Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 50
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KAKO JE DOŠLO DO TRAGEDIJE
Povratak na članak

'Vozio je 100 km/h kroz crveno. Radnici su morali isključiti napon... A strojovođa teretnog vlaka javio se tek u trenutku udara'

Do nesreće je došlo u petak oko 21.30 sati kada se putnički vlak velikom brzinom zabio u teretni vlak koji je stajao na pruzi. Troje ljudi je poginulo, među njima su kondukter i strojovođa, ali i 17-godišnjak

Komentari 27

DU
Deleted user
14:01 12.09.2022.

U samoj kontrolnoj sobi su sve vidjeli i znali su što se može dogodit,a nisu isključili struju za momentalno zaustavljanje vlaka,nije strojovođa kriv počivao u miru Božjem ,nego vi uhljebi koji stalno grakčete da su vam plaće male.

VL
Avatar nekakav
nekakav
14:47 12.09.2022.

iz hž-a prvo treba maknuti profesionalne sindikaliste. jer u hž ima sindikalaca zaposlenih na radno mjesto, naziva, sindikalni povjerenih. sa plaćom koja premašuje državni prosjek sa zanimljivim koeficijentom. kako hž od države dobiva dotacije u milijardama kuna godišnje, on ne može dijeliti novac radnicima kako želi, i te plaće ne mogu biti toliko veće od prosjeka, posebno ne onaj vodeći kadar, kojeg sad ima skoro 50%. ne znam nikog iz hž-a a da nije neki šef, pomoćnik. sve reorganizacije su se svodile na promjenu naziva radnih mjesta, a kolektivnim ugovorima nitko nije mogao na novom radnom mjestu imati manju plaću nego na 'starom'. i ovo sad je rezultat nerada i nemara čitavog hž-a, neće sad biti kriv onaj koji treba, već tamo neki koji je kao trebao nešto napraviti. čitavu strukturu hž-a treba srušiti, srezati im plaće (to je jedino što se može) na pola, maknuti stotine šefova, neka rade, neka čekićima lupaju po kotačima i za taj posao dobivaju 5-6.000 kuna. ne vrijedi više. tko misli da vrijedi više, nek potraži, tržište nije malo za takve stručnjake...

VL
ZA
zagabria7
14:32 12.09.2022.

Opće rasulo jer nitko nije radio posao kako treba. Sve otpustiti i odgovorne teretiti za višestruko ubojstvo iz nehaja. Narode glasaj i dalje za ove dok te ne unište do kraja

VL
Avatar smartch
smartch
14:29 12.09.2022.

Gomila nesposobnih uhljeba, bilo je samo pitanje vremena kad će se nešto takvo dogoditi.

VL
PU
purgar
14:25 12.09.2022.

Počnimo od glave. Kod svih velikih prometnih nesreća u svijetu , bez obzira što nije kriv, ostavku prvi podnaša ministar prometa.

VL
ZA
zagabria7
14:34 12.09.2022.

Toleriraju pljačke od milijardu kuna a ovdje fali malo love da se signalizacija dovede u red. Hrvatska uspješno ide prema natrag

VL
Avatar korisničko_ime
korisničko_ime
14:49 12.09.2022.

Rasulo u svakom segmentu znači

VL
MK
MKinkognito60
13:16 12.09.2022.

Baš su majstori, drže se maxime napad jr najbolja obrana. Zaboravljaju reći čega više nema jer su se sindikalno izborili, a moglo bi pomoći u sigurnosti. Signalizacija ako je bila nespravna i to se znalo, nije li pravilo smanjene brzine obavezno. Ako se znalo za zautetog kolosjeka opet pravilo smanjene brzine. Očito znaju što će biti na "tahografu" i jeli autostop bio uopće ulčjičen. Najmanje što bi bilo pristojno je pričekati izvješće i onda ga pobijati. Zao mi je za svima pokojnima ali zanimljivo je kako su svi bili u kabini strojovođe malo mi je i to čudno.

VL
SE
sesede
16:52 12.09.2022.

Tipicna prica ....kao prvo da bih se nesto tvrdilo mora se poznavati materija, imati cinjenice i na poslijetku imati strucno obrazovanje. Vidljivo je da gospodin iz sindikata nije kompetentan da komentarise mnogo toga a ponajprije da iznosi neosnovane sumnje ili zakljucke optuzujuci direktno ili indirektno prometnika vlakova i dispecera. Vidjenja su uglavnom data iz vizure strojovodje. Strojovodja je radnik sa srednjom skolskom naobrazbom obucen da upravlja vucnim vozilom (lokomotivom), dok je zeleznica jedan jkompleksan i sirok prometni sustav sa razlicitim disciplinama. Za primjer, upustati se u komentiranje uredjaja kojim prometnik ili dispecer regulira i nadzire promet je besmisleno. Sto je prometnik vidio i kako je trebao reagirati , sto je trebao dispecer uraditi je doista bezsmisleno jer za to postoje kompetentni organi koji trebaju islijediti dogadjaj. Ljudski je pogrijesiti, ljudski je gresku i prihvatiti, ljudski je braniti kolegu ali ne i neutemeljeno bez dokaza druge direktno ili indirektno optuziti . Na koncu, treba posteno izvrsiti uvidjaj od strane kompetentnih pa tek onda komentirati i informirati gradjane Hrvatske.

