Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 147
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Odbacio rukavice
Povratak na članak

Prvi čovjek Fiata otvoreno: Električni automobili nisu čišći od benzinaca i dizelaša

Električni automobili možda jesu budućnost, ali treba ih uvoditi postupno

Komentari 42

DU
Deleted user
09:16 11.10.2017.

I kaj je sad ovaj rekao.. voda je mokra... Kaže, treba ih uvoditi postupno! Ma daj, a ja sam mislio da će netko dekretom reći od sutra u cijelom svijetu elektromotori.... Razvoj tehnologije UVIJEK je pratio potrebe na tržištu. Pa pogledaj samo baterije za mobitele u zadnjih 10-tak godina. Stavi ovu novu bateriju u ono nokiju 3310 i radit će mjesec dana bez punjenja, tako će biti i ovom slučaju, a tko zna koji će se materijali još smisliti da zamjene bakar i koji bolji načini proizvodnje električne energije ... Električni auti, baš kao i dizelski i otto će na tržište doći postupno. U industriji se preko 30 godina koriste potpuno električni viličari . Narednih 30 godina neće se u potpunosti zamijeniti agregati na fosilna goriva sa električnim agregatima. U nedostatku kvalitetnog sadržaja ovaj je lik naglasio očito, baš kao i novinar koji je tu vijest prenio!!!!

VL
Avatar AligatorXO
AligatorXO
09:11 11.10.2017.

Meni ovo više liči na to kako Fiat ne uspijeva držati korak s novom tehnologijom pa udri po njoj.

VL
Avatar 123456
123456
10:50 11.10.2017.

Čovjek je potpuno u pravu - to je jasno svim inženjerima energetičarima. Naravno od ljudi koji se ne bave energetikom kao strukom to ni ne može biti jasno. Stvar vam izgleda od prilike ovako: Pitali malog Ivicu - kako se dobije mlijeko, a on veli - na polici trgovine! A vi komentatori vjerojatno mislite kak se električna energija dobije na napravi za punjenje tih električnih automobila, jel? Ne petljajte se u ono kaj ne razmete - energetika je ozbiljna disciplina i jaaaako složena! Dakle čovjek je potpuno u pravu!!

VL
AL
Alfredo
09:15 11.10.2017.

Industrija je problem svuda. Koliko blagodati sada, toliko problema kasnije. Automobili bez benzina, na struju ili vodu dolazi 100. No, manageri su nespremni, jako, jako dobro zivjeli od klasicne proizvodnje, i, sada neznaju, kako dalje. Odavno se moglo drukcije. Ovo su ciste lazi. Zagadenje od auta prerasta u Kini u katastrofu.

VL
GO
Golfi
09:19 11.10.2017.

Ja cijelo vrijeme upućujem i pišem da električni automobili zagađuju.Drugo,porasla prodaja benzinaca,pa vas pitam:šta ne zagađuju benzinci isto,pogotovo amarička vozila.VW grupacija bila na udaru od amera s a aferom dizelgat jer je VW rušio rekorde po prodaji i amer se bojao za svoju industriju i radna mjesta.

VL
SA
sargu123
08:44 11.10.2017.

Od bakra puno je bolji vodič srebro. Neka to koriste u elektromotorima! :-)

VL
DU
Deleted user
10:24 11.10.2017.

To se sigurno ne bi usudio izgovoriti da ameri ne vodi ovu novu politiku izlaska iz sporazuma o zagađenju. Pa je sada čelnik malo razveza jezik.

VL
BU
BubyZG
19:50 11.10.2017.

Ukoliko bismo npr. željeli da u RH sva vozila budu električna ( to je oko 1.500.000 vozila, svako sa cca. 30 kWh baterijom ), brza računica pokazuje da je za svakodnevno punjenje svih tih baterija potrebno osigurati električnu energiju u iznosu od 45.000 MWh. Istu bi mogla u idealnim uvjetima proizvesti elektrana veličine 1.875 MW u roku od 24 sata. To pak znači da bismo trebali napraviti još tri potpuno vlastite nuklearke veličine Krškoga. Kako nuklearke u RH ne možemo graditi jer su zakonom zabranjene, možemo se okrenuti termoelektranama na plin, ugljen ili mazut ( ali ih NE možemo graditi jer se uvijek nađe netko kome to smeta - npr. TE Plomin C, TE Peruča ), ili hidroelektranama ( koje također NE možemo graditi jer je uvijek ugrožen neki šišmiš ili žaba - primjer HE Ombla ) ili možemo graditi vjetroelektrane čija struja je skupa k'o svetog Petra kajgana i koje nema uvijek dovoljno ( nema vjetra ili je prejak = nema struje ). A možemo je i uvoziti, pa zagađenje ostavimo negdje drugdje !! Kratko i jasno, čovjek je u pravu, električni auti nisu čisti, dokle god 80% proizvedene struje u svijetu dolazi iz fosilnih goriva ! Ma što zeleni pričali o tome !!!

VL
LC
Lepi Cane
09:52 11.10.2017.

Hybridna vozila u kombinaciji dizel-struja su po meni riješenje jer ta kombinacija ima savršene uvijete ekplatacije, jedna nadopunjuje drugu, s time da bi trebalo to biti u omjeru min. 50:50 ili čak veća u korist struje, dok je sada obrtnuto u korist dizela ( Mercedes, Peugeot).

VL
DU
Deleted user
08:33 11.10.2017.

Aleluja. Car je gol.

VL
Avatar debela koli
debela koli
08:43 11.10.2017.

Proizvodnja baterija zagadjuje? A proizvodnja goriva ne?

VL
DI
Diesel
08:43 11.10.2017.

Gluposti, elektricni automobili su neuporedivo cisci od automobila sa sagorijevanjem. Ako se koristi energija vode, vjetra i sunca, onda nema nikakvi ispustnih plinova. To je bar jasno.

VL
Avatar whack.tack
whack.tack
11:10 11.10.2017.

sve je to dio igre da se ozivi prodaja automobila. a jedna termo elktrana zagadi kao 100.000 automobila a njih se gradi i dalje. cak i kod nas

VL
Avatar NasaPosla
NasaPosla
09:46 11.10.2017.

Na 200.000km automobil, benzinac ili dizelaš, će potrošiti bar 10.000 litara goriva( oko 11.000eura). To je ogromno zagađenje atmosfere. Električni automobil ipak dobar dio električne energije dobije iz čistih izvora poput energije vode (hidrocentrale na rijekama, a moguće je i na moru tamo gdje su velike razlike između plime i oseke i gdje su snažne morske struje), energije vjetra i sunca.

VL
AL
alf
10:51 11.10.2017.

Covjek je rekao istinu. Proizvodnja baterija je katastrofa za okolis.

VL
LC
Lepi Cane
09:56 11.10.2017.

treba min. 30 godina da se sve to promjeni, Porsche druge godine predstavlja potpuno električni 911 sa 650 kS, po voznim osobinama ne može mu niti jedan Porsche stati uz bok, a zvuk će riješiti sa sound mašinom s kojomom se iz kabine određuje umjetni zvuk po želji. Izvana nitko nema pojma da se radi o električnom autu.

VL
LI
liliZG
10:19 11.10.2017.

o fala ti bože da je konačno netko rekao istinu, .. zamislimo samo zbrinjavanje jednog električnog auto, koji se zapravo , laički rečeno sastoji od hrpice akumulatora čije zbrinjavanje je ne samo skupo nego je to najopasniji otpad u automobilu uz katalizator, ulje i antifriz.

VL
Avatar MK
MK
10:22 11.10.2017.

To sa baterijama vjerojatno je istina (od proizvodnje do zbrinjavanja i reciklaze), no to sa proizvodnjom struje je podvala! Problem nije da ne postoje odrzivi izvori ciste energije - nego je problem da je cijena struje pre jeftina da bi se isplatile investicije u odrzive izvori energije, a uz to i jos nije razgranata pametna mreza da bi masovna decentralizirana proizvodnja mogla pokazati znacajan efekt... Vjerojatno FIAT-ov E-program ima par godina zaostatka na konkurenciju - pa je goli car mislio preokrenuti tezu.

VL
DD
dobar.d
10:23 11.10.2017.

Ja vam kazem da bicikli na nozni pogon ne zagaduju!

VL
MI
misljenje
10:38 11.10.2017.

Ne zaboravite da bi elektricna auta uosolobodili svijet od Saudijskih naftinih biliona koji izvoze i financiraju najmracniju ideologiju na svijetu i koja je uzrok svjetskog terorizma. Fiat stiti svoje sadasnje proizvode. Nase je da ne podpadnemo pod utjecaj sebicnih interesaa nego mislimo sto ja za nas i citav svijet bolje. Elekricna auta ce moza jednog dana spasiti svijet.

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.