Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 77
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Testirali smo

S atmosferskim benzincem još uvijek u vrhu klase

Mazda3
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/8
18.02.2018.
u 08:05

Serijski G-Vectoring sustav automatski prilagođava moment motora ovisno o kutu zakretanja upravljača za bolju upravljivost i sigurnost

Japanci su redizajnom Mazde3 donijeli samo diskretne vanjske promjene, ali i serijski G-Vectoring sustav koji automatski prilagođava moment motora ovisno o kutu zakretanja upravljača za bolju upravljivost i sigurnost u zavojima, kao i primjetno bolju zvučnu izolaciju.

Mazda nije krenula putem downsizinga benzinskih motora, već je u sklopu svoje Skyactive tehnologije zadržala klasičnu gradnju atmosferskih motora s većim obujmom, a učinkovitost je poboljšana povećanjem omjera kompresije na 14:1. Zbog toga 2-litreni benzinac razvija visokih 210 Nm okretnog momenta. Ali, pri 4000 o/min, tako da nema agilnost kao turbobenzinci pri nižim okretajima. Bez obzira na to, vožnja je vrlo ugodna i snage ne fali u svim režimima vožnje. Veliki obujam motora od 2 litre i “samo” 120 živahnih konja (isti se nudi i sa 165 KS) sugerira da će Mazda3 trajati dugo.

Mazda3
1/9

Mazda3 je jedan je od najboljih vozačkih automobila u klasi pa vozač zaista može uživati na nekoj zavojitoj cesti u fino podešenom ovjesu i direktnom upravljaču. Do stotke stiže za 8,9 s, a najveća brzina je 195 km/h.

Testirani model s Revolution opremom, između ostalog, uključuje full LED prednja svjetla, head-up zaslon, multimedijski ekran u boji s upravljanjem tipkama ispred mjenjača i doplaćenom navigacijom. Serijski stiže s mnogim sigurnosnim sustavima pomoći vozaču poput sustava automatskog kočenja u gradskoj vožnji, sustava nadzora mrtvog kuta, pomoći pri kretanju uzbrdo, prepoznavanja prometnih znakova, upozorenja pri naglom kočenju i upozorenja na umor vozača. Za ugodniju vožnju korisna je kamera za vožnju unatrag i prednji parkirni senzori, tempomat, head-up displej, elektronička parkirna kočnica, funkcija ulaska u auto bez ključa, Bluetooth...

Cijena G120 benzinca s Revolution paketom opreme jest 171.015 kuna.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

Mazda3
1/45

Komentara 3

TB
taras.buljba
11:13 18.02.2018.

Zadso to nama prezentirate kad mi nemamo ni za kiflu?

LU
Ludak1
07:54 19.02.2018.

Olican auto prvih osam godina , poslije svaki ¨procvate¨ na sve strane. To im je najveca boljka !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije