Hoće li sezona rušiti rekorde: Očekuje se tri milijuna Nijemaca, stiže sve više Čeha
Atmosfera oko putovanja u Europi zbog Ukrajine nije ni nalik pozitivnom uzbuđenju kakvo je vladalo lani u ovo vrijeme kad se samo čekalo ukidanje restrikcija, pa da rijeke turista krenu
Komentari 15
Prošle godine se 1 EUR mijnjao za 4,3 PLN, danas 1 EUR je na nivou 4,6 PLN ili 10% slabiji. U isto vrijeme cijene na Jadranu su otišle gore, što znači da je Jadran za Poljake oko 20 do 30% skuplji nego prošle godine. Plaće ne rastu tako brzo kao galoporajuća inflacija, devalvacija, a destinacje koje nude all inclusive kao Grčka, Turska su cjenovno konkurentnije.
Znate onu o zecu i ražnju!?
A sta ako doleti raketica.onda nema nista od ljeta.a mogla bi vrlo lako otkad nasi pametnjakovici se igraju sa rusima.jer tako im navodno kaze brisel a ne onih 40 milijuna ljudi.
Ne valja brojiti dolore unaprid. Ko zna ca će biti za misec, dva.
Sve ovisi o političkoj situaciji. Dovoljno je da jedan dron prođe i eksplodira negdje na obali na početku sezone i da se mediji raspišu i naprave paniku....
Neću živjeti bolje, "pomorci" će živjeti bolje od turizma. Boli be briga. Ti sposobni Dalmoši nebi imali za kikiriki da žive u Slavoniji.
ova sezona ce biti fijasko...zapadnjaci ostaju doma ili idu u Tursku za bagatelu. mi smo preskupi u ovim okolnostima
Jadne li su države koje zive od turizma, nadam se da će doći samo 10% turista
Svi jedva čekaju da dođu na Jadran po ovim cijenama imaju puno povoljnije aranžmane u inostranstvu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kako mi krivo doživljavamo Poljake. Jel netko možda bio u Poljskoj u zadnjih 4, 5 g.? Pa oni imaju minimalno oko 6-8 milijuna građana iznimno visoke platežne moći. Boli njih briga za omjer eura kuna zlota. Nama je ključni problemm u turizmu što nemamo dovoljno ekstra ekskluzivnih objekata. Pa u 2020. najbolje su prolazili najskuplji hoteli i vile. Neki komentatori i dalje na hrvatski turizam gledaju kao da je 2004. Kao skupi smo. Ma nismo mi skupi, nego smo još uvijek nedovoljno skupi. Koliko god da to nekom smeta, HRV postala turistička velesila. Prema indeksu Country Brand Ranking za 2022., koji kao relevantan izvor koriste Svjetska banka i World Economic Forum, Hrvatska je 16. NAJSNAŽNIJI turistički brend na svijetu te 9. u Europi). Naravno, to ne znači da možemo spavat na lovorikama, nego naprotiv.