Muka na zapadu Zagreba: Premjestili su perone pa je stići na bus sad utrka s vremenom
Črnomerec je, kažu putnici, super “zrihtan”, ali ipak imaju prigovor.
Komentari 12
Kako bi linije 121 i 136, na kojima su disponirani zglobni autobusi, na terminalu izbjegle manevre,kaže on.Pa tek sada linija 121 se mora okretati na terminalu.
Uh, zaboravio sam, može li mi netko pojasniti? Tko plaća usluge ZET-a? Država, grad ili građani? Tko se koristiti uslugama ZET-a - država, grad ili građani? Kome bi ZET trebao biti na usluzi - državi, gradu, građanima ili samima sebi.
10 milijuna za asfaltiranje okretišta nije puno. Na Tomislav u smo 2-3 milijuna platili uređenje rampe oko spomenika, križ se premještao za milijun kuna... Ima se, nema problema.
Tipicno za nase ljude,i kad je dobro nije dobro!
Dakle - autobusi su razmjesteni prema tome koje linije su harmonika, a koje nisu. A ne prema dijelu grada i kolicini prometa koji ocekuju. Izvrsno. Bas izvrsno. Ne razumijem kakvo je to okretiste kad na pojedine perone ne mogu doci svi autobusi.
opet dokaz da u zagrebačkim firmama (u ovom slučaju ZET) rade niškoristi poluobrazovani smradovi koje je netko dopeljal prek veze. zato cijeli grad i je u raspadu, jer ga 20 godina sustavno upropaštava zločinačka organizacija milana bandića. fala bogu da ga više nema.
A zašto linija 136 ima NAJMANJI peron (1) za čekanje a samo naselje pokriva 30-40.000 stanovnika i potencijalnih putnika linije?!?
A kada se produžava tramvajska pruga prema Vrapču ?
I opet im nis ne valja. Nis novog.
"Što se tiče konkretnog problema naše sugovornice, kažu, tu se ne namjerava ništa učiniti jer za to, ukratko, jednostavno ne vide razloga." - tipično ZET-ovsko razmišljanje. Treba ih sve skupa poslati u zapadne gradove da vide što je organizacija javnog prijevoza! I SVE se može!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A tračnice na ulazu već potonule, kocke se raspadaju