Nakon ovog videa dobro ćete razmisliti prije kupnje polovnjaka 'u sjajnom stanju'
Vlasnik je na BMW-u već popravio ovjes kada je stigao na popravak, a vješti mehaničar sredio je oštećene dijelove limarije te A-stup
Komentari 70
Da, ali ima jedna razlika, ako mi netko u Njemackoj uvali takav auto, tamo imam rok od godinu dana da mu ga vratim i jos mi mora odstetu platiti, a i drzava ce mu uredno uruciti i sudski poziv zaa prevaru. Pretpostavljam da bi u HR bilo, pojeo vuk magare, hebi ga.....
Kupujte BMW samo kod autoriziranog BMW-ovog prodavača, novog ili rabljenog BMW-a i nećete imati problema. Vozim već četvrtog. Svi pouzdani 100%. Takozvani “povoljni” su uvijek kante za popravke. Ako je novac problem, kupuj ipak nešto drugo, ali isto samo kod autorizirane auto-kuće. Kvaliteta ima cijenu. To je jednostavno tako.
BMW X5 je jedan od najsigurnijih auta ali ga nikada više ne bih kupio. I kod mene je bila totalka. X5 je izgrađen iz mnogo plastičnih čelija pa kada se desi sudar ta se sva plastika zdrobi i ublaži udarce. Niti jedan primarni ili metalni dio večinom nije povrijeđen. Staviš nove dijelove i auto kao nov. Jedamput mi se to desilo u Češkoj kada mi se jedan sa 140 km/h nabio straga u koloni i bacio me na onoga naprijed. "totalka". auto je završio u Rusiji. Drugi puta sam x5 razbio između Karlovca i Bosiljeva."Totalka". Auto je završio u Karlovcu. Nisu nijemci baš ludi za popravljanjem auta jer zahtijeva previše vremena a i preskupo je. Ti popravljanjem bave se večinom Balkanci gdje prednjaće Turci.
Slika sa nasih prasnjavih staza.Bmw, godiste 2008. sa cca.300000 km, stvarnih 500000, uvoz, kao nov,erste farbe i erste sve oko auta.Sirotinja se dokopala auta iz snova, konacno se mozemo pokazati tko smo i sto smo.Bmw je u dvoristu, jucer bezveznjaci a danas face. A onda stara izsluzena raga vise na popravcima nego na cesti,djelovi skupi, uzima se kredit za popravke, vise ni placa ne moze vracat kredite, ovrha, itd. Ovako propada postena familija.....
Super! Ni robot ga nemože bolje.
Jaka stvar. Ionako će ga kupac voziti par godina i prodati.
Rusija je naša majka...
Pa to je redoviti i regularni postupak. Mehaničar kupi slupani auto, popravi ga i normalno proda po višoj cijeni, jer auto i vrijedi više zbog uloženog rada i rezervnih dijelova. Jedini je problem ako na pitanje o mogućem karambolu prešuti tu činjenicu. Onda se auto može vratiti i tražiti lovu natrag. Ili na sud, a to ovi izbjegavaju.
Što bi pisali da vide aute koji su se varili na pola.. i ima ih poprilično puno
Pa i novi automobil se vari,šarafi,farba….ako auto nije totalno izašao iz vinkla...sve je to ok....pogotovo jer budu u pola cijene od novog...a to je narodu najbitnije...
Lako za popravljena auta, popravljeni BMW X5 je 10 puta sigurniji od nekadađnjih novih Yugića, Stojadina, PZ-jaca ili Lada sa plastičnim gumama... Lada sa orginal ruskim gumama je po kiši bolje klizala od najboljih skija na snijegu s tim da nikad nisi znao u kojem ćeš jarku ili na krovu završiti. A Fićeki, Spačeki .... Šou strave i užasa. A kakvi nas taksiji danas voze . Katastrofa i nikom ništa. Naručim jedan dan Eko taxi .. Dođe taksi sjednem, krene, Toyota, nema amortizera, ovjes totalna koma klepeće ko da će se raspasti, skreće uvija se gore od Spačeka nekad, motor umire , čujem svaki klip i ventil... Došlo mi da kažem daj stani idem pješice... Nazad idem Radio taxijem.. Prljavo, smrdi, punoljetni krš, vozač čikari za vrijeme vožnje, ubija nekom "kuruzom" i glupom spikom, petlja oko taximetra, na kraju mi naplati 20% skuplje i naravno ne izda račun. Došlo mi da tražim račun čisto iz zezancije, ali bi vjerovatno aduta zakucao šakom kad bi mi pokušao objašnjavati. Taxi Cameo, Dacia, "kak-tak" makar nije auto star ko ja , ovjes tvrd, zubi mi posipadali skoro, ko da na čeličnim felgama po kaldrmi vozi, ali makar ništa ne klepeće u ovjesu i motoru, neće se raspast, iako ne vjerujem odzivu njegovih kočnica kad je jednom malo jače prikočio , a definitivno nije ni za moju visinu. Nisam mogao duboko udahnit jer nema mjesta za puna pluća... Ali makar me nisu "oženili" na računu. Taksiji bi morali najmanje svaka 3 mjeseca ili nakon xxx kilometara na obavezni strogi tehnički.
Nekada je dobar auto limar to radio .Sada znaju samo mijenjati dijelove ,tako isto mehanicari.
Svi njemački proizvodjači imaju 3 klase istog automobila a u istočnu europu gdje spada i Hrvatska i cijeli balkan šalju naravno klasu 3, tj. novi auto ali sa najviše grešaka u proizvodnji. Tako da možda onaj polovni iz Njemačke je kvalitetniji nego novi iz Hrvatske.
dobar majstor
Ne razumijem. Kakav je zločin u popravku automobila? Jedino ako netko laže i vara oko nečeg što prodaje. Inače mislim da je normalno da ljudi popravljaju vozila. Nisam nikadakupio rabljeni automobil, ali eto vidim da sugrađani, pogotovo ako ne uzimaju preko firme i na leasinge, uzimaju rabljene. I čini se da su živi i zadovoljni.
Pa nije problem ako je kvalitetno popravljen.. Problem je ako je samo pokrpan a ti to neznas..
Hvala Večernjem, nikad nebih pomislio da postoje rabljeni auti koji su imali sudar 😎
Koliko ih kod nas ima novih poslije totalke, ili iz dva tri jedan,
ne vidim problem u ovakvim popravcima, čovjek je to odradio vrhunski, kako bi se reklo, školski. više treba strahovati od onih automobila koji su krpareni po raznim garažama, za šaku kovanica.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U Rusiji se to isplati popravljati, jer je cijena rada niska. Kada bi se isti postupak radio u D ili ne dao bog u CH, cijena bi bila otprilike kao pola potpuno novog automobila, a u CH bi mogli mozda kupiti i potpuno novi BMW. Osim toga, ovakvi automobili su u pravilu kasko osigurani i ako imas totalku dobijes novac. Dakle ne isplati se.