Kraš se oglasio o promjeni ambalaže Domaćica. Evo što kažu
U sljedećoj će fazi kampanje na društvenim mrežama, napominju iz Kraša, kroz izazove poticati građane da preuzmu obavljanje kućanskih poslova na sebe i dokumentiraju konkretne aktivnosti kojima sudjeluju u ravnopravnoj podjeli poslova u kućanstvu, poručili su iz Kraša
Komentari 26
Ne, možete slati PR proglase udonedogled, u ovome se vidi rukopis lijevoliberalne agende koja na svim poljima i u svemu želi istaknuti istost žene i muškarca (ne govorim o njihovoj nedvosmislenoj jednakosti). Dakle, po meni ova poruka glasi ovako: biti domaćica je nešto kao jadno, tko bi se još u 21. stoljeću brinuo odjeci i čistio kuću, fuj, to je nešto nazadno. Ajmo svi gradit karijeru, tko šljivi obitelj i djecu, dom...
inače sam prijatelj feminizma, ali ovo mi je iritantno. kvragu radi se o keksima. njihova ambalaža i ime su tradicija već desetljećima, svi kupuju kekse i nitko se ne žali na ime. nije to ni problem, nego samo lajkovi i klikovi...
Cijeli život sam mislio da Domaćica nije dobila ime po osobi već da je ime dobila po receptu i načinu pripreme kao domaći ili kućni keks a ne industrijski, kao i kolač Mađarica da nije dobio ime po ženi Mađaricii već po zemlji porijekla recepta.
Je li gramaža ostala ili je opet smanjena?
Žele skrenuti pažnju s povećanja cijene po kilogramu na feminističke teme.
Woke virus
Dizajn novih omota za brand Dorina nikakav. Ko da je dizajn rađen za neku tvornicu u SSSR-u 83-će!!! Ili se je išlo na teže prepoznavanje koja je čokolada u piitanju, da se prodaju i one koje baš ne idu.... Bolje da su upakirali u omote iz 80-ih, kao neki retro đir, nego ovo što je izbačeno... Prije par godina kad su imali remake Runolista, negov dizajn omota (onaj svjetlo-zeleni) se sasvim solidno nosi, sa današnjim stranim brandovima....
Totalno fulano. Sasvim sigurno smislio neki "Domaćin i menadžer". Ne vjerujem da je to palo na pamet nekoj ženskoj osobi, da na taj se na taj način igra emancipacijom.
Licemjerno je na ovaj način inzistirati na bilo kojem obliku korektnosti i skrivati markentišku kampanju iza navodne borbe za jednakost i ravnopravnost. Molim da nam KRAŠ prije svega objasni zašto je DOMAĆICA ranije sadržavala 350 grama proizvoda a sada uu kutijiu istih dimenzija stavljaju 220 grama keksa? Dakle, neka na prednju stranu debelim, masnim slovima napišu :“ Prije 350, sada 220 g”. Onda možemo razgovarati o korektnosti i dobrim namjerama.
Kraš diskriminira muškarce!
Woke domaćica.. San svakog gladnog muškarca.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Promidžbeni napori Kraša zgodni su i duhoviti. Prisjetimo se Krašuljaka, Krašotica,Krašopisa. Ova kampanja "Domaćica + nešto" ne mora biti loša. Ali oprez! Previše skretanja u vode tzv. politike korektnosti, ma što to bilo, može polučiti i odbijanje potencijalnih kupaca.