Na listi sto europskih zaštićenih proizvoda za kinesko tržište nema nijednog proizvoda iz Hrvatske
Kina je drugo po veličini izvozno tržište za europske prehrambene i poljoprivredne proizvode, ali i tržište koje ima veliki potencijal rasta.
Komentari 3
Nemamo mi ništa izvorno i kvalitetno .
Mediteransku prehranu je UNESCO proglasio nematerijalnom kulturnom baštinom, zbog visoke kvalitete...pa i nije čudno da su najviše razvikana francuska,talijanska,španjolska vina,sirevi,maslinovo ulje...a hrvatski političari, umisto da to iskoriste za reklamu i promoviranje dalmatinskih i istarskih proizvoda u inozemstvu, ne rade ništa
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Iz Hrvatske ništa: ni paški sir, ni zagorski mlinci, ni dalmatinski pršut, ni slavonski kulen, ni ikoje maslinovo ulje, nijedno od dva naša europski zaštićena kisela zelja.." Ovo je zorni dokaz koliko su naši političari loši pregovarači i katastrofalni promicatelji Hrvatske.