!

VL
TE
tean
17:28 30.12.2010.

Jedan primjer iz davne 1991. godine: već dugo živim u blizini Stuttgarta i tada sam morao ići u Zagreb po novi pasoš. Prije, dok je letio JAT, koštala je povratna karta 230 DM. Dolaskom Croatia Airlinesa cijena je skočila na 450 DM. Kad sam trebao podignuti novi pasoš, bilo nas je - na relaciji Stuttgart-Zagreb - 3 (slovima: tri) putnika u Boingu. Tako nešto nisam ni prije ni poslije doživio. U svakom slučaju već tada je novorođena CA za mene prestala postojati. A pogotovo sada, kad se usporedi cijena drugih kompanija - CA je na zadnjem mjestu.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.