VL
ST
Stjepko++
17:28 16.09.2022.

Koliko se vidi iz ovih napisa ovih dana strojovođa teretnog vlaka je najvjerovatnije otišao na gablec jer je tamo doma,a ovaj drugi strojovođa se nije obazirao na crvene signale jer signalizacija posljednje vrijeme nije radila.

VL
Avatar Svračak
Svračak
20:26 13.09.2022.

Sinoć sam gledao toga Mrgana na televiziji i njegove tvrdnje se svode na to da je on uvjeren, da on misli, da ne može vjerovati. I ja sam do 23.2.2022. bio uvjeren da Rusi neće napasti Ukrajinu.

VL
Avatar Scheweningen
Scheweningen
21:12 12.09.2022.

Zar je tako teško shvatiti da HŽ nema brojke da bi mogla biti rentabilna i sredstva imati za održavanje. Dalmatina živne bar na dva tri mjeseca inače ista priča. Kad se naviknemo samo na državne jasle onda je to teškoo razumijeti, principi ekonomije. Zadnje blokiranje cijena ulja mlijeka …. samo potvrđuje tu tezu. Bez tih subvencija nema mirovina, školstva , zdravstva , obrane …. Itd. Tko će to podmiriti na kraju , treba se zapitat.

VL
MK
MKinkognito60
18:01 12.09.2022.

Upravo ovdje u članku prenešena izjava daje pogled strojovođa na sigurnost. Pošto nešto znam o propisima u Hrvatskoj i evropi počinjeme biti strah vožnje u putničkim vlakovima koje voze strojovođe HŽ-a. Argumentima snage su postigli status nedodirljivih i sada se ponašaju kao silnici. Imam veliku želju napisati koliko su upravo stojovođe unazadile sigurnost, javnost bi to sigurno zanimalo.

VL
UL
ulica
15:57 12.09.2022.

još je davno austrijska policija nakon studijskog istraživanja hrvatskog društva zaključila dominacija kriminala i korupcije u vrhovima državne vlasti, državna struktura koja je štetna za vlastito stanovništvo i stvara patološke društvene forme. tadašnji predsjednik republike franjo tuđman zakonom ukrao kuću zakonitim i stvarnim privatnim vlasnicima iako je u svom ustavu zapisao nepovredivost vlasništva. u šumi žive divlje zvijeri i iz šume ne može izići drugo nego divlja zvijer nebitno koje boje crvene ili crne. MORALNA I ZAKONSKA JE OBVEZA SVAKOG PITOMOG ČOVJEKA OBRANA OD DIVLJAKA I KRIMINALACA! stoga ako pomaže jaukanje, vika, zapomaganje, intervjui i press konferencije samo naprijed ! neka bude svijetlo i rasvjetljenje !

VL
UG
ugroženi
15:44 12.09.2022.

Ovo je naprosto nevjerojatno s kakvim objašnjenjima se oni usude izaći pred javnost. Ljudski život u Hrvatskoj vrijedi manje od mačjeg. Povlastice da ali odgovornost nikako. Krivi su svi i nitko. Kao u nekom SF filmu. Jel to ta Hrvatska, članica EU o kojoj Plenković priča kao o svom čedu?

VL
BA
bacenheider
15:05 12.09.2022.

Ovako,ima tu kojekakovih komentara.Tko prati malo duze HZ-problematiku,oni svaku godinu iz dravnog budzeta dobivaju subvencije,vise potrose nego zarade.Pokrali su nafte na desetine tisuca litara,a krali su svi bez obzira kojoj politickoj opciji su pripadali ili podrzavali.Kod HZ-su se djelile ogromne otpremnine.Sto je trebala ogromna otpremnina covjeku koji je odlazi samovoljno u prijevremenu mirovinu(6 mjeseci)i za to je pobrao tristo tisuca kuna iako je dobival i mirovinu.Umjesto tih otpremnina trebali su ulozit u infrastrukturu,treba im dati plato po onom sto zarade i pod hitno ukinuti mnoge stanice sa otpravnici jer oni dobiju daleko vece plate neg sto prodaju kadti.

VL
DU
Deleted user
16:26 12.09.2022.

Netko je već napisao da bi kabine strojovođe morale imati online kamere. Možda je čovjeku pozlilo, ili je izgubio svijest. Tada bi kontrola mogla daljinski isključiti vlak, ili dotok struje.

VL
DU
Deleted user
18:16 12.09.2022.

Ovoj trojici kapa do poda, najjača presica ikada!

VL
ST
Stipan
14:37 12.09.2022.

Svi vozači bilo čega u Hrvatskoj su pod utjecajem alkohola i to je jedini problem .

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.