Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 37
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
TOYOTIN MALIŠAN

Osvježeni Yaris u Hrvatsku stiže u rujnu

Toyota Yaris
Foto: Toyota
1/4
07.06.2014.
u 10:15

Yaris je u novom izdanju upravljiviji i učinkovitiji te izgleda bolje

Kako bi mu na tržištu osigurala još koju mirnu godinu, Toyota je u sredini životnog ciklusa aktualnog modela značajno dotjerala svoj mali gradski automobil Yaris.

S dizajnerske strane, linije su mu zategnute, izgleda dinamičnije. Dobio je nove svjetlosne sklopove (s LED dnevnim svjetlima), difuzor, branike, moderniju prednju rešetku, no najvažnije promjene ipak se kriju ispod karoserije.

Izbor motora ostao je jednak - nude se dva benzinca, dizelaš i hibrid - ali agregati su dotjerani. Poboljšani motori učinkovitiji su, te prilikom rada emitiraju manje emisija štetnih tvari, ali i manje buke i vibracija.

Trocilindarski 1,0-litreni benzinski motor presložen je kako bi emitirao manje od 100 grama CO2 po km.

Yaris Hybrid može se pohvaliti još većom učinkovitošću, s razinom CO2 od 79 do 75 g/km. Kako bi rezultat bio proizvod po mjeri europskog vozača, Yaris je razvijen i dizajniran U europi. U prodaju na europskim tržištima kreće tijekom ljeta, a u Hrvatskoj ga možemo očekivati u rujnu.

Foto: Toyota

S obzirom na dorade na ovjesu, obnovljenom Yarisu poboljšana je i udobnost, te upravljivost. Ovim je redizajnom Toyota na Yarisu ispravila sve što je smetalo ranijim vozačima tog modela. Na funkcionalnost, naime, vozači Yarisa nikada nisu imali prigovora, ali bili su željni emocija, naglašenijeg karaktera. Toyota je u poboljšanje Yarisa uložila puno truda i novca, što ne čudi zna li se da je Yaris njezin najprodavaniji model u Europi. Jedan od tri Yarisa prodana u Europi otpada na hibridnu izvedbu. Za obnovljeni Yaris proizvedeno je više od 1000 novih dijelova. Materijali u interijeru sada su kvalitetniji i izgledaju bolje. Također, kabina djeluje prostranije. Poboljšana je i opremljenost, kao i izbor boja. Instrumentna ploča je redizajnirana, djeluje tanje. Centralna konzola je podignuta, ručica mjenjača skraćena, što je poboljšalo ergonomiju.

>> Novi Aygo počeo se proizvoditi u Češkoj

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije