Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 76
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
POLJOPRIVREDA I TURIZAM
Povratak na članak

Nismo se još izbrendirali kao gastrodestinacija

Turisti kao naše najjače atribute u gastronomiji ističu tek vino i kavu, što znači da još puno trebamo raditi na pozicioniranju RH kao destinacije na kojoj se dobro i kvalitetno jede te dići proizvodnju kvalitetnih proizvoda.

Komentari 1

KG
Kolouh_Goran
13:06 20.04.2019.

Iz vlastitog iskustva usudim se reci da Hrvatska jos uvijek nije prepoznata kao brand,ne u smislu turisticke destinacije,ne u smislu gastronomije. Ja zivim u Nizozmeskoj,svaki dan vidim reklame o turistickim atrakcijama iz Grcke, Bugarske , Spanjolske ali o Hrvatskoj nema govora. Zalosno,jer mi sigurno mozemo ponuditi isto ili mozda jos vise nego prethodno navedene zemlje. Promocija Hrvtaske mora biti orijentirana na financijski dobro razvijene zemlje, i nase usluge moraju biti na nivou. Promoviraj Hrvatsku, jer mi imamo tako puno za ponuditit!!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.