Uskoro se ukida naplata prelaska Krčkog mosta: Otkrivamo što je prethodilo odluci
Ove godine zbog koronavirusa neće biti ljetnog poskupljenja cestarina.
Komentari 13
Preskupa cestarina, previse radnika. Pa samo pogledajte staru cestu, kao u najboljim danima. Vinjete se jedino rješenje
"...U Ministarstvu nas uvjeravaju da odluka o spajanju HAC-a i ARZ-a i ukidanju mostarine nije predizborna i da već godinu i pol traže model kako bi se mogla ukinuti jedina naplata mostarine u Hrvatskoj..." Traže model? Pa doneseš odluku i ukineš plaćanje, a radnike što rade na naplatnim rasporediš negdje drugdje, ako ima potrebe za istima, ili im daš otpremninu... u čemu je kunst?
Da, pitamo se što je sa tunelom Učkom, odavno isplaćenim i preplaćenim tunelom, za koji se, s obzirom da je predan u koncesiju Francuzima, još izdvaja iz proračuna kao pokriće za manjak procjenjenog prometa. Sramota!
Odluci su prethodili izbori te los rezultat i nepopularnost vladajuce koalicije na tim prostorima
a tunel učka??
A što je sa AZM (autocestom Zagreb - Macelja). Zar je potrebno posebno poduzeće i posebna naplata za 50-tak km autoceste??? Za početak bi vrlo jednostavno mogli dogovoriti da se i za AZM koristi ENC, a neka se Hrvatske ceste i Zagorci međusobno obračunaju. Barem to nije problem! Ako se hoće, naravno!
Zašto ukidati ? Smanjite na npr.20 kn da moze sam sebe "održavati" tj.ni plus a ni minus !
Glupost, tako su ukinuli i plaćanje tunelarine na tunelu kroz Biokovo, a 85 % prihoda je bilo od stranaca. Jedna od pogrešnih odluka ministra Butkovića, kao i uprave koja ga slijedi. Jedino se tome veseli Mijat Stanić, jer kako je i do sada upravljao sada će još više!
Smatram da je to sramotno i diskriminirajuće prema ostalim stanovnicima Republike Hrvatske koji moraju plaćati cestarine u svojim okolicama.
To samo pred izbore?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Davno sam pisao da je apsurdno imati dvije firme u 100-tnom vlasništvu države koje se bave istom djelatnošču. Dva direktora, dvije uprave, dva nadzorna odbora, dupli vozni park...