Dramatični trenuci preleta MiG-a iz Bihaća u Hrvatsku: 'Letio sam naslijepo, goriva sve manje, a nigdje aerodroma...'
Na današnji dan, 4. veljače 1992., tada 34-godišnji pilot, Danijel Borović, poletio je s vojnog aerodroma JNA u Bihaću i 'uletio' u povijest. Njegovim preletom iz zrakoplovne baze Željava u Pulu Hrvatska je dobila iskusnog pilota, ali i prvi nadzvučni, borbeni avion MIG-21, što je bio početak formiranja eskadrile lovaca u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu. Tjedan dana nakon toga Borović je dao ekskluzivni intervju Večernjem listu te je novinarki Branki Stipić ispričao sve detalje dana koji je upravo on učinio povijesnim.
Komentari 16
utiske???
Gdje se slučajni Basta skrivao u to vrijeme ?
I još nešto. Ako je juče prebegao sa MIG-om, ko garantuje da sutra neće da predegne sa Rafalom? Na neku treću stranu.
Ako JNA, za koju su najviše plaćale Hrvatska i Slovenija i tobože je trebala biti zajednička, oduzme oružje TO Hrvatske i Slovenije, pa ga podijeli Srbima - to je IZDAJA. A nakon toga su se karte drugačije dijelile. Bez izdajničke uloge JNA, Jugoslavija bi se pretvorila u konfederaciju ili mirno razišla (kao Češka i Slovačka), što bi u konačnici bilo čak i bolje za Srbe. Vjerovali ste kako ste sigurni pobjednici, kad ono...
Ti Migovi 21 su baš limitirani avioni. Napravljeni isključivo kao presretači, lagani, brzo se penju, ali goriva skoro ništa. S druge strane ovi današnji Su-27 mogu pola Europe proći.
Istini za volju i "41 su Hrvatski oficiri , piloti, sa strateškim dokumentima, preletali na stranu Trećeg Rajha, pa šta im falilo. Hrvatsta je na kraju tog rata ipak bila na strani pobednika. Da čovek ne poveruje.
Ne mogu a da se ne otrgnem utisku a to je da se jedino u Hrvatskoj izdaja smatra podvigom. Ispravite me ako grešim.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
'Bravo, uradio si pravu stvar na koju smo tako dugo čekali'