Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 38
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Najgora trasa u gradu
Povratak na članak

Dosta nam je starih tramvaja koji voze “svake prijestupne”

Komentari 20

RK
Rodneral Križičević Rodnik
11:42 09.04.2018.

Hahaha... da vidite tramvaje u zemljama do HR, svi govore kad bi tramvaji bili kao u Zagrebu hahah

VL
DU
Deleted user
12:19 09.04.2018.

Žalite se Milanu Bandiću. On je sve. To kaj je sad ZET hitnul iz 'oldinga, nema veze, Grad Zagreb -čitaj MB je i dalje osnivač i vlasnik ZETa, imenuje upravu, sav bian kadar. Usput, te uprave je sve više i više, a radnika još malo ima

VL
DU
Deleted user
11:36 09.04.2018.

Zbilja svašta! Kako se može Vukovarsku ulicu po kojoj tramvaji voze prugama koje su odvojene od kolnika, dakle tramvaj zbog prometa staje samo na semaforiziranim raskršćima, proglasiti najgorom? Ti nezadovoljni putnici bi se mogli u špici doći voziti npr. Savskom, Jutros sam se od Savskog mosta, odnosno Veslačke, vozila u 14-ici do Frankopanske ravno 45 minuta, a kad nije gužva taj put traje 15 min. Tramvaji su bili u sendviču automobila. Pa kad korisnici tramvaja u Vukovarskoj jamraju, trebaju se samo sjetiti kojim zakrčenim ulicama linije 3,13 i 5 dolaze u Vukovarsku.

VL
Avatar Dr Evil
Dr Evil
13:47 10.04.2018.

Ovi češki stari tramvaji možda nisu lijepi ali su barem puuuno funkcionalniji od "novih" niskopodnih tramvaja. Jeste vidjeli kako su u niskopodnim tramvajima razmjestili sjedala?!? koliko su izbočena prema sredini ili još gluplje dio putnika sjedi(?!?) leđima okrenuti staklima a noge su im okrenute prema sredini tramvaja(?!?) Niskopodni su toliko "široki" da se dvije osobe ne mogu mimoići na sredini tramvaja bez da se ostrugaju međusobno. Kao da je netko pijan konstruirao niskopodne tramvaje! Koliko ste ih uspjeli prodati vani?!? 0 !!! to vam je i ocjena.

VL
Avatar ɹǝɟɹns‾ɹǝʌןıs
ɹǝɟɹns‾ɹǝʌןıs
11:33 09.04.2018.

Alternativa je zvati taksi ili doći na posao 20-ak minuta ranije. Ništa od toga nema smisla...... E draga gospodjo kako je tebi muka doci 20min ranije na posao tako je bandicu muka pustit nove tramvaje sa cescim redom voznje zaa Zitnjak , Kozari bok , Savicu Sanci svojim glasacima jer im je vec osigurao Socijalnu pomoc besplatan vrtic skolu status roditelja odgajatelja i na svojih 60 000 bosanaca roma vjernih glasaca osigurao rezervat sa najlosijim tram linijama ;) .jbg ... Dobro da ista vozi u tom smjeru koliko ke vec dao novaca na njigove glasove .

VL
AD
adagam
01:32 10.04.2018.

Prilično je netočna konstatacija gospođe da katice loše griju. Katice i T4+B4 odlično griju. Puno bolje nego 2200; a ni po ljeti nije vruće u njima jer imaju velike prozore i krovne prozore. Da, niskopodnih tramvaja na Vukovarskoj je malo. Rješenje bi bilo da na pet i dva voze samo niskopodni. Ovi visokopodni sa pet i dva se mogu prebaciti na 11 i 7, jer tamo ima drugih linija sa niskopodnim tramvajima. Pokoji bi mogao i na 14, zašto tamo samo niskopodni? A sad, mogla bi se jedna katica sa trojke prebaciti na osam, i jedan veliki niskopodni na tri, u to vrijeme kad je na tri najveća gužva. Ostatak dana nije gužva.

VL
NE
Neutralac
19:58 11.04.2018.

Je li itko razmisljao o tome da Zagreb prijedje na pruge normalnog kolosijeka a ne ove uskotracne... time bi se dobilo na brizini za prigradski promet a i na sigurnosti.... Pruge se mogu urediti za oba kolosijeka dok se skroza oba kolosijeka dok se skroz ne prebace.... nesto za razmisljanje....

VL
NE
Neutralac
19:50 11.04.2018.

