Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 85
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ukidaju se
Povratak na članak

Zbog neisplativosti
 HŽ ukinuo čak 32 međunarodne linije

Održale su se linije prema gradovima susjednih zemalja, ali su svedene na minimum, a pogranični vlakovi su ukinuti

Komentari 10

AU
autoritet
23:50 11.10.2012.

Da, treba ukinuti sve te linije u malim gradovima da im život bude još gori i da svi napokon odu u Kanadu. To je izgleda jedini cilj ove Vlade.

VL
TO
Toni50
23:55 11.10.2012.

1.10.2012. u 23:50h autoritet je napisao/la: Da, treba ukinuti sve te linije u malim gradovima da im život bude još gori i da svi napokon odu u Kanadu. Glupost treba sve ukinuti i u velikim gradovima kolika bi onda tek ušteda bila Još kada bi se sve prodalo - recimo afrikancima lokomotive trečnice ... jel to nije super ideja a ne samo radnike uvjek ucijenjivati i odpuštati masovno ?

VL
Avatar smokeonthewater
smokeonthewater
07:12 12.10.2012.

" da će svakodnevno voziti po jedan par vlakova " ?!?! ... jel to znači dva vlaka dnevno ili su to bračni parovi - muž i žena vlakovi ? ... strava ...

VL
DU
Deleted user
07:55 12.10.2012.

Umjesto da se zeljeznicki prijevoz ucini atraktivnijim kroz modernizaciju - pogotovo onaj prigradski - oni jednostavno ukidaju vlakove!!! Ova slucajna vlada ove slucajne drzave jednog apsurdnog naroda bi trebala ukinuti samu sebe! To je jedino rjesenje problema!!!

VL
KE
Kex
08:18 12.10.2012.

"Zbog neisplativosti
 HŽ ukinuo čak 32 međunarodne linije" odlicno, onda zbog neisplativosti mozemo ukinuti i HŽ...voila - ušteda do neba :P

VL
SN
snovakor
08:50 12.10.2012.

Prvenstveno bi trebalo svim Managerima i Sindikalcima, koji se bogate na račun HŽ ukinuti sve povlastice i svesti ih na normalnu plaću !!!!!! A onda ukidati tolike linije ! Sigurno je, da je masa tih linija nerentabilnih, no, uz nekakve druge kombinacije, sigurno se moglo preokrenuti postoječe linije i dobiti nekakav bolji raspored vožnji, a da se ne ukine toliko linija. Kao što je neko rekao, najbolje ukinuti HŽ, svakako je to najrentabilnije !!!!! A i Političare !!

VL
DU
Deleted user
09:13 12.10.2012.

Za razliku od npr. Španjolske gdje je putovanje vlakom konkurencija avionskim linijama, i po brzini i po udobnosti, u našem slučaju je manjkava usluga, korištenje prljavih, zastarjelih kompozicija i još niz problema - dovelo do toga da je željeznički prijevoz ostao rezerviran za niže soc. slojeve i da većini ljudi djeluje odbojno i pomisao da se koriste željeznicom. A što nije ni čudo kad se zna obrazovna struktura zaposlenih u HŽ i halapljivost tamošnjih managera. I sad, kad su konačno doveli željeznicu do tog stanja da je pred propadanjem - kasno je zapomagati... Bez putnika nema putničkog prijevoza! Kad budu vozili suvremeni vlakovi, a ne kompozicije iz 70-ih sa sjedalima iz kojih zaudara - onda će se putnici vratiti...

VL
DU
Deleted user
10:10 12.10.2012.

Doista bi trebalo zbog neisplativosti ukinuti HŽ. Problem je što onda s glavešinama koji su tamo namješteni. Trebalo bi ostavit jedan vlak Zagreb-Split i jedan koji vozi iz Zagreba do Slavonije. Onda bi svi šefovi mogli ostat na pozicijama.

VL
Avatar MilaneseBolognese
MilaneseBolognese
19:35 12.10.2012.

Samo naprijed sve ukinite, zatvorite Gredelj, sve tvornice, razmontirajte sve pruge i prodajte ih u staro željezo jer su neisplative. Na vlasti imamo hrpu nesposobnjaka koja i dalje provodi politiku neoliberalizma kojoj je cilj samo zgrtanje profita i zanemarivanje javnih interesa nauštrb interesa krupnog kapitala. Stvarno smo jadni kad nam je Linić ministar financija!

VL
AT
atomised
13:46 13.10.2012.

Ne znam o kakvom to "neoliberalizmu" neki ovdje trabunjaju. Pola stoljeća smo proveli u komunizmu koji je iste te pruge naslijedio od Austro-Ugarske i toj istoj željezničkoj mreži koja je već prije 30-40 godina bila u takvom zaostatku u odnosu na Zapad, pa čak i Sloveniju, Češku, čak i Mađarsku. U takvim uvjetima ništa se nije ulagalo. Zato danas nema većeg središta u Hrvatskoj koje je s Zagrebom povezano dvokolosječnom elektrificiranom prugom, niti je Zagreb istom takvom vezom povezan s velikim susjednim aglomeracijama na zapadu i sjeveru: Bečom, Milanom, Budimpeštom, Münchenom. A da ne govorim o zastarjelosti voznog parka. U iste te željeznice potrebno je uložiti milijarde i što modernizirati, što proširiti željezničku mrežu i u Istru, i prema Dubrovniku. U protivnom je ovo samo početak.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.