Koliko zapravo znamo

NASA otkrila nove neobične planete - jedan bi plutao na vodi

Planeti, portal (1)
Foto: NASA
11.03.2013.

Iako će se još istraživati, ono što se zna je da su neki od "novih" planeta sjaje poput dijamanata, dok su drugi crni poput ugljena, a jedan bi čak plutao na vodi.

NASA-in teleskope Kepler donio je nova i vrlo zanimljiva otkrića. Naime, otkriveni su novi planeti koji oduzimaju dah svojim - čudnim karakteristikama. Iako će se još istraživati, ono što se zna je da su neki od "novih" planeta sjaje poput dijamanata, dok su drugi crni poput ugljena, piše The Independent.

Planet nazvan 22b pronađen je u zoni gdje je "moguć život", odnosno moguća je prisutnost vode, ali nije poznato radi li se o stjenovitom ili plinovitom planetu.  Planet 37b najmanji je od otkrivenih planeta čija je veličina oko pola naše Zemlje, odnosno velik je otprilike poput zemljinog Mjeseca. Planet 10b ima gustoću masivnog željeza, a njegova orbita je rtoliko blizu Suncu da se na njemu moraju nalaziti  " oceani" rastopljenog metala. Planet 7b, m ožda i među nama najčudniji planet ima najmanju gustoću te bi plutao na vodi.

>>Samo je pitanje vremena kada ćemo naći planet poput Zemlje

YU
yututu
21:25 12.03.2013.

Lako za svemir, najvažnije da političari znaYU

YU
yututu
23:56 11.03.2013.

Rijetki su oni koji znaju da neznaju ništa. Većina "zna sve"

06:14 12.03.2013.

Ove fotke planeta su samo ilustracije, tek toliko da znate koliko oni znaju.