Napraviti okretiste tamo iza Savske i vozite samo Savska - Heinzelova.... svakih pet minuta... buduci da je tramvaj odvojen tu nema problema.... a putnici mogu onda prijeci u Savksoj, Drzicevoj itd.. na druge linije...j itd.. na druge linije...

VL
DU
Deleted user
12:13 11.04.2018.

Mnoge stvari nisu dobre u gradu, tako i neke linije ZET-a! Tko određuje trase vožnje "ne znam" ali mnoge bi se stvari trebale riješiti, reći ću samo jednu! Recimo tramvaj broj 4, do Dupca, mogao bi na Zapad voziti do Prečkog, gdje je ogroman broj putnika po cijele dane u tramvajima? To je samo par stanica više, jer tramvaj broj 4, okreće se na Savskom Mostu?! Ljudi koji imaju potrebu ići na Glavni kolodvor, nebi ulazili u 17 i br. 5, već bi četvorkom bez prijelaza mogli ići preko Glavnog kolodvora, a radi se o 5-6 jako velikih naselja!? Svaki tramvaj više dobro bi došao na toj relaciji!

VL
LO
longvillager
18:30 09.04.2018.

Kad se spominje Vukovarska spomenut ću jedan popriličan problem, a to je nelogično disponiranje tramvaja na liniju 5. Naime tramvaji su posloženi tako da zaredom ide sedam visokopodnih TMK 2100, a zatim pet niskopodnih. Umjesto da ih daju naizmjence ovi rade ovak, onaj kome je baš potreban niskopodni može ga zbog toga čekati više od sat vremena! Bezobrazluk, a da brojne druge stvari još ne spominjem...

VL
VI
Vito
08:48 10.04.2018.

Autor Jelena Ružić Dosta nam je starih tramvaja koji voze “svake prijestupne” ::: Kakav je to naslov??? __ U Zagrebu tramvaji voze "svake prijestupne", ne samo stari. __ Jučer su 14 i 8 došle u Draškovićevu jedna za drugom i nakon toga ih nije bilo dvadeset minuta - točno prema rasporedu su krenule s Mihaljevca, da "netko" ne bi rekao da nije istina. __ I tako svi tramvaji stalno voze prema rasporedu, a to znači svakih 15 - 20 minuta. __ Tako da ne vidim nikakvog razloga za naslov koji ne prikazuje točno stanje na tramvajskom stajalištu daaleko od početne i kontrolirane točke kojom se služi ZET kad laprda o točnosti dolaska na stajališta. __ Jedina točnost ZET-ovih tramvaja je vožnja po tračnicama __ A i to se ponekad ne poštuje, jer vozač želi voziti izvan tračnica pa napravi zastoj u prometu da bi ga vratili na pravi put.

VL
TA
taxiico
13:59 09.04.2018.

a što bi vi za 4 kune? tako ste htjeli jeftini taxi pa sad imate dacie i ostalu kramu. nekada smo vas vozili za 7 kuna po km. u mercedesu razmaženi zagrebcani

VL
VI
Vito
09:26 10.04.2018.

– Svakodnevno se prati situacija na svim tramvajskim linijama, a polasci ovise o dužini trase, tehničkim karakteristikama koridora, protočnosti prometa i drugim parametrima koji se trebaju uskladiti s realnom situacijom na terenu – objašnjavaju u ZET-u ::: Ova im je mantra standard od 1945.g. __ Vukovarskom tramvaji voze odvojeno od ostalog prometa. __ Držićevom tramvaji voze odvojeno __ Dubrovačkom tramvaji voze odvojeno __ Medveščakom tramvaji voze odvojeno __ Savskom tramvaji voze odvojeno __ Ilicom tramvaji voze odvojeno __ Jurišićevom tramvaji voze odvojeno __Draškovićevom tramvaji voze odvojeno. __Branimirovom tramvaji voze odvojeno __ Paaa ipak kasne i na stajališta dolaze dva tri zajedno pa ih nema 15 -20 minuta. __ Na ekranu kod vozača niskopodnih tramvaja se svojevremeno moglo vidjeti koliko prije dolaze na stajalište - u Draškovićevoj i do 10 minuta. __ Kad dođu od Draškovićeve do Autobusnog kolodvora "izgube" "prerano" i "kasne po 5 minuta. __ Kad sam to komentirao prije - ekrane su ili ugasili ili isključili kako putnici ne bi imali uvid u "njihovo poslovanje". __ A sami se sjetite vremena kad su po Zagrebu počeli voziti niskopodni tramvaji - prošao sam sve trase i ništa se nije od onda promijenilo - čak im je i mantra ostala identična.

