Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 187
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nova regulacija
Povratak na članak

'Kako sad ne vozi tramvaj? Pa na ekranu piše da stiže za četiri minute!'

Autobus 607 prvi dan s novim pravilima odvozio je bez gužvi, ali čak i njegov vozač kaže da će se pravo stanje vidjeti kad se svi vrate u grad

Komentari 16

MA
madmax9999
08:49 07.08.2018.

Dajte, molim vas. Pravite znanstvenu fantastiku od privremenog ukidanja tramvajskih stanica. Ništa neobično, ništa abnormalno, niti itko pravi od toga dramu kao novinari. Kakav lažni senzacionalizam.

VL
Avatar Čitatelj300
Čitatelj300
08:54 07.08.2018.

Već danima je ovo prva tema na naslovnici! Zar u Hrvatskoj nema drugih dogadjanja ? Ovo je članak za školske novine a ne dnevni list!

VL
MV
Mijat vrdoljak
08:58 07.08.2018.

Glupi li priča, ja sam iz Slavonskog Broda, pod tjednom sam u Zagrebu i već dugo znam za predstojeće radove i za regulaciju prometa. Svi skupa trebamo se malo strpiti, prilagoditi i organizirati za buduće razdoblje koje će po tomm pitanju biti puno bolje.

VL
Avatar liquidsky
liquidsky
14:19 07.08.2018.

Cijela ova tema rotora je postala glupa do beksraja. Naravno da su svi znali (i željeli) da će rotor biti rekostruiran ali početak radova objavljen je naglo i to je činjenica. Treba li rotor rekonstruirati jednostavnije ili složenije, građani ne mogu odlučiti, to je stvar investitora (grada). Zamjena tramvajskog prijevoza autobusnim je potpuno prirodna ali za razliku od tramvaja koji se u tom dijelu grada ne miješa s automobilskim prometom i zato je brz, autobusi će zapinjati u kolonama preko Jadranskog mosta i novim zaobilaznim cestama, i pred križanjem kod Avenue Malla što bitno produžuje vrijeme putovanja sim-tam. Građani su vjerojatno ljuti zbog toga. Je li tramvajski promet trebalo obustaviti već sada, to znaju projektant i grad, kao i to je li za sve radove zaista potrebno godinu i pol dana ili manje. Mada po iskustvu znamo da se rokovi mogu i produžiti. Ali u sezoni "kiselih krastavaca" rotor je važniji od toga što ova naša zemlja gospodarski propada i ljudi iz nje odlaze da bi na koncu od nje ostale samo granice, zastava i grb. Kakav rotor i trivijalne bedastoće.

VL
DU
Deleted user
09:05 07.08.2018.

Mjesecima se priča o rotoru i regulaciji prometa od televizije do članaka u novinama i sad se čude,šta im ne netko trebao doći doma da ih obavjesti. Već godimana se njurga oko rotora što se ne radi,sad kad se počelo raditi opet nije dobro.

VL
RE
redo
08:59 07.08.2018.

Pa dobro zašto ljude pravite budalama i debilima, a zaključke izvodite na temelju izjava nekolicine ljudi koji su ljuti sto su se rodili, sto žive. Zagrepčanke i Zagrepčani nisu budale, znaju da svaki zahvat na vitalnom infrastrukturnom prometnom objektu znaci probleme u prometu, u većoj ili manjoj mjeri. Ok, biti će teže neko vrijeme. Osim toga, velike gužve samo će vršiti pritisak na izvođače i siguran sam da ce biti prisiljeni raditi u tri smjene da se čim prije završi. A kada bude gotovo, biti ce to odlična stvar, posebno za stanovnike Blata i Laništa koji ce iz Avenije Dubrovnik bez zastoja proći ispod zemlje. Sjećate li se kada se radio podvožnjak na križanju Slavonske avenije i Savske? Nesnosne gužve su bile, završilo se i život ide dalje. E sada, zamislimo da podvožnjak nije napravljen! Možete li zamisliti sto bi to bilo. I sa njim zastoja zna biti. Sto se tiče novoga mosta o kojem se priča, to je u redu, međutim most se ne radi od lego kockica. Sto je sa pristupnim cestama? Kao tada ne bi bilo zastoja. Rotor se morao rekonstruirati. Kako? Ma sve svi znaju! Mi osim 4 mil. izbornika imamo isto toliko inženjera građevine, sudaca, liječnika, zakonodavaca, ekonomista. Pa valjda struja zna sto radi ili bi možda projekte i prometno rješavanje problema trebalo prepustiti novinarima koji su ionako sveznali. Čudi me samo sto nisu zatražili stručnu ekspertizu od g. Puhovskoga. Bas je neki dan položio za prometnoga stručnjaka.

VL
Avatar nekakav
nekakav
10:30 07.08.2018.

zagreb je prazni.. to se nekako ne slaže sa famom da domaćih gostiju nema na jadranu.

VL
RO
Rollertisimo
11:21 07.08.2018.

Nek ovi dvoje idu pjeske mladi su, nek vide malo cari Novog Zg

VL
MV
Mijat vrdoljak
08:57 07.08.2018.

Glupi li priča, ja sam iz Slavonskog Broda, pod tjednom sam u Zagrebu i već dugo znam za predstojeće radove i za regulaciju prometa. Svi skupa trebamo se malo strpiti, prilagoditi i organizirati za buduće razdoblje koje će po tomm pitanju biti puno bolje.

VL
DU
Deleted user
11:47 07.08.2018.

Ovi umjesto da malo istraže cijenu radova, opravdanost radova kad problem nije u rotoru nego u vozačima, gdje će se samo preseliti gužve nakon završetka, pišu svakodnevno jeftine bedastoće hoće voziti tramvaj ili bus...

VL
NO
novkovka
19:45 07.08.2018.

obavijest je bila.a to šta ljudi neznaju čitati nije greška bandića i zet-a.kako su prije živjeli,bez mob.bez mnogo tramvaja...?a radovi se nekad moraju napraviti.kad će sve biti gotovo i vjerujem lijepo i korisno,onda će svi šutjeti.

VL
DE
deda1234
13:12 07.08.2018.

Tko se sjeca guzvi kad se radio podvoznjak na savskoj....

VL
TH
than
12:24 07.08.2018.

Haha piše na ekranu. Pa i do sada je znalo pisati i odjednom je nestalo sa ekrana, a tramvaja nigdje. Ako se već sada u polupraznom Zagrebu dok još radovi niti nisu počeli žalite. čekajte da dođe jesen.

VL
5S
505.scrtom
11:16 07.08.2018.

podzemne željeznice bi nam trebalo u Zagrebu samo naknadno napravit ali mislim da bi išlo tu gdje semože

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.