Airbus uspio sletjeti s rupom u motoru većom od metra!
Snimke prikazuju rupu veću od metra na oplati lijevog motora
Komentari 6
svaki Airbus ili sličan zrakoplov može sigurno i bez problema sletjeti s jednim upaljenim motorom
Odlicna reklama za Air Bus! Pod dizajnirali termalnu otpornost kucista motora u podrucju superbrzog zracnog protoka a avion ipak leti!
to nije vijest, već nešto sasvim uobičajeno. ali ukazuje na štednju u materijalima za motor. nisam vidio da su krilca turbine stradala. što znači da je motor nekvalitetan, izrađen od škart materijala. nije bilo nikakvog udarca, udarci su isključivo s prednje strane, kad uleti ptica, dron, kamen ili križ, svejedno. ovaj ima bočno oštećenje! da je letio do australije, ostao bi samo nosač motora! u zrakoplovnoj industriji zadnja tehnološka revolucija je bila pred 70 godina. do danas su promijenili samo upravljanje koje je sad hidrauličko, nekad je bila žica i poluge iz kabine, noviji su motori, štedljivi samo u pogledu bolje kontrole dodavanja goriva, aerodinamika i dalje je ista, i da, noviji su materijali. i to je sve. i dalje je trup aviona obična cijev ojačana poprečnim rebrima, kao i kod klasičnog broda. to je vama vijest?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To nije Airbusov motor. Ili je GE, ili Pratt & Whitney ili Rolls Royce. Oni su 'uhebali' stvar