Naslovnica Večernjeg iz '98. sa skicom Pelješkog mosta izazvala buru: 'Tuđman nije bio za to, NATO je sve promijenio'
Glavni akteri su glavni urednik Večernjeg lista BiH Jozo Pavković i Darinko Bago, predsjednik udruženja Hrvatski izvoznici i predsjednik uprave Končara, nekad veleposlanik RH u BiH. Cijela lavina reakcija pokrenula se nakon njihova razgovora u Dubrovniku na terasi hotela Excelsior...
Komentari 29
svjetski mediji pisu o padu srpskog aviona punog oruzja za ukrajinu, a vucicevi novinari po hrvatskoj pisu danima kako je htio preci preko granice.
Dakle, Večernji list si je dokazano stvorio najveće i trajne zasluge za današnje postojanje Peljškog mosta. Šteta velika što će se službeno zvati samo skromno Pelješki most.
Tuđman je za sve političare nakon njega bio svemirski brod. Hrvatski interes mu je bio na prvom mjestu i svaka odluka promišljena i na sve moguće varijante spremna. Ništa nije činio a da nije vidio širu sliku i uzeo u obzir vrijeme i međunarodne odnose i položaj Hrvatske u svemu. Počivao u miru predsjedniče.
Opet jedna besramna laž! Tuđman je u svoje doba ima neke druge prioritete i ideje i nikad baš nikad nije bio protiv ni jednog infrastrukturnog projekta!
2010 CRC ( China Railway Company),sestra firme CRBC koja je sagradila sadasnji most je poslala ponudu Hrvatskoj da napravi Peljeski most,željeznički prugu od Rijeke do Mađarske granice i obnovi proširi Luku Ploce. Uvjeti gradnje su su bili daleko bolji od ovih što smo sad dobili. Jedan član vlade je išao u Kinu na razgovore i došao sa potvrdom ponude koju sam ja osbno donio kao predstavnik CRC . Jadranka Kosor i još neki ljudi su odbili tu ponudu. Svu dokumentaciju još imam i čuvam.
Otac domovine je bio za svaku stvar i projekt koji bi bio dobar za Lijepu našu za razliku od brojnih komunjarskih štetočina, raznih crvenih, zeleni, žutih vragova kojih ne nedostaje ni danas koji su neprijatelji hrvatskog naroda sa njihovim medijima
Most je sagrađen baš na vrijeme. Vrijednost mu je, i geopolitička i u materijalu porasla za 70%!
Prvi precednik je bio pametan političar ! Nije bez veze bio najmlađi Titov general !
Jel to onaj optužen za kriminal u Končaru. Krasna ekipa
Bice upisano za vjeke da ga je pocela i zavrsila vlada A. Plenkovica, puno je vlada pokusalo prije njega ali bez uspjeha.
Projektirali su ga Slovenci, sagradili Kinezi, financirala EU, a mi ćemo organizirati veliku feštu i dokazivati tko ima najveće zasluge za izgradnju Pelješkog mosta a tko je bio protiv.
S mostom ili bez njega isto mi je,preko njega sigurno neču proći.
LikaDika, da ti osviježim sjaćanje: Tijekom 2014. i 2015., u mandatu Milanovićeve vlade, provedena je i Studija izvodivosti koja je financirana iz eu fondova, a koja je također potvrdila da je najbolje rješenje gradnja Pelješkog mosta. Do tada koliko je bilo svečanih početaka radova koliko potrošenih novaca pa naslikavanja....
kolko je ko zamračil na tom mostu,saznat ćemo ako neko do tad bude živ,a da su postojala puno jeftinija,učinkovitija,brža i bolja rješenja,to je nesporno,kao tunel ispod neuma,čak i ispod mora,koridor kroz bosanski teritorij.zakaj je guran baš most,vjerojatno je svima jasno,kad se valja veliki medo,ima više dlaka koje ostaju.kolko su samo zgutala silna otvaranja radova,projekti,a moglo bi bit problema kad sastavi bura.srećom,moć će se i kroz neum.
Tuđman je znao da je to samo PR most jednog dečeca iz ministarstva vanjskih da se progura u vrh EUa. Most je danas istina tu, ali se dečec još nije progurao.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Od onih koji su bili protiv izgradnje mosta prije svih bili su danasnj predsjednik Milanovic( kao i tadasnji SDP) i njegov tadasnji koalicijski partner Andro Vlahusic.