Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 18
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Remiza u Blatu
Povratak na članak

Zbogom remizi na Trešnjevci!

Za dvije godine, kako predviđaju stručnjaci iz ZET-a, počet će gradnja remize u novozagrebačkom Blatu.

Komentari 19

ZD
Zdravek
12:41 06.05.2010.

06.05.2010. u 12:10h Ecce homo je napisao/la: \"(10090) ostaje izvan tramvajske mreže.\" pitanje je da li ce ikad i taj dio doc na red, jer uz HZove gradske linije, neznam koliko bi se ZETu isplatilo potegnut tracnice, a pitanje jee kuda? jer ilica i bolonja su i za aute vec preuske a di bi se jos ugurale dvije tramvajseke trake?

VL
RB
Rastu Brojke
11:37 06.05.2010.

\"...Realizacijom projekta u Blatu ZET staru remizu ostavlja Gradu, koji će taj prostor prenamijeniti..\" Remiza Shoping Centar City ?

VL
EH
Ecce homo
12:10 06.05.2010.

I ovim planom zapadni dio grada (10090) ostaje izvan tramvajske mreže.

VL
UK
Ugo Kajvez
12:14 06.05.2010.

Nevjerujem u ovo, graniči mi sa djećom bajkom. - Prvo, od kud lova?, grad je zadužen ko grčka. - Drugo, graditi most samo zbog tramvaja u šikari kao domovinski most (vodi iz jedne šikare u drugu) je krajnija ludost. - Treće ima puno važnijih problema koje se moraju rješiti u gradu. - Četvrto, opet jedno spletkaranje građevinskog lobija - gradnja masovne infrastrukture zbog šoping centra, dakle za potrebu krupnog kapitala a NE za stvarne potrebe građana zagreba ... - Peto, usput, debelo i daleko su potrebniji mostovi na bundeku i jarunu (most jarun I ) - Šesto, svaki dan bi svi tramvaji iz remize blato trebali putovati bar dva kilometara do prvih korisnika (postaja) gdje bi trebali početi ostvarivati \"prihod\" - koliko bi to kilometara na godinu bilo \"praznog\" hoda i koliko bi to koštalo?

VL
ZD
Zdravek
12:31 06.05.2010.

06.05.2010. u 12:14h Ugo Kajvez je napisao/la: \"koliko bi to kilometara na godinu bilo \"praznog\" hoda i koliko bi to koštalo?\" pa mozda zavrse sveucilisnu bolnicu, pa ce biti vise prometa? ocito da na \"visim\" razinama, znaju u kojem sese smjeru planira razvoj grada, a trenutno se dosta radi na JZ grada i sumnjam da ce za nekoliko godina tamo biti situacija kakva je danas inace ideja o samostalnoj ekoloskoj remizi je za pozdravit, ali za ocekivat da nece biti nebuloza je gotovo pa nemoguce, jer ipak to projektira IGH, zar ne?

VL
UK
Ugo Kajvez
12:55 06.05.2010.

06.05.2010. u 12:31h Zdravek . Što tiče bolnice, iz tvojih usta u Božje uši ......

VL
OB
-obrisani-
22:00 06.05.2010.

stvar je u pinki a sto ce se tu grditi boli bandu ona stvar

VL
DE
demokršćanin
22:13 06.05.2010.

BACAJU NAM PRAŠINU U OČI. Netko je bacio oko na položaj dosadašnje ZET-ove remize,pa će se Grad i opet zadužiti za izgradnju nove remize za koju je potrebno napraviti novu infrastrukturu.Priča o iskorištavanju termalnih izvora blizu Laništa je čista neistina.Postojeje dvije bušotine tople vode koje nije tako lako iskorištavati bez potrebnih skupih tehničkih rješenja.Osim toga postojeći most preko kojeg bi trebali prometovati tramvaji u odlasku i povratu u novu garažu predstavlja usko grlo za jedno takvo rješenje.Potrebno bi bilo napraviti novi most preko Save negdje kod Jaruna,što je još jedan nespomenuti trošak.Potrebno je osigurati i potrebnu električnu energiju i infrastrukturu za novu remizu.Potrebno je još mnogo skupih radnji za izgradnju nove remize. Jednom rječju BACAJU NAM PRAŠINU U OČI,a i opet za nečju privatnu korist,a ne za dobrobit građana.

VL
CO
conium
22:20 06.05.2010.

a šta ako potone?

VL
Avatar Azriel
Azriel
09:18 07.05.2010.

Ajmo novinari pustite se nove remize i Bandićevih snova o glupostima. Dajte malo istražite, zašto periodično, otprilike jedan put mjesečno, po dva ili tri dana, nema novih tramvaja na prugama? Dilema je samo jel to ZET ima remonte, ili to ima veze sa neplaćanjem lizinga... To je prava tema!

VL
OB
-obrisani-
02:00 08.05.2010.

Da bacaju prašinu samo.... Ajde sjetite se TKO je odjednom pokupovao svo to zemljište BAŠ TAMO za sitne euriće, prije jedno četri godine, pod \"oranice\"..Pa je čekao samo godinu dana da ujko Bandidos, prenamijeni GUP u tišini, pa je too sad već \"plava\" zona. Eto idi u gruntovnicu i napiši TKO i KADA je kupio BAŠ to mjesto di je kao plan za buduću remizu. Zaradi plaću, nemoj da ja sve moram...Znaš kako će to štivo biti zanimljivo kako su u trenu okrupnili bivše sitnije parcele..a i jedno odvjetničko ime se provlači kroz cijelu storiju...Aj pogodi , ili \"pogodi\" koje..

