Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 138
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Isprobali smo

Twingo GT ipak nije pravi sportaš, već više šminkerski zvrk

Renault Twingo GT
Foto: Robert Anić/PIXSELL
1/7
27.05.2017.
u 10:00

Straga smješten 0,9-litreni turbobenzinski motor umjesto 90 KS razvija 110 konja, a snaga se prenosi na stražnje kotače

Iz slovenskog Novog Mesta na probu nam je stigla sportska verzija najmanjeg Renaulta u ponudi – Twinga GT. Straga smješten 0,9-litreni turbobenzinski motor umjesto 90 KS razvija 110 konja i 170 Nm okretnog momenta, a snaga se putem 5-brzinskog ručnog mjenjača prenosi na stražnje kotače.

Twingo GT izgleda atraktivno, a specifičnost mu je uska i duga karoserija, zbog čega četiri odrasle osobe imaju sasvim pristojan komfor za automobil od 360 cm, pa i prtljažnik 218 litara nije razočaranje. Ipak, specifičan oblik smanjuje stabilnost pri većim brzinama, pa se Twingo GT, koji postiže najveću brzinu od 180 km/h, pomalo ljulja već od 130 km/h. Ubrzanje od 9,6 s do stotke djeluje impresivnije nego na papiru, a laganom automobilu ni u jednom režimu vožnje ne nedostaje snage. Dapače.

Foto: Robert Anić/PIXSELL

Vožnja je u Twingu GT zabavna, ali to ipak nije pravi sportaš iz Renaultova R.S. odjela, već više šminkerski gradski zvrk i to mu odlično stoji. Najveća je prednost Renault Twinga, kao i njegova brata blizanca Smart ForFoura, snalaženje u gradskom prometu. Zbog malog kruga okretanja, radi se o najokretnijim četverosjedima na tržištu. Kotači se zakreću do čak 45 stupnjeva, pa krug okretanja iznosi svega 8,6 metara. Stoga imate osjećaj da se okrenuti možete doslovno u mjestu.

Osnovna verzija Twinga GT stoji 106.900 kuna, dok uz dodatnu opremu - paket Techno (navigacijski uređaj Tom Tom, sustav za pomoć pri parkiranju unatrag, kamera za vožnju unatrag, sound paket...), ukrasne naljepnice i narančasta Pigment boja - ukupna cijena testiranog modela iznosi 117.293 kuna.

Komentara 1

RI
ribar110
13:00 27.05.2017.

Simpatican je ali nije ni blizu atraktivan i funkcionalan kao prvi model ono je neponovljivo i ne znam zasto su se toliko odmaknuli od njega.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije