Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 98
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
JADRANSKI MOST

Stručnjaci o kolapsu u Zagrebu: Ovo je suludo, netko je ovo morao odobriti!

30.09.2022.
u 11:58

– Protočnost i količinu vozila na Mostu slobode određuju semaforizirana križanja koja imaju manju propusnost nego rotor. On jednostavno propušta previše vozila i stvara tzv. šok-val. Riječ je o pojavi u kojoj se kod smanjenja prometa iz četiri traka u jedan, što je slučaj na Jadranskome mostu, propusna moć tog jednog traka, prema izračunima, smanjuje 50 posto. Dakle, praktički imate osam puta manju propusnost, što je suludo, ali i nije moglo samo tako pasti s neba. Netko je morao izraditi taj elaborat pa ga je onda i netko u Gradu morao odobriti – ističe stručnjak sa Zavoda za prometno planiranje dodajući kako bi se, usprkos tome što se Tomašević zbog situacije ispričao, trebalo povući i pitanje odgovornosti.

Komentara 61

ŽU
ŽutiMrav
12:19 30.09.2022.

Vlast u Zagrebu nije nesposobna već sve radi po nalogu svojih gazda koji žele uništit Zagreb.Tako su radili u Kataloniji pa su ih građani na pola mandata istjerali.Gazde su im Sotonisti .

ST
stefj
12:13 30.09.2022.

Ma ne, to je Bandić kriv, zar ne vidite da iz groba podmeće Tomaševiću. Nije on nesposoban, to su se urotile nadnaravne sile protiv njega...

Avatar HrvatskiZmaj
HrvatskiZmaj
12:51 30.09.2022.

Ma hajte! Pa gradonačtnik se ispričao?! Šta ste takve picajzle! Mir, mir, niko nije kriv! Kakva odgovornost, koje ostavke!? Možeteimpušit!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?