Zračne luke u velikom minusu: Spas za Croatia Airlines spajanjem sa šest aerodroma?
Splitski je najprofitabilniji hrvatski aerodrom godinama, a završio je 2020. u minusu od 97,6 mil. kuna
Komentari 24
Spas za Croatiju Airlines uvijek dolazi od spajanja s novčanicima poreznih obveznika. Siguran sam da će tako biti i ubuduće.
A propalu tvornicu košulja Orljava bi se moglo spojit s HEP-om. Tako se radilo u socijazmu: uspješni su se spajali s "gubitašima". To se tada nazivalo "integracija", bile su je pune novine osamdesetih. To je bio genijalni izum tadašnjeg samoupravnogg socijalizma i uopće me ne iznenađuje što se socijalistička vlada Andreja Plenkovića sjetila ove stare mudrosti.
U sličnoj su situaciji kao i Radio Taxi kad je došao Cammeo, pa Uber. Zračni promet više nije samo za gospodu, to je masovni biznis. Vrijeme je da se prilagode iz kasice prasice u profitabilno poduzeće ili da napuste tržište. Glavno da se skinu s proračunske cice.
HDZ uhljebljuje svoje ljude u Croatia Airlines. I SDP, prije HNS. Manageri imaju ugovore kao da rade u Qatar Airwaysu. Kabinsko osoblje je posebna priča. MILF-ače bez djece , stjuardese, koje imaju od 40 do 45 godina vode igru u Croatia Airlinesu, jer s pipicom drže u podčinjenom položaju sve ove koji bi trebali voditi kompaniju. Rješenje; - prodati CA Arapima i dovesti Filipinke za stjuardese.
Međunarodna zračna luka Zagreb (tzv. Franjo Tuđman) posebna je priča. Stometarni red na check inu, a jedan šalter otvoren. Na njemu radi lik koji je očito cijepljen protiv stresa. Tek nakon pola sata otvorio se drugi šalter (bilo je ranoo prijepodne, valjda kad su se probudili i popili kavicu), na njemu stvarno jedna brza i vrijedna djelatnica. O zračnoj floti nećemo ni pričati, turisti se čudom čude (i perkriže se) kad vide ove stare Bombardierove Q-400 propelerce Croatia Airlinesa koji povezuju Zagreb sa nekim europskim gradovima (npr. sa Münchenom). S druge strane, zrakoplov na liniji Zagreb-Split je veći i moderniji Airbusov mlažnjak A-319, koji tek što se je digao mora već početi sa spuštanjem. Sve nešto aljkavo i naopako…
Neka propadnu i najskuplji su tako im i treba koliko kosta let Zürich Zagreb samo sat vremena toje bezobrazluk
Nek si stave menaderi sebi placu 5000 kuna a ne 55000 pa nece biti u gubitku.poznata stvar za koji dan sad slijedi ona stara.podbacila sezona.
E tu ne vrijedi ona matematička da dva minusa daju plus. Ovdje će biti samo još veći -
Zracna luka prodaje uslugu , kako moze bit u gubitku , ako su dobili i piste i prostor i infrastukturu , otkud gubitak , kadcse sve naplacuje , od parkinga do vode , ne kuzim , kako Ryanair leti za 10 € a Croatia ne moze Zagreb Split ili Osijek za 100
Letjeti se mora,koliko kosta da kosta.
Tko bi rekao nakon dvije godine gdje putnici nisu letjeli....
Spojit ce se aerodromi tako da ovi na obali koji su u kakvom takvom plusu financiraju gubitase zagreb i osijek pogotovo Osijek koji treba prodati pod hitno.
Kaj god novinar Rutinski . Iako je od tebe previše je. sad bi mi Hrvati trebaju kopirati neuspešni crnogorski model Jesi se dva aerodroma Tivat i Podgorica pobunili protiv spajanja s Montenegro Airlines koji su toliko minijaturni prema nama
Možda treba promjeniti nazive tih zračnih luka: Već imamo dr Franjo, sad nam treba: dr Ante, mr Stepinac, dr. Ludvig, dr Hrkač, dr Perkovic i dr Hasanbegivić. Tada bi bio suficit u državnoj kasi.
cemu toliko kritizerstvo spram CA, a toj tvrtki se vidi najmanje potpis druga Tita, i smrdi najmanje po Balkanu..
Mogli smo zracne luke prilagoditi vojnim avionima i napravit nove baze za hrvatski vojsku i Nato pakt!? Tako bi imeli više novca i bili bi sigurniji!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Koliko je već vlada upumpala naših novaca u tu firmu i uvijek su u gubitku , a menađeri i direktori plače po 50 000 kn.