Dizajner novog Rimca: Na testovima ćemo uništiti 8 automobila
Koža je iz Bugarske, mehanizam sjedala iz Italije. Ostalo je domaće
Komentari 54
Ovo je vrh vrhova svjetske tehnologije a iz Hrvatske je! Bravo za Matu Rimca bravo za cijelu ekipu. Kao Hrvat i čovjek ponosan sam! Sve naj bolje u budućnosti puno mudrosti i uspjeha želim vam svima!
cestitam Rimcu i puno uspjeha zelim ...u daljnom radu...
Nekoliko zanimljivosti upravo pročitao u Nizozemskim novinama: 1. Rimac C_Two znatno veče ubrzanje od McLaren Senna 2. Rimac C_Two ima veče ubrzanje od NASA rakete, 3.Rimac C_Two treba od Utrechta (srednja Nizozemska) do Svete Nedelje 1300 km samo jedno međupunjenje. Naslov članka:Rimac C_Two šokirao prijatelje i neprijatelje! Mislim da su dalje rječi nepotrebne!🚀
bravo
Bravo Rimac, čestitke! Na temelju tvog uspjeha odlučio sam se i sam ubaciti u auto biznis. No da zadovoljim ove mase nezadovoljnika moja bi vozila imala slijedeće karakteristike, Hejter one: -pogonski sklop Bosch, iz starih perilica (made in germani) -baterije Varta AA, da ljudi mogu iskoristiti one iz tranzistora i walkmana -u startu 300000km na brojčaniku (stvarnih 500000) -sjedišta sa sviježim mirisom prdeža debelih njemaca Jača verzija, Hejter two, bi imala 80000km na brojčaniku, ostalo isto. Dodatna oprema naljepnica Turbo, da papci ne moraju trošiti pare u tuning shopovima.
Svaka čast Rimac!
Bravo za Rimca i Hrvatsku!
Čestitam na velikom uspjehu Rimcu i svima koji rade u njegovoj tvrtki. To su pravo domoljubi koji rade za vlastitu državu.
Zamislite da se ´´ovo´´ dogodilo u srbijici. Koliko bi se oni uzdizali, hvalili, koliko bi vučić likovao..a nisam siguran da ne bi legla i nekakva državna potpora. Zato. Mate ako ova naša Domovina daje toliki prostor sportašima koji ´´promiču´´ Hrvatsku, a zapravo kao profesionalci zarađjuju prvenstveno - sebi lovu ( baš me briga ) i spremaju istu na svoje adrese u Monte Carlu budi ponosan ( ne ohol ) na svoj rad i uspjeh i na ono što ti tek slijedi, jer takav poduzetan duh i talent ne može biti ne nagradjen. Svaka ti čast. Kad se ´´oparite kao tvrtka´´ kreni ( to ti je moj skroman prijedlog ) se baviti i električnim prijevozom zrakom, onaj slovenski Pipistrel ti može biti inspiracija ,ali i ono čudo iz kine, onaj dron s 8 propelera....od prijevoza do npr. mini protupožarnih letjelica koje s i bez posade mogu precizno manevrirati i s 1000 - 1500 l vode gasiti požare na nepristupačnim terenima... imat ćeš kupce diljem svijeta..ma da ne pretjerujem...ti imaš onu žicu, imaš i tehnologiju i koliko vidim ljude...samo nebo je granica! Živio!
Ponosni Hrvatski genijalac
[ PRIČA O MATI 1 I MATI 2 ] Mate 1 i Mate 2 su praktički vršnjaci, odrasli i odgojeni u Zagrebu, čak i fizički sliče, a zahvaljujući svom dosadašnjem radu su među najeskponiranijim predstavnicima mlađe generacije u Hrvatskoj. Ipak,, tu prestaje svaka sličnost Mate 1 i Mate 2. Mate Jedan je ovaj tjedan predstavio prototip najbržeg i najizdržljivijeg električnog automobila na svijetu, i tako barem zakratko zasjenio Elona Muska i njegovu "Teslu". Zbog Mate 1 danas sam najponosniji na svijetu jer je Hrvat, u hrvatskoj tvrtci, od u potpunosti hrvatskih dijelova projektirao i realizirao najbolji električni auto na svijetu. Njegov "Rimac C_Two" bit će proizveden u 150 primjeraka po cijeni od 1,7 milijuna eura. Tehnološki je krenuo od nule i stvorio čudo. Istina, imao je financijski poguranac od obitelji, ali sve ostalo je stvorio svojim znanjem i rukama. Mogao je, poput brojnih pripadnika zlatne mladeži, obiteljsko bogatstvo potrošiti na kocku, alkohol i žene lakog morala. Ali nije. Mate 1 zapošljava 350 inženjera, mehaničara i strojara, a samo od ovog modela u Hrvatsku će ući barem 2 milijarde kuna, od čega će preko poreza i doprinosa otprilike 700 milijuna kuna završiti u državnom proračunu. E, tu se njegova priča počinje preklapati s pričom od Mate 2. Mate 2 ništa u životu nije stvorio, a njegovo poslanje je prodavanje magle i praznih priča o socijalizmu i o tome kako "država sve mora platiti". Mate 2 je jedan od vodećih ljudi ljevičarske (Ne)Radničke fronte, a aktivan je u b
i Rimca ce UDBA uskoro protjerat iz HR..hehehehhe bute vidli..
Daj drugovima da testiraju automobile u realnim uvjetima.
Ima bre da jugokomunisticki kriminalci polude od zavisti...posebno oni koji su drzavi pokrali miljardu , partija im izmisli predstecajnu a njihov jugo dorh ih voli...kao da su mesic ...
bez Hrvata iz BiH bi HR bila nepoznata u svitu..ahahahahahah
C- One testirali samo jednom.
Super i lijepo bit če zarade za par ljudi tu i slava velika . Iako mogu reči bio bi presretan da su dečki izmislili pravi elektro auto jeftin i za masu ludi . Te da se Hrvati mogu svi tomee veseliti i budućnosti . Ovako ostaju nam smrdljivi dizelaši a super Jurilica za milionere u eurima ...Van Hrvatske
Sve bolje i bolje...Bravi Mate, Bravo firma, bravo Htvatska...Kaj sad vele u Kragujevcu? Napravit ce novi Pljugo?
Svaka cast pametnom decku Rimcu na odlicnom izumu novog sportaka.Po meni svakako barem za sada ne voli reskirati i ulagati na primjer u manje i jednostavnije i to ne samo aute za svakog nego ta tehnologija dala bi se i sigurno mogla transferirati i u autobuse ili kamione do ostalih vrsta jednostavnijih vozila.Drzava bi mu mogla pomoc da to ostvari onda bi bilo zanimljivo i korisno za Hrvatsku i ostali svijet.Ovako po meni on radi jos uvijek samo za sebe i svoju firmu gdje ce par tih vozila prodati nekim bogatasima u svijetu, dok svi ostali nemaju nikakvu korist u tome.Nije sve u brzini i jacini auta jer osim u Njemackoj svugdje ima ogranicenja po europskim autocestama tako da gdje voziti takav auto osim na nekoj trkacoj stazi.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svi hejteri ne mogu umanjiti uspjeh Rimca... Čudo je da tako nešto dolazi iz Hrvatske, gdje je veći problem izboriti se s birokracijom, porezima, političarima, jalnim službenicima, mržnjom društva, nego nešto napraviti i izreklamirati u svijetu... I dalje se po komentarima vidi, naročito na npr. Imbexu da mnogi ne mogu oprostiti Rimcu uspjeh, no već su se političari počeli hvaliti njegovim uspjehom kao svojim.