ANKETA Imamo brojke: Je li novi remetinečki rotor sigurniji nego ikad?
Prije rekonstrukcije rotora, godišnje se bilježilo 70-tak prometnih nesreća s dvadesetak ozlijeđenih ljudi. Ove godine, zabilježene su samo dvije, obje s materijalnom štetom.
Komentari 39
Još samo da asfaltiraju rupe kada se siđe s rotora i krene krajnjom desnom trakom prema Jadranskom mostu. Zanimljivo je kako su te rupe postojale i kada se rotor obnavljao, međutim izvođač je obavio radove do zadane linije, a rupe su tik do te linije i protežu se sljedećih 50 m
Super statistika.
”…građani čupali dlake s kose…” ooo zemljo otvori se!
Staviš semafore na svako raskršće, pa dobiješ manje nesreća... Nije bit broj nesreća, nego da li se smanjila gužva iliti povećala protočnost...
Tekst za dječiji vrtić, otišo vam je u vječna lovišta ne trebate hvaliti njegove megalomanske lopovluke.
Sigurniji je samo radi semafora, nemojte raditi filozofiju
hvala Bandiću da vidi ka sad ovaj nesposobnjaković izvodi.....
zašto remetinečki rotor, kad ga treba zvati bandićevim rotorom? sve što je bandić dobro napravio, ne zovete njegovim, nego pridjev bandićevski dobivaju stvari koje je jako teško bilo znatno poboljšati. al vidimo promjene, bandićeve fontane su postale mjesto gdje se ljudi druže, nalaze, šetaju. ovaj rotor je pun pogodak, probleme rade samo oni koji fulaju, pa se traže u rotoru. semafore treba još fino poštelati. problem zagreba je samo jedan, previše ljudi autom hrli u grad. zato zagreb treba raditi na prigradskom prometu, produžiti tramvajske linije. i početi naplaćivati ulazak u centar grada, zagreb ima više automobila na cestama od osla. imamo danas kamere, internet, povezane sustave, i počnimo naplaćivati. na moru to već rade dugo, to zovu boravišna pristojba. :)
meni ponekad fali onog adrenalina kojeg smo svi imali upadanjem i ispadanjem na/sa rotora, bilo je super........ ono što rotor nije smanjio to su gužve,... znači posao je na pola obavljen, za resterećenje gužve treba još jedan most, .. most između jankomirskog i jadranskog... negdje kod starog prečkog i jaruna , otprilike.
Dva su problema starog rotora. Oba su stvarali losi vozaci. Prvi je bio prevelika ulazna brzina na rotor. Drugi je bio da bi kad bi se prikljucili na rotor s njega silazili iz srednjeg traka. Jer Baje su rotorom htjeli proci kao Nurburgringom pa su zanemarivali ove koji su bili u desnom traku koji nisu skretali nego su produzivali voznju ravno, na sto su po prometnoj signalizaciji imali pravo. I kad sam prije novog rotora raspravljao na forumima o razlozima nesreca, Baje su tvrdili da su krivi ovi iz desnog traka jer su im smetali time sto nisu skretali desno. Kao da u rotoru ne vrijedi isto pravilo kao na ravnoj cesti: prije skretanja/prestrojavanja provjerite ima li vozila u susjednom traku... Da nisu radili dvije navedene opasne gluposti ni na starom rotoru ne bi bilo nesreca.
OVI rotori su sr@nje - zasto to rade
Sigurniji je samim tim što najbrži promet ide ispod. Da su ga kompletno zatvorili, bio bi još sigurniji. Nadao sam se da će semafori biti samo povremeno u upotrebi, a ne stalno. Ovako se gube sve prednosti rotora. S onim previsokim ogradama, promet se ne može ni pustiti bez semafora. Ukupna ocjena: -2.
Bio je i stari rotor siguran, samo su nesigurni vozaći bili. U ovoj našoj Hrvatskoj ima VRLO MALO vozača koji se drže pravila i zakona na cestama. Ako piše 40 oni voze 80. Ako piše 60 onda voze 100, JER ZNAJU POLICIJE NEMA NIGDJE. Ne nema je. A ako ih i zaustavi neki iz kvarta, tada se zna kako to ide. HRVATSKA STVARNOST. Ne vjerujete, evo napravite TEST: Ako piše 40 vozite jedno vrijeme 40, ne 41 ili više nego točno 40, tako i na 60, 70, ili 80. Probajte pa ćete vidjeti ...
Ovi do sada su pravi stručnjaci i njih treba pitati za sve. Promet teče uredno bez gužvi a u godini dana samo dva mala udesa sa materijalnim štetama. Nema obično ulice u Zagrebu gdje je bilo toliko malo problema. Morate shvatiti da preko rotora u grad dolazi barem 10% vozača koji u svojim mjestima nemaju semafore ili ulice sa više od 2 trake.
Sjajan projekt i izvedba rotora kojim je Bandic zaduzio Zagreb i rijesio guzve. Isto potvrdjuju i glasovi ankete ovdje.
Problem ni vu rekonstrukciji neg ulupanoj lovi i beskonačnim radovima. Mogli su se sam uredit odvojci i ubacit koji semafor....al bitni su bili silni milijuni tj. megalomanija !
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Glavni uzrok prometnih nesreča je ljudski faktor.