Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 104
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Relativna novina na našim cestama ponekad zbunjuje vozače zbog čega plaćaju kazne
Povratak na članak

Koncesionari ograničavaju brzinu, a policija vreba u zasjedi

Iako je cesta još bila suha, upravitelj autoceste ograničenje je spustio na 100 kilometara na sat, kaže čitatelj.

Komentari 34

GA
gary1
13:55 16.02.2010.

sve je muljaža, pa tako i nesinhronizirani semafori na glavnim ulicama, da čim više auti stoje u leru, da se troši čim više goriva.......................

VL
MA
malitrn
16:32 20.02.2010.

Nažalost ceste su pune luđaka koji se namogu kontrolirat i neće da shvate koliko je brzina opasna a kako malo, odnosno ništa daje.........

VL
OB
-obrisani-
12:54 16.02.2010.

mister1x5 Jedina zemlja u svijetu je Njemacka koja ima zakon \"o respektiranju brzine\" To znaci Vo mozete voziti 250km/h ali ako prouzrokujete nesrecu onda ste krivi! Znam i Ja nekad spustiti 230km/h ali se brzo vratim pa kazem nisam Ja lud kad su svi pametni,sem onih par ludaka koji stisnu i na 280km/h to nije voznja!

VL
OB
-obrisani-
14:16 16.02.2010.

Vitio daj malo pogledaj bolje pa češ vidijeti da su znakovi zabrane a samo u kvadratnij kutije samo zbog zaštite ELECTRONIKE nemoj se praviti pametan i tražiti dlaku u jajetu. TI SE IMAŠ DA DRŽIŠ SIDGNALIZACIJE JELI ONA DAOBRA ILI NE I POSLJIJE SE MOŽEŠ ŽALITI ČAČI ŠTA JE J---- Mater

VL
DU
Deleted user
17:26 16.02.2010.

EU-JANEZ, daj se hodi liječiti, vidiš i sam da si bedast i zao. Kaj te je mama jako tukla po glavi dok si bil mali?

VL
BA
baš
13:35 16.02.2010.

Još nešto, uskoro ćemo shvatiti da se prema ograničenjima ISPLATI vozati po starim cestama.

VL
Avatar korincanin
korincanin
11:10 16.02.2010.

Prometni se znakovi na cestama izvan naselja postavljaju na visini 1.2 do 1.4 m, osim znakova B59, B60 i B61 (obvezno obilaženje) kad se postavljaju na razdjelni otok, C74 (planinski prije­voj), C75 (rijeka), C76 i C77 (cestovna građevina), C127 (broj međunarodne ceste), C128 (broj autoceste ili brze ceste), C129 (broj državne ceste), C130 (broj županijske ceste), C131 (kilometarska oznaka za autocestu ili brzu cestu), C132 (oznaka dionice državne ceste) i C133 (oznaka dionice županijske ceste) koji se postavljaju na visini 80 do 120 cm. Prometni znakovi u naseljima smješteni uz kolnik postav­ljaju se na visini 0.30 do 2.20 m, a prometni znakovi smješteni iznad kolnika postavljaju se na visini 4.5 m, iznimno i na većoj. Visina iz stavaka 1. i 2. ovog članka računa se od površine kolnika do donjeg ruba prometnog znaka, a ako se prometni znak postavlja zajedno s dopunskom pločom, računa se do donjeg ruba dopunske ploče. Visina i položaj prometnog znaka moraju biti takvi da ne ugrožavaju kretanje pješaka i da ih pješaci i vozila ne zaklanjaju.

VL
KE
Kex
11:22 16.02.2010.

naravno da pri prvom oblaku ogranicavaju brzinu na 40km/h jer zele oprati odgovornost sa sebe. puno puta sam bio u situaciji gdje se potpuno sigurno i normalno moglo voziti 100 a ogranicenje je eto tako zbog kisice bilo 40. ee sad...kad bi ih neko prisilio da smanjuju cijenu cestarine ako smanje brzinu na autocesti ispod 80km/h JER TO PO ZAKONU VISE NIJE AUTOCESTA onda bi mozda i pazili na to. (clanak 1. stavak 3. \"autocesta JE cesta kojom je ... omogucen siguran prometni tok vozila brzinom od najmanje 80 km/h...\" no kako to kod nas vec biva...

VL
SP
spori1
11:30 16.02.2010.

Svaki dan vozim dionicom Zagreb-Popovača, vrlo često se događa da svjetlosna signalizacija nije u skladu sa stvarnim stanjem na cesti. Čudi me da nadzornici ne gledaju monitore jer imaju kamere na skoro svakom ćošku. Pohvala presretačima koji zaustavljaju strance u izvođenju strašnih prometnih prekršaja.

VL
QU
quote
11:36 16.02.2010.

ma, ogranicenje vam je zbog toga jer ste se jos 10 godina nazad vozili na konjima, pa se vam je potrebno polako nauciti kako to tehnologiju od stare stojadine upotrebiti na vasom j..... asfaltu

VL
OB
-obrisani-
11:39 16.02.2010.

