Gotovo s gužvama, Vrapče dobiva T-raskrižje i novi autobusni terminal
Troškovi rekonstrukcije ulica i gradnja autobusnog terminala iznose 10,2 milijuna kuna
Komentari 18
Kad cete povezati staru Samoborsku i Al. Bolonje npr. kod Stenjeva? Postojece stanje je skretiste u Jankomiru i do Vrapca cak PET kilometara nema skretista prema Samoborskoj? Jel radi netko u poglavarstvu?!?
Zar Vrapče nije zaslužilo fontanu ili su one samo za zgradu poglavarstva?
Genijalci iz grada sa sumnjivim diplomama nisu u stanji sinhronizirati 3 semafora u gradu. Npr Avenina Dubrovnik 3 trake ogranicenje 70, a sinhronizacija prema ogranicenju 50 od univerzijade. Itd. a svaki zahvat koju su napravili samo je pojacao guzve, produzetak Nove Branimirove semafor propusti 7 automobila, jbn. debilizam.
dr. Evil 27.02.2016 u 20:02h ---- hana11 27.02.2016 u 15:32h ______ Kad već pišete o skraćivanju pristupa promenici, pogledajte staru Samoborsku i Obilaznicu. _______ Između njih je udaljenost šest metara (okomita, naravno) _____________ Da biste došli od jedne do druge prometnice, i nazad, morate voziti 28km - 7km do Zaprešića i 7km nazad, ujutro, prije posla te isto toliko navečer nakon posla. ______ A oko tog, uvjetno napisano, križanja je prazan prostor dovoljno velik za spojne nasipe, izgradnju prometne petlje. ____________ Slično je i kod Buzinskog Krča- srušili su naselje, izgradili trgovinu, ali da bismo došli na Obilaznicu moramo čekati na semaforima, iako mjetsa za normalne pristupne rampe ima sa svih strana.
To križanje je prioritet.Za Billu.
than 27.02.2016 u 23:29h _______ Javni gradki prijevoz mora biti besplatan ______ Plaćamo porez, prirez, parafiskalne namete, pričuvu, socijalno, mirovinsko, komunalne usluge svih vrsta _______________ Nema nikakvog opravdanja plaćati javni gradski prijevoz _________ Smanjenjem broja "krava muzara" (zet kontrolora, gradskih činovnika, dodataka zastupnicima gradske skupštine) i evo dovoljno novaca za normalnu besplatnu vožnju javnim gradskim prijevozom _______ Dokaz da novaca za to ima su niskopodni tramvaji izgrađeni novcima svih stanovnika Zagreba, a mnogi se tramvajima nikad, ili jako rijetko, voze
Ma trebaju oni spustiti cijene javnog prijevoza i pojacati linije (i dici cijene parkiranja nakon spustanja cijena i pojacavanja linija).... Ovo nikuda ne vodi. Nema nista gore nego sa 'Stare save' u spici proci tamo pokraj Bundeka na most. Prodje 3 automobila i zastoj. I po 40 minuta prolazis. Kamo srece da postoji nesto tipa metro... Ali barem imamo fontane kod Sveucilisne, pa ih gledamo dok gledamo kako nas skoro i puzevi prestizu.
Pa barem ste mogli metnuti skicu tog raskrca.
a sta je sa obecanjima o produzetku ulice ivane brlic mazuranic
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A što je s podvožnjakom kod ulice Medpotoki? Planiran i zaboravljen? Pa zbog silnih neusklađenih semafora na svakih par desetaka metara udaljenosti i jesu takve gužve na tom prometnom pravcu. Kako će ova rekonstrukcija smanjiti gužve?