Preletio zaštitnu ogradu i završio u tunelu
Veća količina zemlje iz žardinjere koju je srušio ublažila je sraz s tlom, no ozlijeđeni je vozač hitno prevezen u KBC na Sušaku.
Komentari 7
To uopće nije čudno, zato jer policija ne vodi računa o tome kojom brzinom se vozila stušte odozgo u grad, pa svako toliko netko izleti i pogine, baš tu oko nadvožnjaka i nikom ništa. Da policija svoj posao odrađuje preventivno, umjesto naknadno, do ovoga ne bi dolazilo. Druškan misli ako ima brzu i snažnu mašinu da za njega ne važi ograničenje od 50 km u gradu. Ali da tu ima policije, što je nema, punio bi se državni proračun na takvim kratkomozgim brzomašinskim glupanima. Hvala dragom Bogu da nije nastradao netko od poznatih!
ovo je problem koji se može jednostavno riješiti sa par ležećih policajaca :)
Uvijek su krivi vozaci i neprilagodjena brzina. Cim neko spomene lose ceste (losa izrada i lose projektirane) ili nerad policije odmah se navedeni pobune. Interesantno da i stranci ginu. I oni valjda polude kada dodju u Hrvatsku i ne drze se propisa. O tome kako izgledaju nase ceste nema smisla nista reci. UZAS! Ceste su \"popravljane\" kao da su ih djeca iz vrtica krpala. O sahtovima da ne govorim. Ajmo pogledati kako su ceste projektirane. Jos se sjecamo skandala sa Prometnim fakultetom. Upravi ti projektiraju ceste. Obratite paznju kako su projektirane ceste. Imas ravni dio sa ogranicenjem 80 i odjedanput ostar zavoj u koji ne mozes uci brze od 50. U vecini slucajeva taj se je zavoj mogao drugacije rijesit. Isto tako i silasci s autoputa. Velika vecina njih je pod 90 stupnjeva, u zavoju i na uzbrdici se spajaju sa drugom cestom. Sto se tice ovog mjesta u Rijeci mislim da znam di je. Kvalitetna i duplo visa zastitna ograda bi pomogle. Dal se sjecate natpisa u novinama kako su zastitne ograde na A1 slabe i napravljene od premekanog lima?
@InfoMan. U ovom dijelu Rijeke je ograničenje 50 km/h. Nizbrdica je i blizina vrlo prometne priključne ceste što zahtjeva poveći oprez. U vrijeme nesreće kolnik je bio mokar i sklizak, dodatan razlog da se vozi sporije. S druge strane cestete sam zadnji put vidio upaljene svijeće, a u ulici niže su svježe postavljene svijeće. I svi prolazimo, ne beremo brigu, kao da se nesreće uvijek događaju onom drugom.
Ceste su kriminalno napravljene, ograničenja su pobacana bez ikakvog smisla, na ravnom dijelu ceste ograničenje stave 40, a iza toga policijski radar, a u zavojima stave znak 80! To su sve složili genijalci sa prometnog, ali mito i dalje prolazi, a svi su na slobodi! Kud odlazi naš novac za održavanje cesta? Ceste krpaju ko djeca iz vrtića, ali zato privatna dvorišta besprijekorno asfaltiraju!
jedan bendžola manje.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
bio jednom jedan bmv