VL
OB
-obrisani-
02:07 08.05.2010.

A i osim toga, nema šanse da se na Jarunu više išta gradi. Dosta i dovoljno, pa i previše jest to što su \"podobni\" dobili sve lokacije, a i nekakav fantomski ŠRC Jarun je digao ogradu oko NAŠEG ( sviju NAS, a ne NJIH dotepenske gamadi) jezera, pa se bahate sa naplatom parkinga \'ko da su ga maltene oni kopali svojim rukama, i platili njegovo uređenje ( dok mi jesmo) , te isfuravaju nekakve zaštitare, rampe, i ostala sranja... To što oni radi, je čista legalizirana \"drumska otimačina\"...Jer svo to zemljište je nekada bilo u nečijem vlasništvu, pa se ekspropriralo za sitnu lovu, a o tome nit riječi...

VL
TO
Tot
13:40 08.05.2010.

je ovo s naplatom ulaska na Jarun je čista otimačina i lopovluk,šta oćekivati od esdepeja...

VL
OB
-obrisani-
10:43 09.05.2010.

Opet neki novi lopovluk sa zemljištem.

VL
DU
Deleted user
14:55 09.05.2010.

Gradnja rezime znači samo jednu stvar poskupljenja. A druga stvar je da im novi sustav naplate karata neradi i svaki drugi aparat je pokvaren, što se tiče onih panela koji bi trebali pokazivati točno vrijeme dolaska travanja to je isto u komi tamo piše 0 minuta do dolaska jedanaestice a travanja ni na vidiku, i tako ti kao budala čekaš tramvaj još pet minuta a njemu ni traga ni glasa. A ako sada sustav tako šlampavo radi pitam se što će biti u budućnosti.

VL
VI
Vito
09:25 10.05.2010.

gradonačelnikove najave da se neće odustati od velikih projekata u gradu Radi ražanj bez zeca. On je slijedeći koji će se vratiti u rodno mjesto i prije nego projekt krene u realizaciju. Maknemo li ga na vrijeme cijena radova će će biti prepolovljena, a kvaliteta će ostati ista, ako ne i bolja. Što je s novcima koje IGH nije dao, a morao je platiti za prostor \"Zagrebčanka\"? I onda takvi lopovi međusobno dalje posluju i kuju cijene poslova po Zagrebu. A građani Zagreba šute i plaćaju.

VL
VI
Vito
09:50 10.05.2010.

Zašto ne spoje sadašnju remizu tračnicama s Horvačanskom? Između 300 i 400 metara. Tim spojem bi se skratio tramvajski izlazak iz remize prema Prečkom za 6.000 metara u jednom smijeru. No, to očito nije u interesu farizeju i gradskoj mafiji,i, iako je Horvačanskom tramvaju krenuo prije 20-ak godina. Pa sad računajte koliko nas je koštalo to jutarnje i nočno vozikanje iz i u remizu, 12.000 metara bez potrebe, umjesto 800 metara. A prije nekoliko godina se čak i obnavljalo križanje kod remize s Ljubljanskom. Nije čudo što ZET proizvodi gubitke kad vozi bez veze. Zašto prije toga ne spoje tramvajom Sarajevsku, Vatikansku i aveniju Dubrovnik? Gradska vlast i ZET u bivšoj državi su čak postavili i tračnice između mosta prema Sarajevskoj. Ovaj sadašnji farizej, zovu ga milan bandić, koji glumi gradonačelnika čak je uništio i projekt tramvaja po sredini Sarajevske, samo da ne bi tramvaj brzo krenuo u taj dio grada. Na taj način ucijenjuje građane vožnjom zagađivačima zraka, autobusima. Sadašnjom cestovnom konstrukcijom napravio je i prometnu gužvu za buduću tramvajsku prugu, jer ju bespotrebno križa na dva mjesta sa Sarajevskom, iako je bilo predviđeno krianje tramvaja i pruge samo na jednom mjestu, u križanju Sarajevske s Vatikanskom. Ima još sličnih spojeva tramvajima koje ova garnitura mafijaša ne želi realizirati, ali ne zbog nedostatka novca.

VL
VI
Vito
09:58 10.05.2010.

Spoj Maksimirske, Zvonimirove i Avenije Vukovar preko Donjih Svetica. Jednostavno i lako izvedivo. Pogotovo što je sad željeznica skoro u potpunosti maknuta s pruge prema Istočnom kolodvoru, a do Ministarstva obrazovanja sad vozi jedino nove tramvaje. Tako je pruga slobodna za postavljanje tramvajskih tračnica pa čak i spojena u okretištu kod Heinzelove. Morali bi u postojeće kolosjeke ugraditi tramvajske tračnice i postaviti struju, a jedini \"problem\" bi bio postaviti prugu od Zvonimirove do nove Branimirove,gdje je željeznička pruga ispod podvožnjaka. Putovanje iz novog zagreba do maksimira tako bi se skratilo za nekih 4.000 metara, ili 4km, četiri kilometra, u oba smijera 8km dnevno kraće putovanje.

VL
DU
Deleted user
10:58 10.05.2010.

Čubrilo, tebi mi u ZAGREBU NE DOPUŠTAMO da nam uvodiš svoje yebeno bosansko-srpsko NA TREŠNJEVCI ... U Zagrebu se veli NA TREŠNJEVKI i tako mora i ostati.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.