Krah autotržišta: Zbog krize Hrvati kupuju sve manje automobila
Oštar pad prodaje u kolovozu rezultat je općeg pada standarda kupaca zbog krize, ali i uobičajen pad u kolovozu
Komentari 67
Regulacija i upravljanje svih sistema, tehničkih i društvenih, radi se polako i oprezno. Učini se mali pomak u nečemu (porez, devalvacija, poskupljenje, porezne stope....) i onda se čeka neko vrijeme na odaziv kako će sistem reagirati. Ove naše lijepe komunističke glavice to ne shvačaju. Oni voze auto i dodaju gas, koče, pale cigaretu, razgovaraju mobitelom, daju žmigavac, ne paze na druge učesnike u prometu, mjenjaju brzine, i sve to u isto vrijeme. I gdje mogu završititi? Naravno u grabi, i ako budu imali sreće, samo sa životno opasnim ozljedama.
Još se i dosta prodaje, daleko od onih 80.000 ali...hale i salone su pokrili, pogledajte koliko samo troše na reklame, na akcije, te popusti, te servis, non-stop. Još uvijek zarađuju puno, puno, cijene dijelova i rada u servisima su im prihodi veliki.
Dio razloga slaboj prodaji treba tražiti i činjenici da je tvrtkama sada kupovina i održavanje voznog parka znatno skuplja nego je bil prije "rasterečenja" gospodarstva, pa više nije moguće odbiti 2/3 PDV-a na vozilo, gorivo i održavanje. Nažalost, gospoda iz Vlade ne razumiju da su u današnje doba vozila neophodna za obavljanje djelatnosti. S druge strane njih vozači voze u skupim Audijima, BMW-ima i Mercedesima.
I onda su gosponi iz vlade rekli da treba šparati. I narod špara i opet nije dobro. Koji je slijedeći savjet, "snađi se druže". Nema posla, nema kredita, nema love, nema trgovine, nema zaposlenja, i tako u krug. Krug je prekinut u kariki "POTROŠNJA". To je uzroksvemu. Što da se proizvodi kada nema dovoljno para da se to kupi. To je recesija. Nikada nije bilo krize rada, uvijek je bila kriza raspodjele.
dileri su počeli kompenzirati gubitak zbog pada prodaje auta povećanjem cijene servisa, a dok je auto pod garancijom nemaš izbora. norma-sat 120 kn, litra prosječnog ulja 120 kn. a nekad je to isto ulje bilo 70 kn... općenito, nemamo auto-industriju, auti su se kupovali lihvarskim kreditima stranih banaka, nije neka šteta. ono nešto industrije koja radi djelove za autoindustriju stoje dobro. problem će doći do izražaja za par godina kad ovi današnji auti ostare i kad na cestama opet budemo imali kante. ako ljudi budu imali love za registraciju uopće.
Pa samo bi još falilo da se kupuju automobili na kredit sada, onda stvarno zaslužujemo što god nas dopalo...
Eto...samo da se otplate rate kredita za guzičarenje na obali, odnosno knjige za školu...eto Hrvata opet u auto-salonima...
Pa vidi se . da drzavni ""menadzeri"" . sparaju . pa nedavno u Hz narucili novi WV pasat koji menadzer nakon 3 godine dobije na poklon . a politicari se ne voze bivsim sanaderovim """blindiranim"""BMW-om . morao je biti """ novi"""
...Hrvati su se ocito opametili i ne kupuju sve moguce na kredit. Ima vasznijih stvari nego nov auto...
Jos samo tri stotine cetrdeset osam tisuca dvjesta dvajst tri flase, i eto i meni jedan..
Dok god postoje uprave (kao u HŽ-u), ministarstva, agencije i sl. ne treba se bojati jer ima tko će kupovati (novcem poreznih obveznika) nove i luksuzne automobile.
Pravi pomak će bit kad ministri počnu kupovat bicikle sa dva sjedala, pa će na prvom sjedalu bit službeni šofer i vozit ministra.
Doslo je vrijeme da se koke pale na pol kruha i pastetu....
pala potražnja ,a cijene
A nova je vlast dizuci poreze i uvodeci nove namete ostvarila cilj , drastican pad prodaje . Rezultati stizu uskoro i za drzavnu kasu - manje novca u proracunu , Linic bi mogao pitat nekog studenta prve godine ekonomije zastoo je doslo do toga....
Vrijeme je da se prestane nesto kupovati sto u HR niti jedan vijak se ne proizvodi.Sad ce Zslovenci navalit na kupnju oni puno proizvode od Automobilske industrije ha ha ha.Opet kad citam najvise VW i Opel Pezo onda se mislim ovi nisu nista ukapirali ovi sto nas najvise zajebavaju mi naj vise trgujemo sa njima odnosno kupujemo od njih.
jadne banke. jadne banke ........ sad budu mozda imali novaca da dadu kredite ljudima koji zele pokrenuti neku proizvodnju, razvoj, tvrtku, izvoz ?!? U Njemackoj ima "Kreditanstalf für Wiederaufbau" koja inancira takve stvari. Ima li takv onesta u Hrvatskoj? YUYUriku kovalicija, ajmo malo osmislite nesto...
10.09.2012. u 14:16h medjimurec je napisao/la: A nova je vlast dizuci poreze i uvodeci nove namete ostvarila cilj , drastican pad prodaje . Rezultati stizu uskoro i za drzavnu kasu - manje novca u proracunu , Linic bi mogao pitat nekog studenta prve godine ekonomije zasto je doslo do toga.... --------------------------------------------------------------------------------------- Ma ne treba Liniću prihod od prodaje automobila kad ima vas kradeyovce koji ste opjačkali i utajili masu love.....vidiš kako se povećava državna imovina na brzinu .....samo malo pritisneš poreznike a onda idu milijuni duga koji vam je ADZ opraštao.
liburnik Nemoj tako ! Nisu li upravo HDZ-ovci Sanaderu dva puta kupili i platili ondaj blidnirani BMW a sve samo zato da što više novca ode u državni proračun? To su domoljubi, ajde ti to napravi !
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Trgovicima poruka - nemojte kukati i plakati, preorjentirajte se na prodaju bicikala.