Vezu s južnom Dalmacijom EU nam plaća 357 milijuna eura
Kapitalni projekt koji će na najbolji i optimalni način zbližiti razdvojeni teritorij Hrvatske, nominiran je i za Gospodarski događaj godine
Komentari 16
Bohutinski, kako je to procedura započela kad je Milanović prekinuo projekt? Koji zaključak!
Kad bi nabrojali sve izgovore zašto se most ne gradi, uzelo bi bar pola knjige. "Hrvatska" Vlada, dosadni ste i Bogu i ljudima.
Nije tocno da je Europska komisija odlucila da je gradnja Pelješkog mosta najbolja opcija!.............. Potpredsjednik Europske komisije i povjerenik za promet Siim Kallas, koji boravi u službenom posjetu Hrvatskoj, izjavio je u Zagrebu da još nije izabrana solucija što see tice povezivanja juga Hrvatske s ostatkom zemlje, niti je bilo kojoj mogucoj varijanti dana prednost.....U meduvremenu, napokon se doznala istina zašto je Jure Radic nakon sastanka s Sanaderom požurio reci novinarima kako se od Pelješkog mosta ne odustaje,. ......................Naime, projektanti i izvodaci mosta, autoceste i brze ceste, tvrtke IGH i Konstruktor preko tvrtke Profectus Vicenca Blagaica, suvlasnici su milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu i okolici!
nemoze evropa dati koliko veliki hrvati mogu odnijeti iz hrvatske
Jania ko prava balkanka nikad vidjela pontona osim primitivnog koje postavi vojska...
....sve je to ok ali nigdje mosta o kojem se dugo govori i ko zna kada će biti izgrađen.
Iz EU-a cemo dobiti 357 milijuna eura bespovratnih sredstava za projekt koji ce trajati 2017-2021. godine......ha ha ha ha ..bbuuuaahhh.... Rijec je o strateškom projektu za cijelu Hrvatsku i u kontekstu priprema za ulazak u Schengen, rekao je e premijerer Andrej Plenkovic. .......Nije to ni približno prvi put da je neki bezvezni hrvatski politicar najavio da ce Europa podnijeti vecinu troškova gradnje tog famoznog Pelješkog mosta koji, ni nakon desetljeca prica i obecanja, nije ništa bliže svom završetku nego onda kad je Ivo SANADER poslao gradevinske strojeve na poluotok u blizini Dubrovnika.
lažu !!!....Vlasnicka struktura zemljišta na Pelješcu sasvim jasno pokazuje zašto je Pelješki most preko noci postao državni prioritet, kojega je pobjegli premijer Ivo Sanader uporno unatoc recesiji, nestašici i dramaticnom stanju proracuna prodavao javnosti pod "primarni hrvatski interes"..........IGH i Konstruktor vlasnici milijuna cetvornih metara zemljišta na Pelješcu! "Dvije vodece hrvatske tvrtke koje se bave gradnjom su, zahvaljujuci povlaštenim informacijama, povoljno preko posrednika kupovale zemljišta na Pelješcu i time željele ostvariti milijunsku korist...ima tu i kradze politicara......ako su vam potrebna imena....recite !!!!
HDZ je ogroman novac uložio u kupnju zemljišta na Pelješcu,treba to vratiti i oploditi. Zato će se graditi to ruglo od mosta i zaobilaziti BIH. Most se MORA izgraditi makar svi Hrvati iselili ili crkli od gladi. Stotine tisuća Afrikanaca čeka na jugu Italije da se Hrvatska isprazni i da usele.
Hrvatska kao siromašna država dobiva više novca iz eu nego placa v eu. Super! Ali sad moramo bit oprezni. Ko prati problem oko arbitraže zna sljedeći potez slovenije. Slovenija se već sve dogovorila. Prvo će se žalit euro komisiji g.Junkera. Dogovoreno je da junker neće stat na nijedno stran vec ce samo ricima podrzat sloveniju ali bez pritiska na hrv. Nakon tri miseca slo ulaze tužbu na sud EU. Tu slovenija dobija nakon najmanje jedne godine. EU
Vezu s južnom Dalmacijom EU nam plaća 357 milijuna eura ::: Suuper __ ???? __ No, zašto nije izgrađen pontonski most??? __ Dovoljno je pogledati pontonske mostove diljem interneta - najstariji je u The Lacey V. Murrow Memorial Bridge puštenn u promet 2. srpnja 1940.g. u dužini od 2020 metara. __ Sad ga preuređuju kako bi preko njega krenula željeznička pruga. __ Možete pogledati i druge slične mostove kad upišete pontoon bridge u tražilicu. __ Da, da, dobit će te i vojne plutajuće mostove, no, samo ograničeni mozgovi se mogu pozvati na takve konstrukcije i zanemariti civilne plutajuće mostove koji postoje po mnogim gradovima u svijetu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To je gospodarski događaj desetljeća! Ne samo gospodarski, nego i politički za hrvatski teritorijalni integritet.