Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
potvrđena dugogodišnja suradnja

Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije

Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije
Foto: Saponia
1/2
11.10.2021.
u 15:48

Saponia će nagraditi najbolje radove, organizirati im posjet tvornici i mogućnost da se dodatno upoznaju s radom tvrtke

Ekonomski fakultet u Osijeku potpisao je sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s tvrtkom Saponia. Sporazum se odnosi na uspostavljanje i razvijanje znanstveno-razvojne i stručne suradnje te poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.

Potpisivanjem sporazuma, istaknuto je, i formalno je potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.

- Ekonomski fakultet i Saponia osigurat će pretpostavke za realizaciju dogovorenih projekata i programa, a takav koncept doprinosi razvoju zajednice te omogućava mladim akademskim građanima kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju – rekao je dekan prof.dr.sc. Boris Crnković.

- Kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom - izjavila je, pak, Dajana Mrčela, predsjednica uprave Saponije.

Marija Ham, redovita profesorica na Katedri za marketing navela je kako je suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse.

Saponia će nagraditi najbolje radove, organizirati im posjet tvornici i mogućnost da se dodatno upoznaju s radom tvrtke. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja, koristit će se u promišljanju marketing strategije poduzeća u stvarnom poslovanju, a na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, poručuju, nastavit će i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije