Studija za Pelješki most mora biti solidna
Tolušić: Hrvatska je zakomplicirala sve što je mogla s natječajima za fondove EU
Komentari 17
Nije problem jedne vlade da smo zakomplicirali natjecajne uvjete za dodjelu sredstava iz EU-fondova, nego problem lezi u tome sto nisu izvrsene reformske promjene funkcioniranja opce drzave i tome sukladno svih njenih institucija. Problem ove vlade je poznat zadnjih 20 godina, a proci ce mandat u pricanju i u nikakovim konkretnim akcijama. Nas kompletan sustav je kompliciran, ali samo iz razloga sto mi to zelimo da bude, jer su istim stvorene pretpostavke lopovluka, kradje i kriminala. Zasto ne usvojimo postojece sustave zapadnoevropskih zemalja koji funkcioniraju prfektno, ali mi zelimo stalno nesto svoje autenticno i komplicirano, mozda samo iz drugih razloga ali i ne onih iskrenih za dobrobit hrvatske drzave.
Plan Milanovića i njegovih mrzitelja Hrvatske se uklapao u Memorandum II. Odvojiti, osiromašiti, pripojiti. E, nećete lupeži !
"Studija za Pelješki most mora biti solidna" i treba je tek napraviti. Koliko se sjecam, a sjecam se dobro, negdje prije godinu dana je prostak Milanovic sa njegovim Hajdas-Doncicem tvrdio, da je studija u izradi, da ce natjecaj za izvodjaca biti raspisan najkasnije u ranu jesen 2015-e i t.d. Grcic je na kritiku Majeticke, da Peljeski most uopce nije ná listi i da u brisselu nitko niti nezna, da taj most treba graditi, odgovarao u svojem stilu knjigovodje kako je sve to neistina, da je s EU skoro dogovoreno financiranje mosta, a zagorski teva Donci je trubio kak je sbve kao spremno za start i skoro za pocetak radova. Te nebuloze su onda prostacki mediji (mediji prostaka Milanovica) poput Jutela (HRT), Jutarnjeg, Indexa i raznih Spoljara i ostalih crvenih iz Vecernjaka prenosili kao istinu. A sad vidi vraga. Studija nije gotova odnosno nema je, Brüssel nema pojma da je dogovor po Grcicu o fimaciranju mosta vec postignut, i o finaciranju u Brüsselu nitko nije imao skoro pojma dok sad Tolusic nije pokrenuo to pitanje. Znaci lagali suprostak Milanovic, lagali su prostacka potrcala Doncic i knjigovodja Grcic, a lagali su i Milanovicevi mediji, lagali za MIlanovica, Bravo.
Svojedobno sam o problemu projekta pelješkog mosta tome pisao Sanaderu i na moje inzistiranje mi je njegova tajnica rekla da je moje pismo ustupila ministru prometa g. Bačiću koji je tada obnašao tu dužnost. I ništa nije bilo od toga.ga. Ovdje ima nekolimo bitnih pitanja: 1. ne gradi se objekt koji će trajati 1o,20 ili 30 godina (kao npr. koridor preko neumske enklave) nego objekt koji bi trebao trajati stoljećima; 2. važno je svestrano prostudirati koja je najbolja lokacija za povezivanje Pelješca s kopnom pored one prirodne veze kod Stona; 3. Koje je tehničko rješenje bolje Most ili tunel. Odgovro na 1. pitanje sam već dao, a za drugo i treće pitanje trebai bi izraditi studiju različitih eksperata koji bi utvrdili koji je najbolji odgovor. Ako se ne radi tako, tada je to neodgovoran posao. Netko bi zbog toga morao ići u rešt !
most je potemkinovo selo. demagogija za mase, drzava je pred bankrotom, uz skup most ide jako skupa cesta to se spominje tek usput
Zar je tako teško narodu konačno reći da od mosta neće biti ništa...Vlada se trese od straha kao da Franjinim bojovnicima treba saopćiti da im reže penzije.
S ovom temom se dosada nitko nije pozabavio. Zbog cega su komunisti prostaka Milanovica "izmislili" stotine formulara tamo gdje EU trazi samo desetak? Jednostavno. Da je procedura jednostavnija, nebi svi moguci "konsultanti" imali toliko posla i na taj nacin otimali novac onima kojima treba i kojima pripada. A onda dolazi i nevidjena korupcija u prostackoj vladi Milanovica sa tim formularima i tim komplikacijama. Na taj nacin su drugarice i drugovi sebe postavili kao prepreku preko koje se mora preskociti, da bi se doslo do EU-sredstava, a to znaci, ako dobijes milion eura podpore , onda meni dajes 10% ili vise, inace ti vratim tvoje papire natrag i ti neces dobiti niti centa. A onda je i surovanje drzavnih organa sa t.zv. "konsultanima" po nacinu, ja cu recimo Buricu vraiti papire na doradu, a ti konsultant mozes onda te papire ponovno obraditi i od tog honorara ja dobivam proviziju. To je nacin na koji komunisti danas posluju i na koji su komunisti i u bivsoj drzavi poslovali. A od onih koji su platili proviziju nitko ne kaze niti rijeci, jer onda nece dobiti niti lipe. Treba samo pogledati kakve aute voze ti komunisticki cinovnici, kakve kuce i vikendice na brzinu grade, kako ljetuju i kakve brodove voze. I sve je jasno. I tu je i razlog zasto su njihove medije i subvencionirali i dobro placali. Placali su ih, da netko nebii dosao na ideju, do proba malo racunati, kao su dosli do viletina, skupih stanova i debelih ziro-racuna, da netko nebi istrazio kak je Linic letio na docek nove godina u Dubai, spavao par dana u hotelu s 6 zvjezdica, letio kao VIP-ovac, a onda rekao i objasnio,kako je sve kostalo samo 6 tisuca kuna i to usprkos tome, da samo let u Dubai i natrag kosta ca. 900 eura po osobi.
Kruha i igara.............
dobro domoljubi sto se ne vratite u godine Sanaderove vlade kad je Sanaderova vlada bez studija izvodljivosti otvarala pocetak radova tri puta ,uzimali se novci iz proracuna za Peljeski most i dokle je to doguralo? Ajd nam recite domoljubi dokle je doslo i sto su stali radovi na mostu u Sanaderovojvladi? Radovi su pocinjali kad su izbori trebali kad su prosli izbori sta bi? Ajd malo budite iskreni i realni pa nam odgovorite.
ovdje nitko nije normalan!taj most je trebal bit vec gotov!
Ne samo da je prethodna ekipa lagalo oko studije izvodljivosti Pelješkog mosta, sjetimo se samo na početku njihovog mandata 2011g. koje apsurdne fraze su upotrebili da otklone i samu pomisao oko izgradnje Pelješkog mosta, da bi napokon, kada je iz mosta, da bi napokon, kada je iz EU došao zaključak da je most najbolje rješenje- štetočine umuknule!?
Dobro jutro, dok se studija radi, raja oko mosta umire od gladi.
Neka HDZ vrati opljackani novac,za taj projekat,sto su pokrali za vreme Sanadera,i netreba ni kuna iz EU-fonda,cak ce i viska biti.............
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Prestanite pametovati i počmite sa gradnjom!