MJEŠTANI GA POKOPALI

Ostaci nepoznatog stvorenja nađeni na obali, zbunjeni su i znanstvenici: 'Mrtvo je tjednima'

Papua Nova Gvineja
Pixabay/Ilustracija
22.10.2023.

Stručnjaci i mještani ostali su zbunjeni nakon što su se na obali Papue Nove Gvineje pojavili ostaci nepoznatog stvorenja. Mještani su ostatke ubrzo pokopali, prije nego što su znanstvenici uspjeli prikupiti uzorak DNK. Zbog toga, oni pokušavaju identificirati stvorenje prema fotografijama prvo objavljenima na društvenoj mreži Facebook.

Iako neki na društvenim mrežama navode kako ostaci podsjećaju na sirenu, tajanstvena bijela masa se trenutno smatra globsterom. Naime, globster je izraz koji se koristi za mase morskog mesa koje se ponekad nalaze na plažama u različitim stadijima raspadanja, navodi New York Post

Znanstvenica Helene Marsh istaknula je kako smatra da je riječ o mrtvoj životinji, a ne čovjeku. Stručnjak za morske sisavce, Sascha Hooker, navodi pak kako "izgleda kao vrlo raspadnuti kit".

S druge strane, Erich Hoyt, istraživač iz Velike Britanije, ne isključuje da je globster dugong ili morska krava. Siguran je da je sve što je pronađeno "mrtvo tjednima". Gregory Skomal, morski biolog, uočio je nešto što "izgleda kao dušnik", što je demantiralo njegovu prvu pretpostavku.

"Isprva sam bio naklonjen velikom morskom psu, ali sad kad sam proveo dosta vremena gledajući ovo, uvjereniji sam da je riječ o kitu zbog oblika repa i položaja peraja", naveo je.

Znanstvenik Jens Currie dodao je da "količina sala također ukazuje na morskog sisavca, a ne na morskog psa".

VIDEO Otkrivena lista najjezivijih mjesta u Europi: Naselje u Hrvatskoj našlo se na šestom mjestu

Avatar gusjenica
gusjenica
05:38 23.10.2023.

Pa gdje su ga to mogli domorodci pokopati da se ne može do DNK doći, jedino u grotlo vulkana da su ga bacili ?

LO