VIDEO Spektakularna snimka porinuća u splitskom škveru: Spreman za polarne ekspedicije
Riječ je o brodu za polarne ekspedicije, koji je ugovoren za krajnjeg naručitelja tvrtku Oceanwide Expeditions
Komentari 11
čekajte, jel to ona industrija koja je nerentabilna..? u kojoj smo nekonkurentni..? i "nismo desetljećima porinuli brod", kako se govorilo prilikom gašenja uljanika...?
Je, rentabilna je industrija brodogradnja kad uvozi Indijce i Bangladesijance da mu rade. Ne samo sto to drzi cijene rada niskima, slabi sindikate vec i unosi etnicke "zanimljivosti" koje vidimo i na ulicama Parisa, Londona, Kolna, Malamoa, Nice.
Brodogradnja ima smisla samo za specijalne i vojne brodove , i to upravo i radi brodosplit , no pitanje je koliko to na kraju kosta Hrvatsku , jer do sada nas je kostalo milijarde € , posebno Uljanik i brodotrogir , Hrvatska nema Zeljezare da proizvodi celik a ni aluminij ili bilo koji metal , pa nam i nije u interesu poticat brodogradnju , bar ne tankera i jednostavnih brodova tipa uljanik
Drzava daje jamstva privatnoj firmi...to ima samo kod nas
DEVET radnika Brodosplita, državljana Indije, trenutačno je u karanteni jer su zaraženi koronavirusom........Sad jadnici mogu dobiti plaću
koliko je kostao ovaj brod....tko je dobio proviziju, ..koliko dugo se gradio...koja dobit je za skver....???
Oli nemate pameti kad je ovo spektakl. Amorella prije rata 60 m je duža. A suesmax tankeri dva ipo puta duži. I to sve prije 40 godin. Ok. Ne umanjujem , samo vučen paralelu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svaka čast! Mirno more mu želim.