Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
OPATIJA
Povratak na članak

Rezervirala hotel koji je zatvoren, iz hotela kažu da su je obavijestili preko e-maila

Iako je gošća bila obaviještena o promjeni hotela satima prije dolaska, učinili smo sve kako bi joj bilo što ugodnije tijekom njezinog boravka i ponudili joj višu razinu smještaja od rezerviranog u hotelu s pet-zvjezdica, kazali su nam iz Uprave Liburnia Riviera Hotela

Komentari 2

Avatar Mornar
Mornar
12:44 14.08.2020.

Ma od kad je ovaj novi vlasnik u LRH je zbrka preko glave. Pola hotela ne radi ali rezervirati ih možete s bookinga i s njihovih stranica itd. No oni se niti ne trude da ti objasne da ti hoteli ne rade nego kad dođete tamo onda vam kažu da su vas premjestili u drugi hotel. Ovo je jako teška prevara i lopovluk a pogotovo na starim gostima koji tamo dolaze već godinama da nas tako varaju i dovode pred gotov čin. Sve u svemu to je sada jako neozbiljna firma koju nakon puno godina više nemam u planu za odmor i ljetovanja. Zaista se sramotno odnose prema gostima takvim potezom i to nije bio slučajno jedan slučaj već je rezervacija sada otvorena a hoteli zatvoreni. Moja preporuka izbjegavati u širokom luku.....

VL
Avatar neidemdalje
neidemdalje
21:29 09.08.2020.

Hotele promoviraju i marketinški oglašavaju iako su isti zatvoreni a postoji mogućnost da se ove sezone i ne otvore... i onda se čude kad neko izvrši buking ....

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.