Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 183
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Ima li grad hrabrosti i volje za to?
Povratak na članak

Jednoj od najvećih prometnica u Zagrebu nužan je radikalan zahvat koji košta desetke milijuna eura

U drugom nastavku serijala tekstova o crnim prometnim točkama u metropoli secirali smo aveniju kojom dnevno prolaze deseci tisuća vozila. Problematična trasa Ljubljanske, Zagrebačke i Slavonske avenije iz godine u godinu uzrokuje sve veći kolaps, nesreće su brojne, a gužve nesnosne, a za riješiti problem potrebna su ogromna sredstva, je li to izvedivo?

Komentari 26

WA
wannabenovinari
13:01 03.04.2024.

Treba hitno napraviti Jarunski most i rasteretiti cijeli zapadni dio grada. Isto tako, treba što brže izgraditi planirani podvožnjak na spoju Samoborske ceste i Vrapča.

VL
TO
tow
13:04 03.04.2024.

Naravno da je izvedivo. Rađene su studije. Denivelacija cijele Ljubljanske, Zagrebačke i Slavonske avenije je oko 100 milijuna eura. Možemosi / Senf su se odlučili da samo 80 milijuna eura ulupaju u projekt Gradske knjižnice Paromlin koja će biti na 500 m od Nacionalne knjižnice. Baš smo kulturan narod.

VL
IG
iggy256
13:35 03.04.2024.

koliko se ovdje gubi vremena u gužvama, preračunato u eure, ovo bi trebao biti pravi prioritet, uz Jarunski most, čak bi se i država trebala uključiti... Puno smislenije od 2. mosta za Krk

VL
OL
olujasviholuja2
15:08 03.04.2024.

Karlovaćka AC tri trake u jednom smjeru i to od Karlovca po hitnom

VL
EZ
ezer
21:06 03.04.2024.

Grad je 2006 godine uložio 37,2 milijuna € u proširenje i obnovu Ljubljanske/Zagrebačke avenije te izgradnju kružnog toka za City centar i Špansko zapad. Obnova kolnika uz izgradnju treće trake sa obje strane avenije bila je nužnost jer 30tak godinana se nije ulagalo u prometnicu. POS naselje Špansko Oranice te izgradnja dodatnih stambenih zgrada u naseljima Vrbani III, Rudeš, Prečko prijetilo je prometnim zagušenjem u ionako kaotičnom svakodnevnom prometu. Radovi su napravljeni u rekordnom roku ali to je bila samo vatrogasna mjera i sada vidimo kako je šest križanja trebalo ipak nivelirati odnosno izgraditi nadvožnjake kako bi se promet nesmetano odvijao od Jankomira do Selske bez semafora. Nikada nije kasno za ispravak.

VL
BC
Bacus_crni
13:16 03.04.2024.

Zagrebu pod hitno treba denivelacija trasa javnog prijevoza i promjena navika ljudi da se njime koriste što je više moguće, tek nakon toga proširivanje infrastrukture za osobne automobile.

VL
Avatar Cera
Cera
18:19 03.04.2024.

Ja bi rekao da su semafori od Savice prema istoku bolje podešeni za tu bivšu autocestu i od Knežije prema zapadu rješili bi problem bezbolnije.Ako treba i ukinuti negdje skretanje ulijevo da se omoguči prohodnost a neka druga rješenjasu ovdjee bezvezno lupanje love jer se grad prevviše proširio i svi se voze sami.....

VL
Avatar Graničari Stari
Graničari Stari
13:22 03.04.2024.

Pitanje jesmo li mi uopće u stanju napraviti išta. Na nivou države izgleda da jesmo ali ovi lokalni zg zeleni pikzibneri izgleda da nisu.

VL
Avatar Guy_Fawkes
Guy_Fawkes
19:47 04.04.2024.

Ja rješenje vidim u pretvaranju nabrojenih prometnica u pješačke zone i biciklističke staze. Šlagvort je pofarbati asfalt u dugine boje.

VL
HA
hacker
20:00 03.04.2024.

Apsolutno podržavam da država riješi prometni kolaps u Zagrebu, također bi bilo lijepo da država usput napravi i brzu obilaznicu oko mog sela (Slavonija) jer kamionski promet doslovno ubija.

VL
BO
BozeSacuvaj
13:39 03.04.2024.

Pa čekajte malo, pa što nije Bandić 2003 i 2004 proširenjem Zagrebačke i Ljubljanske rješio tu trasu kao i izgradnjom podvožnjaka ispod Savske??..što je sa Istočnim djelom Zagreba od Kvatrića do iza Sesvetskih sela prema D Selu???..kada će istok više doći na red za rješavanje ili smo mi opet građani 50-tog reda u Zagrebu..samo se radi na zapadu,..a ovdje u Dupcu Bandić je 20 godina obećavao obilaznicu oko Sesvetama,da se moramo strpiti dok on riješi Zapad, a ni dan danas to nije rješeno - nego se radi po nekim etapama, s time da nije ništa od zemljišta za tu buduću trasu ni odkupljeno na potezu od Novoselca prema sjevernom djelu Sesveta, tako da ovaj dio što se sada radi od Dupca prema Novoselcu je bezvezno i beskorisno za sve one jadne ljude koji destljećima moraju prolaziti kroz Sesvete da bi otišli prema M.Polju,Soblincu ili prema D.Selu

VL
ZZ
Zvir Zvirek
13:14 03.04.2024.

Makaki. Sta to Balkan zna sta je to grad.

VL
PN
premda_nije
18:10 04.04.2024.

Imam jednu malo radikalniju ideju već dugi niz godina. Na području gdje kroz grad prolaze sada pruge HŽ-a trebalo bi ukopati prugu ispod zemlje i iskoristiti kao trase zagrebačke podzemne. Iznad bi se uklonili svi željeznički nasipi i na tomm području bi se dobile nove široke ulice /avenije za promet kroz grad. Trebalo bi napraviti novi putnički Glavni kolodvor negdje u Novom Zagrebu (možda kod ranžirnog) i tamo preusmjeriti promet s onih pruga koje bi se maknule iz grada. Od tog novog Glavnog kolodvora mogle bi ići isto pruge ispod zemlje do zgrade starog glavnog kolodvora koja bi mogla zadržati više muzejsku vrijednost. Na taj način Zagreb bi dobio jeftinu podzemnu željeznicu (samo bi se trebalo ukopavati po postojećim trasama pruga), novi putnički Glavni kolodvor i puno novih prometnica koje bi sjajno povezale grad jer bi se uklonili svi željeznički nasipi koji graf presjecaju u izolirane cjeline. Uz pokoji novi most preko Save bila bi milina živjeti u takvom Zagrebu. Mislim da bi se iz fondova EU moglo dobiti za to brdo para!

VL
Avatar Idler
Idler
12:10 03.04.2024.

Predviđam još jen novi "najveći i povijesni" projekt vu ZG !

VL
SS
simpatican.simpa
11:49 03.04.2024.

Neka najprije rješavaju stare , goruće repove i obećanja , a ne samo novo, novo i kaos. Možemo uopće ne znaju planirati i kontrolirati ono što se napravi.

VL
YE
Yeah
11:48 03.04.2024.

Sasvim se tu solidno prometuje, ima puno bitnijih stavki. Netko bi nam nametao 15-minutni grad?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.