Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 156
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
TRI OSOBE POGINULE
Povratak na članak

Prometni stručnjak: Da imamo vinjete, vjerojatno barem jedan poginuli ne bi bio na tom mjestu

Da imamo vinjete, možda se barem jedan sudionik ove strašne nesreće ne bi našao u tom trenutku na tom mjestu nego na autocesti i do tragedije vjerojatno ne bi došlo.

Komentari 21

AN
anonimus00
09:18 06.09.2016.

u sate predavanja kod polaganja za vozacku dozvolu uvesti sat pregledavanja slika sa mjesta prometnih nesreca i to bez cenzure uz objasnjenje za svaku nesrecu kako je doslo do toga..tako ce valjda buduci vozaci postati odgovorniji u prometu

VL
NE
neno62
10:29 06.09.2016.

Ma ljudi moji , prometne nesreće ne rade "konji" u motoru automobila , nego "konji" za volanom , pri tome ne bih htio ds mislite da mrzim konje , dapače jako su mi dragi , a puno njih je i pametnije od "konja" za volanom !!

VL
LL
LEX-LUTOR
11:23 06.09.2016.

Hrvatska glupost opet pokušava dokazati i povezati nešto što jednostavno nema smisla, krentana je bilo uvijek i bit će protiv toga se ne može čarobnim štapićem niti se sve može generalizirati. Vinjete se ne uvode samo radi političkih interesa jer je HAC velika praonica novca i izvor gotovine za odabrane, kada je država već uložila toliku lovu u autoceste tada bi se trebala pobrinuti da sav teretni promet bude usmjeren na te iste autoceste...ma nema to tko shvatiti.

VL
AA
aabbcc
11:15 06.09.2016.

Vinjete ili cestarina kao pokazatelj nivoa organizacije drustva i shvatanja. Oni sto sjede u kucicama bili bi korisniji da rade na odrzavanju cesta i eto manje nesreca .

VL
R0
R00kie
09:55 06.09.2016.

ali bi rodjaci uhljebljeni u kucicama ostali bez posla...

VL
BR
branko61
14:30 06.09.2016.

Ovaj prometni "stručnjak" Marušić uopće ne zna što piše. Od kuda mu ideja da se na običnim cestama može voziti 111 km/h bez kazne. Najprije svatko tko se vozio našim običnim cestama zna da je rijetko gdje dozvoljena brzina 90 km/h, najčešće je to od 60 do 80 km/h, a ako je negdje dozvoljeno voziti 90 km/h onda nećeš biti kažnjen ako tu voziš maksimalno 100 km/h jer je do brzina od 100 km/h tolerancija 10 km/h (90 + 10 tolerancije = 100). Ako voziš brže od 100 km/h tolerancija je ukupno 10%. Znači ako netko vozi 111 km/h tolerira mu se 10% pa dobijemo da je vozio otprilike 100 km/h i kažnjava se jer je vozio stotku tamo gdje je dozvoljeno 90 km/h. Znači, vozač je, nakon umanjena brzine za toleranciju, vozio 100 km/h tamo gdje je dozvoljeno 90 km/h. Naravno da policija neće vozaču zbrajati toleranciju (i 10 km/h do 100 km/h i 10% nakon 100 km/h). Marušić bi, kao prometni "stručnjak", to trebao znati.

VL
FM
fmihoci1
12:37 06.09.2016.

Samoproglašeni prometni stručnjak, osoba bez polusatnog cestovnoprometnog obrazovanja, naravno, zaključuje o krivcima konkretne prometne nesreće, a glavnog krivca nalazi u gosp. Milanoviću i monetizaciji autocesta (!) te u neuvođenju (genijalnih) vinjeta kao sustava naplate cestarina iz stoljeća sedmog. Sjajan par su ta gospoda Marušić i Dadić, da ih Hrvatska neme valjalo bi ih uvesti ...

VL
DU
Deleted user
11:14 06.09.2016.

Hvala VL, kad sam vidio "prometni stručnjak".. mislio sam da je opet Dadić.

VL
LU
lukarak
09:59 06.09.2016.