VL
VI
Vito
08:59 10.04.2018.

Osim toga, iziđe li se, primjerice, na stanici kod Lisinskog, iduću “trojku” putnici će dočekati za petnaestak minuta, a upravo to vrijeme, ističu, zna biti ključno za dolazak na željeno odredište, najčešće radno mjesto. ::: To znači da se tramvajom po Vukovarskoj voze "nezagrebčani" __ Jer Zagrebčani i Zagrebčanke točno znaju kad im ode tramvaj pred nosom slobodno mogu pješačiti, tramvaja neće biti slijedećih 15 - 20 minuta. __ Bez obzira što postoji i 5-ica, budući je ona otišla ispred 3-ce. __ Ako nije otišla ispred, ondaje iza, a vozač 5-ice ne želi otvoriti vrata "nije mu špigl poravnat sa stupom oznake -stajalište". __ Smiješno je kako se "putnici" voze bez razmišljanja o putu __ Po Vukovarskoj voze samo dva tramvaja 3 i 5 koji nemaju gdje skrenuti osim u Savsku ili Držićevu. __ A "putnici" čekaju baš jedan od tih brojeva ne želeći ulaziti u drugi da ne bi morali hodati 100m između stajališta na križanjima Savska i Držićeva. __ Pa onda neka kasne kad su toliko lijeni.

VL
VI
Vito
09:12 10.04.2018.

Ne branim ZET, baš suprotno, javni gradski prijevoz morao bi biti besplatan baš zbog tih kašnjenja na posao. __ No, "putnici" ne žele razmišljati kojim se sve tramvajima mogu dovesti do odredišta i barem pokušati izbjeći kašnjenje kretanjem prema odredištu. __ Sjedneš na jedan koji ide u tvom smjeru i vozišse njime "do kraja" pa prijeđeš u drugi te tako napreduješ. __ U najgorem slučaju doći ćeš u isto vrijeme kao da si se vozio sjedeći u istom tramvaju cijelo vrijeme. __ Ponekad se i dogodi da dođeš na vrijeme, no u pravilu ma koliko se trudio mijenjati tramvaje i kretati se prema odredištu, rijetko ćeš doći prije __ Jednostavno je tako napravljen sustav - udaljenost od Trešnjevke do Žitnjaka je nepromijenjiva konstanta pa niti svi tramvaji koji idu tim smjerovima su tako usklađeni da biranjem bilo kojeg teško možeš "ubrzati" dolazak. __ Kreneš 12-iom do Tehničkog muzeja - "prisiljen" si čekati 14, 4, 13, 17, 3 do Vukovarske. __ U Vukovarskoj si prisiljen čekati 5 i 3. __ Dođeš do Držićeve prisiljen si čekati 2 i 3. __ Jednostavno nemaš izbora - kasniš htio to ti ili ne htio. __ Ali ZET će "mantrati" da tramvaji voze prema rasporedu i "nikad ne kasne". __ A poslodavci ne žele tužiti ZET za štetu nastalu nedolaskom na posao svojih zaposlenika, već podržavaju sustav koji očito nije dobar i kažnjavaju svoje zaposlene, umjesto da šeteu naplate od javnog gradskog prijevoznika kojeg i oni plaćaju porezima i prirezima, a koji im ne uzvraća plaćenu uslugu, nego doprinosi šteti.

VL
DE
demokršćanin
09:18 10.04.2018.

Svi komentiraju o stanju starih vozila.No postoji i drugi problem a to je stanje tramvajske pruge,odnosno tračnica u Vukovarskoj ulici i to na dijelu trase od Sveučilišne stanice do skretanja u Savsku cestu.Na tome dijelu pruge vozači ubrzavaju a tramvaj se toliko trese da je prava sreća što već nije došlo do nekog iskliznuća ili čak prevrnuća tramvaja.Kako to da stručna službaZET-a za održavanje tračnica nije upoznata sa tim problemom?Možda i znaju za taj problem ali novci su potrebni za izgradnju još nekoliko fontana.

VL
DO
dopizdilomi
11:44 09.04.2018.

Eto, neki dan bio članak kako ZET-ovci traže ukidanje nekih linija. Pa mogu početi s ovom jer je neodgovarajuća.

VL
Avatar Oneill
Oneill
14:25 09.04.2018.

Sačekajte još malo pa se sa Bomaderima vozajte.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.