Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Polasci se često preskaču

Stranka rada i solidarnosti želi znati zašto ZET-ove linije kasne i koliko se često vozila peru

Zagreb: Stranka rada i solidarnosti o najavljenim otkazima u Zagrebačkom holdingu
Patrik Macek/PIXSELL
09.07.2022.
u 18:00

Kao dio dnevnog reda nadolazeće sjednice stavili zaključak kojim od gradonačelnika traže da u 30 dana podnese izvješće o svim onim podacima koji detaljiziraju kako funkcionira zagrebački javni prijevoz te koji su planovi za njegovim poboljšanjem

Ponekad dođu na vrijeme, po rasporedu, a ponekad ih uzalud čekamo po 10, 20, pa i 30 minuta. ZET-ov javni prijevoz teško da se može nazvati posve ažurnim, a mnogi su primijetili da su posljednjih dana, unatoč prorijeđenom rasporedu, kašnjenja i preskakanja ZET-ovih autobusnih i tramvajskih linija sve izraženija. 

Primijetili su to i zastupnici Stranke rada i solidarnosti u zagrebačkoj Gradskoj skupštini, pa su kao dio dnevnog reda nadolazeće sjednice stavili zaključak kojim od gradonačelnika traže da u 30 dana podnese izvješće o svim onim podacima koji detaljiziraju kako funkcionira zagrebački javni prijevoz te koji su planovi za njegovim poboljšanjima. Tako ih zanima sljedeće: 

- broj autobusa/tramvaja koji su bili u svakodnevnom prometu u svibnju 2022.
- broj autobusa/tramvaja koji su bili u svakodnevnom prometu u svibnju 2021.
- broj autobusa/tramvaja koji su bili izvan pogona tijekom svibnja 2022. zbog kvarova ili nekog drugog razloga
- javna nabava rezervnih dijelova za vozila javnog gradskog prijevoza
- broj autobusa/tramvaja u kojima tijekom mjeseca lipnja nisu radili klima uređaji zbog kvarova ili nekog drugog razloga
- dinamika kojom se peru putnički prostori tramvaja/autobusa
- mjere koje su poduzete da se ojača autobusni gradski prijevoz za putnike sa sjevera grada (Gračani, Remete, Šestine) nakon otvaranja pješačke zone u staroj Vlaškoj kako bi se izbjegle gužve koje se tu stvaraju 
- autobusne i tramvajske linije čiji su polasci reducirani (prije početka ljetnog režima vožnje) te planovi za normaliziranje polazaka tih linija.

– Svjedočimo sve većem nezadovoljstvu građana uslugom javnog gradskog prijevoza koju pruža Zagrebački električni tramvaj d.o.o. Vozni red autobusa i tramvaja je reduciran već mjesecima, nevezano uz ljetni režim vožnje, a i taj tako reducirani vozni red se ne poštuje i polasci se preskaču. Nema podataka kada se planira vozni red ponovo vratiti na staro s učestalijim polascima. Osim toga, građani se žale i na neuredne i neoprane tramvaje i autobuse te klima uređaje koji ne rade. O alarmantnoj situaciji u ZET-u gdje je svakodnevno veliki broj vozila u kvaru i gdje nedostaje svega, od vozača pa do rezervnih dijelova za vozila, upozoravaju i sindikalisti ZET-a – obrazlažu zastupnici stranke. 

Komentara 2

DA
Daisy55
21:40 09.07.2022.

Konačno da ih netko i to pita. Kak su ovi Nemožemovci krenuli do jeseni budu ukinuli gradski prijevoz. Smeće već odavno ne odvoze. Onda lijepo ukinute i prirez, zakaj bi plaćali nekaj za kaj dobivamo nikaj.

SA
sasha68
11:50 10.07.2022.

pravo itanje, zasto nemaju ni šaraf za popravke već godinu dana! zasto se vuku stari busevi iz remize a ne popravljaju novi? zasto je triput smanjen promet? zasto se ne pere godinu dana nijedan bus ni tramvaj,unutra je kao u svinjcu,smrdi,podovi se lijepe o stolcima bolje ne razmišljat, zašto se ne peru ulice i trgovi?? zašto kante za smeće ne prazne,sve je prepuno i vjetar raznosi, zasto je trava narasla na nekim stanicama preko visine stanice?! zasto su kontejneri krcati, zasto nema zelenih otoka ..itd..dobli smo ,,zelenu,,stranku a grad nikad prljaviji

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije