Zašto se cijene goriva opet približavaju rekordnim razinama
Cijena spremnika za osobna vozila viša je oko 20 kuna, kombija oko 40 kuna, ali za autobuse i kamione i do 400 kuna
Komentari 14
Kako god okreneš, skupa država u kojoj uopće nitko ne razmišlja o reformama koje bi rasteretile građane. Porezi, a tek trošarine, PDV,....Sve to ne može pokriti razne uhljebe.
Cijene idu gore jer opet imamo vladu. Sjecate se kak je sve bilo normalno kad je bila samo tehnicka vlada? kaj je onda ljudima falilo? nista, al je politicarima falilo lopovluka
Najskuplja država u Europi
Ako bi mi netko objasnio ZAŠTO državi idu tolika davanja. Zašto više od pola cijene litre goriva ide državi? Stvarno me zanima.
Pa nece valjda Plijenkovic platiti sva silna obecanja ili Todoricev mali ?!?!? Platiti ce sve narod... Zato uzivajmo u obecanjima koja cemo samo platiti, a oni ce se slikati i hvaliti.
Zato što ISIL više ne šverca naftu po 15$/barelu.
država?
Kad bi namet od pet kn po litri bio jedini bilo bi nam super. Pa pogledajte samo koliko poreza na osobni dohodak,pokretnine,nekretnine i prireza placamo. Nekadasnjih 10 posto crkvi,10 drzavi je bajka.
Upravo zbog trošarina Plenković želi kupiti inu, ali nema novaca. Svakako računa na to da vozači plate inu kroz povećanje već visokih trošarina. Mnogi koji su kupovali skupe nekretnine " bez novca " sada su na popisu blokiranih koji see lagano produžuje i bez izgleda da se odblokiraju.
Posto place idu gore normalno je da cijena goriva mora biti malo visa.
Sve će biti jeftinije čim kupimo INA-u
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Skupa država gdje se svi prihodi troše na uhljebe, a ništa na infrastrukturu ili razvoj. I to je to. Može biti samo gore, nakon zadnjih poteza vlade i dogovora s državnim službama, sigurno će trošarine rasti. Koliko mogu će se zaduživati, a ostatak će probati namaknuti kroz nova davanja... To je tako, nitko u državnom sektoru ne razmišlja o bilo kakvoj reformi, već samo kako, kome i koliko uzeti da bi se namirio... Gorivo je jako zgodan način prikupa novaca, uz to porezi na rad, nekretnine, te sve ostalo što se uglavnom ne može odnijeti ili se svakodnevno koristi te se ne može stalo ići u inozemstvo. mada već dugo oni koji žive uz granicu kupuju gorivo i namirnice u susjedstvu, a nerijetko i oni koji žive dalje idu u veće šopinge van... Kako stvari stoje, može biti samo gore, broj zaposlenih u privatnom sektoru stalno pada, dok broj zaposlenih u državnim i paradržavnim organizacijama nezaustavljivo raste...