S\'kojom brzinom Dr.Ivo Sanader vozi prema Splitu? Naravno stavi u petu i vozi 60km/h.Prometne znakove dobro poznaje iskustvo stekao u HDZ-u s\'austriskom vozackom dozvolom i njemu nisu potrebni \"presretaci\" posto mu sada niko nemoze nista!!!!!Radna knjizica \" To je hobotnica\"!

VL
OB
-obrisani-
12:00 16.02.2010.

Platio je kaznu za prebrzu vožnju i zdaj je policija kriva za to? To ima samo u Hrvaški

VL
EB
El-Bojko
12:05 16.02.2010.

mislim da je tu ono što tek piše na kraju, sigurno to nije neka urota MUP-koncesionari, već obično pranje odgovornosti u slučaju nezgode... državne ceste automatski imaju onu policisku standardnu \"neprilagođeni uvjeti na cesti...\" Što je sramota.

VL
PE
pedesete
12:13 16.02.2010.

Model i politika preuzeti od Austrije 1/1, Suma znakova sa ogranicenjima dabi se moglo kasirati. Svise zabarikadirali nekekovim zakonima te skinuli odgovornost sa sebe, a narod se \"dronca\" i dalje 80 Km/h, a placamo kao dase vozimo naj savremenijima prometnicama. Idite barem do Slovenije pa vidite kako tece promet u \"Europi\".

VL
ZA
zagorec55
12:17 16.02.2010.

samo bi slovenca ispravil:da svi slovenci dojdu u hrvatsku bilo bi tek par posto debilov a gde si zel ostalih 70 %?? misli da patiš od kompleksa veličine kak i svi slovenci ajd bok

VL
OB
-obrisani-
12:20 16.02.2010.

40% vozača na hrvaških cestah spadaju u ludnicu a drugih 40% u zatvor

VL
OB
-obrisani-
12:33 16.02.2010.

Cela Europa skupaj nima toliki nesreč z smrtnim izhodom kot Hrvaška , -to je istinska resnica

VL
SN
snovakor
12:39 16.02.2010.

daj se SLOVENC umiri s takšnimi komentarji...če ne živim na Hrvaškem, potem ne dajaj takšnih blesavih komentarjev.....ko živi u Hrvatskoj dobro zna u ćemu se ovdje radi i to nije jedina stvar koja funkcionara na ovaj način...ništa bolje to ne funkcionira u drugim državama, kao i u Sloveniji...samo da to ljudi ni ne skuže !

VL
CR
crocro
12:39 16.02.2010.

Da, izgleda da je sve po propisu, samo zašto se u HAC-u čude što vozači izbjegavaju autoceste i voze po magistralnim pravcima. Umjesto da stimuliraju vozače da se svakako odlučuju na autocestu, oni ih odbijaju. 130 km na sat po autocesti u vrijeme neke rosulje, kaka je kolnik minimalno mokar, nije opasna brzina. Naravno ako se radi o pljusku i o vodenom jastuku na pojedinim dijelovima autoceste. Tada će se vozači uglavnom i sami prilagoditi otežanim uvjetima. Ovdje je jednostavno ostavljen prostor za punjenje državnog proračuna. Tako i na manje važnim dionicama magistralnih pravaca nema logike. Bez problema voziš 70 ili 80 km na sat, i na ravnoj dugoj dionici uletiš u područje od 40 km na sat najveće dopuštene brzine. Dok si si prilagodio, dobrodošlicu su vam zaželjeli prometni policajci koji su vas snimili na svojoj poziciji u polju ograničenja koje je dugo 200 metara, bez ikakvog smisla. A što se tiče auto ceste, tu nije samo da ljudi izbjegavaju autocestu zbog izuzetno visoke cestarine, nego ta viskoka cestarina nije opravdana jer autocesta ne pruža sigurnost i komoditet autoceste u definiciji. Vrlo često su područja ograničenja, suženja autoceste, usmjeravanja na drugi prometni trak, duga vožnja iza teretnjaka, čime se bitno smanjuje i sigurnost. Prema tome na dionicama gdje su u tijeku radovi, autocesta se nebi smjela naplaćivati u punom iznosu već umanjena, jer vozači ne uživaju sigurnost i komoditet autoceste kao što što piše u zakonu. Zato se događaju prometne nesreće na magistralnim pravcima, a očito takvo stanje nikoga ne brine. Zato preporučujem koncesionarima, koji gospodare na način kako im je to omogućeno da uzmu u obzir sve elemente sigurnosti prometa, te da smanje visinu cestarine na autocestama, a poglavito na dionicama autocesta gdje se izvode radovi i gdje se ugrožava sigurnost vozača.

VL
OB
-obrisani-
12:46 16.02.2010.

Slovenci na skoro uvode zakone o sranju,nesmijete srati na bilo kojem mjestu niti na gradilistu gde rade bosanci \"nego samo je dozvoljeno sranje u SABORU\" tamo sere najvise!

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.