Vinjetama bi se promet na autocestama sigurno povecao. I to bas u onom terminu kad su prazne. Nije problem sto bi se netko tko se vozi 1x po autocestama i to sad plati vozio onda umjesto toga po lokalnima jer mu se za 1x ne bi isplatilo uzeti vinjetu, jer je cilj upravo suprotan, da se one, pa i mene, koji idemo stalno starim cestama jer nam je previse davati za autocestu, kako ne bi vozili po starim cestama. A to je moguce samo vinjetama, jer za placanje putovanja po ovim cijenama jednostavno nemamo. A bolje je rijetkog putnika skupljom vinjetom otjerati na staru cestu za tu jednu voznju godisnje, nego tjerati ceste putnike svaki dan ili tjedan na staru cestu zbog skupih cestarina. Danas auti trose daleko ispod kune po km, dizeli i plinasi jos i manje, a jos 40-50 lipa po km je voznja po autocesti. Naravno da to ljudi nece platiti, a zato i pogibaju ljudi na starim cestama.

VL
DU
Deleted user
03:01 07.09.2016.

Da imamo vinjete većina korisnika bi plaćala znatno više.

VL
LU
luli
10:31 06.09.2016.

vrli prometni 'stručnjak' je povodom nedavnih prometnih nesreća sa smrtnim ishodom izjavio da nas različitim od razvijenih eu zemalja čini to što naša policija ne kažnjava dovoljno?! Izgleda da se provozao podravskom magistralom pa uvidio da je promet na razini manje razvijenih indijskih pokrajina a ceste kao za Nat Geo putopis. Niti jedan političar u kampanji ni ne spominje gradnju brze ceste od Vrbovca prema Slavoniji, oni se voze autocestom, ima se može se.

VL
AA
aabbcc
11:18 06.09.2016.

Oni sto sjede u kucicama bili bi korisniji da rade na odrzavanju cesta i eto manje nesreca .

VL
DU
Deleted user
13:14 06.09.2016.

E moj administratore!Kad pojedinci upotrebljavaju rijeci za bljuvanje onda je dobro,a mene zanima koju sam ja to rijec nedopustenu sad upotrijebio!?

VL
XX
xxxrealan
14:04 06.09.2016.

Prometni stručnjak, ha, ha, ha. Inženjer strojarstva koji predaje na prometnom faksu . Zbog takvih stručnjaka i imamo toliko problema jer oni predaju na prometnom faksu i stvaraju nove stručnjake.

VL
BR
Brankko
04:21 07.09.2016.

Kakve veze ima sustav vinjeta s oblikom ceste?! Velik promet na nenaplatnim cestama? Da se uvedu vinjete, bio bi možda i veći, zbog nesrazmjera cijene vinjete i moguće duljine vožnje. Vinjete, vinjete, vinjete... (na glazbu Parole, parole, parole...)

VL
MI
miso
11:08 06.09.2016.

A zašto se ne iskoristi satelitska navigacija te u vozilima na određenom dijelu ceste na prikažu na monitoru sva pokretna vozila u krugu od nekoliko stotina metara? Tako bi svatko znao da se oko njega kreću ostali učesnici, pa bi se ovakve nesreće posve izbjegle. I motociklisti bi znali, a i mladić, da nisu sami na tom dijelu ceste. To je danas tehnološki lako izvodljivo.

VL
UM
Umjereni
10:06 06.09.2016.

Uzrok nesreća nisu ponekad apsurdni zakoni, nego - neizravno - kad takve zakone pišu ili na njihovo pisanje imaju utjecaj ljudi poput ovog prometnog stručnjaka Marušića. Naime, ne mogu shvatiti da postoje prometni stručnjaci koji napamet laprdaju o kilovatima snage automobila, a da tu istu snagu ne dovode u vezu s težinom vozila. 80 kw u suvremenom automobilu golf klase je gotovo pa ispodprosječna snaga i iskusan vozač s takvim automobilom ne ide pretjecat osim na dugoj ravnoj cesti. Drugo, mladi vozači često voze automobile svojih roditelja. Ako roditelji imaju automobil snage 80 kw, onda ga mladi vozač neće moći voziti dvije godine i zaboravit će i ono malo voziti što je znao. I onda će po ovom Marušiću valjda biti siguran i iskusan vozač kad nakon dvije godine nevožnje sjedne za automobil od 80 kw??? Mi još imamo malo prometnih nesreća pored ovakvih prometnih stručnjaka.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.