Zašto se od naive odustalo kao od brenda
Naiva je platila danak svim onim svojim promotorima, pa i autorima koji su u njoj gledali samo zaradu
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Istina je, o naivi se u medijima praktički više ne može čuti ili pročitati ni riječi. Zašto... o tome bi se dalo govoriti, ali pustimo barem na ovom članku politiku s mirom. Osobno ne preferiram ni jedan poseban pravac u slikarstvu već jednostavno volim lijepe slike, slike koje me ne ostavljaju ravnodušnim, koje mogu dugo gledati i svaki put pomisliti na nešto na što nikad prije nisam, slike koje me možda i rastuže, ali se, gledajući ih, osjećam dobro i nekako podignuto, poneseno. Imam dva djela naivnog slikarstva kod kuće i to su zaista iznimne slike. Naiva je nepravedno zapostavljena posljednje desetljeće kod nas, ali sve što vrijedi ne može nestati, može samo s vremenom postati još vrednije. A naiva vrijedi. Ne sve što se pod time nudi, jasno.