ZNANOST
Povratak na članak

Otkriće hrvatskog znanstvenika obilazi svijet: 'Dokazali smo da ljudi umiru zbog covida, a ne sa covidom'

U časopisu Viruses izdavača MDPI objavljen je rad pod nazivom SARS-CoV-2 Viral Load in the Pulmonary Compartment of Critically Ill COVID-19 Patients Correlates with Viral Serum Load and Fatal Outcomes u kojem je prof. Čičin-Šain s kolegama iz svoje ustanove, zatim i iz još drugih s njemačkom adresom, ali i kolegama iz Hrvatske sa Sveučilišta u Rijeci.

Komentari 17

ZG
zgrio
18:44 19.07.2022.

Zagrijavanje za jesen. Ali kada bolje sagledamo situaciju turizam je najbolji lijek protiv corone i mjera. Sa zadnjim gužvama na Lučkom stižu novi pokušaji sluđivanja. Dakle produljimo turističku sezonu i riješimo se pandemije.

Avatar Zbregov
Zbregov
17:51 19.07.2022.

tako je, treba dokazati da više nije moguće ni umrijeti od smrti!...

dugi
19:20 19.07.2022.

Bravo! vec sam se pobojal da Hrvatski mozgovi vise ne rade. Ali evo ga jos jedan hrv. strucnjak zadivio svijet. Padaju opklade, da li ce se ikad ponovo cuti o ovom "svjetskom" otkricu. Valjda nece kao ni onim silnim otkricima koje su hrv. "znanstvenici" podijelili sa svijetom. Naravno preko VL.

OL
oliva309
19:13 19.07.2022.

Rezultate cijepljenja sam vidjela na mojim bližnjima, rodbini i prijateljima tako da me hrvatski znanstvenici i doktori ne zanimaju..

TI
Tide
18:36 19.07.2022.

Takodjer, Objavljeno je više od 3.000 znanstvenih radova o nuspojavama eksperimenta, sve više istine izlazi van na površinu. Takve clanke ne možete vidjet na glasilima farmakomafije. Ako imalo pratite dogadanja,znate od kuda i s kojom namjerom se ovi clanci sad prezentiraju.

CR
crnioraozx
17:59 19.07.2022.

Dvije godine nitko na svijetu nije umro od starosti. Oficijalno.Znači Kovid je lijek za smrt .Logično.Treba ga samo uzimati redovito.

ŹI
ŹIVAC
19:15 19.07.2022.

Dokazano ono što je logično!

00
00a
18:41 19.07.2022.

Sjetimo se da je još prije više od 8 mjeseci naš dr.Tomislav Domazet Lošo govorio kako NIKADA nisu rađene studije na kancerogenost i genotoksicnost ovog “cjepiva” , a dežurni Faktčekeri u vidu i nekih liječnika ga u tome ismijavali. Teorijaja Domazet Loše da cjepivo trajno mijenja ljudski genom je potvrđena najnovijom studijom iz Švedske. MD MPH Alden iz Sveucilista Lund, Švedska, potvrđuje jedan od naših najgorih strahova. Egzogeno genetsko kodiranje materijala za Spike protein obrnuto se transkribira u ljudski genom.

AK
Akilaki
20:10 19.07.2022.

Nije svakomu logicno. Logika se jos trazi kod mnogih. Sve dok nekog svoga ne izgube sa covidom.

LE
LeonardoGoldman
16:55 19.07.2022.

Sokiran sam s rezultatima uglednog znanstvenika. Ako pogledamo tko je narucio/financirao ovo istrazivanje onda je slika cjelovitija.

V0
Vlaskoulicanec3.0
07:51 20.07.2022.

Stotine i stotine milijuna doza cjepiva propadaju jer ih nitko, osim još onih hard core corona-vjernika, neće. Pa treba malo zavrtiti reklamu za ah tako učinkovita cjepiva... Pogledajte trenutnu situaciju u Njemačkoj: savezne države sa najvišom procijepljenošću imaju najviše oboljelih. U Austriji gotovo svi trenutno oboljeli su 3x cijepljeni,...

DL
Dvanaest__legija
17:49 19.07.2022.

Sve zastrašitelje, i "stručnjake" i novinare, treba osuditi na višegodišnje zatvorske kazne!

17:51 19.07.2022.

Joj meni, kad se samo sjetim kako sam na početku pandemije vjerovala tom čovjeku. I onima sličnih njemu. I koliko sam bila tada ustrašena, prestrašena i jadna. A kao brinuli se za moje zdravlje.

WT
WTF!
19:59 20.07.2022.

Tko financirao to "otkriće",Pfizer,Moderna,J&J....???

KP