'Osmislio sam kako glavne trešnjevačke ulice vratiti pješacima po uzoru na Marseille'
Arhitekt i urbanist Borislav Doklestić izlaže vizualizacije kojima predlaže transformaciju Tratinske i Nove ceste
Komentari 2
Dobar članak na portalu Politico.eu . Kako su vlasti u Pamploni pomogle biciklistima prevladati ulice sa usponima, a sve kako bi se povećalo korištenje bicikala javnom prometu. Izgradili su dizala za bicikliste na više mjesta gdje su usponi. Moglo bii se razmisliti i kod nas nešto slično, kako bi se povećala mobilnost biciklista. Recimo dizalo za bicikliste za pristup gornjem gradu - možda moguće sa ilice. Pa možda također dizalo za pristup Šalati. Ima vjerojatno još prijedloga koji bi mogli dodatno pojačati korištenje bicikla u javnom prijevozu. Pa možda izvesti još jedan-dva mosta za povezivanje sa Novim Zagrebom, ali samo za bicikliste i pješake. Nekakva lagana viseća konstrukcija sa stupovima i kablovima. Vjerujem da to ne bi bilo preskupo, a povećalo bi korištenje bicikala za kretanje po gradu, a ujedno bi dodatno spojilo "razdvojeni grad".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
sanjajte dalje, Zagreb i Marseille to su razlika kao dan i noc🤣🤣ni za sto godina necemo bit blizu sto se tice infrastrukture ili bilo cega na razini EU!!!!