Nesreća u Splitu: Pijani kapetan broda sa 1,36 promila udario u obalu
"Brod, na kojemu nitko od članova posade nije ozlijeđen, prilikom manevra pristajanja na vez zbog nesmotrenosti zapovjednika udario je u obalu", izvijestilo je Ministarstvo.
Komentari 13
Ovom zapustenom brodu ni netreba nikakovih udaraca raspast ce se skoro od rdje kaja ga zdere, ovo malo sto je postrugnuo je sitnica.
A da li je pilot bio trijezan i ako je vidio intoksinaciju kapetana što je prihvatio pilotažu?
Kako može biti pijan sa 1,36% ,valda lagano pripit.
Pijani kapetan broda udario u obalu. A brod?
Članak je brljav, jer nije jasno jeli brod imao pilota? Jork Valliant nije grdosija, ali nije niti mali brodić https://www.marinetraffic.com/hr/ais/details/ships/304011031/vessel:JORK_VALIANT pa je razumna pretpostavka da je brodom upravljao pilot Lučke kapetanije Split, a ne zapovjednik broda. Pilot je stručna osobaoba ovlašten od državnih vlasti u čije znanje i vještine zapovjednik ne sumnja.
Sve više drogiranih, pijanih i u užasnim stanjima !
Jadan bjedan brod kad nema posadu i kormiulara nego kapetan " vozi " brod po Jadranu i oposlje čisti kabine od putnika ili posade... Svašta i u balkanskim vodama !!!
Dali su mu brod s lošim kočnicama odnosno hik kapetan ne snosi krivnju nego kompanija, kojoj brodovi sigurno ne bi prošli na tehničkom zbog diskova...
Hrđa se naslonila na rub obale šteta 1/2 kg. hrđe palo u more .. Velika nesreća za kapetana koji normalno nije trjezan kad vidi sa čim se voza po morima !
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Evo malo informacije novinaru ako se zeli baviti istrazivackim novinarstvom. Neka malo istrazi medju nadleznim u drzavnoj upravi Luckoj Kapetaniji Split povjest uplovljenja ovog broda i koliko su vec puta uplovili pijani u Splitsku luku? Zasto nije napravljen alko test cijeloj posadi?...Tko je radio uviđaj na brodu? Inspektori sig.plovidbe ? Kako je prosla cinjenica da je pilot (obvezna pilotaza) usao na brod a nije izvijestio o kapetanu koji je definitivno sa 1,7 promila trebao biti vidljivo pijan, Zasto nije odbio pilotazu koju onako masno naplacuje? Postavite ova pitanja koja su legitimna i ukazuju na opasne propuste u drzavnoj upravi i firmi koja se bavi pilotazom u luci Split.