Korisnici imaju prava iako ih operatori prešućuju!
Kako raskinuti ugovor i priskrbiti si bolju tarifu i uređaj, savjetuju članovi udruge Telekom koja brine za zaštitu potrošača te ujedno proziva HAKOM jer nije izradio tarifni kalkulator iako je po zakonu trebao
Komentari 4
Sve bi to bilo divno i krasno da to funkcionira. Naime zatražio sam prijenos broja iz T-coma u vip. I zahtjev prolongiran na 02.07. zbog ugovorne obveze koja u principu više ne vrijedi jer se mijenjaju uvjeti koje ja nisam potpisao. Da bi još sve bilo gore, broj je moguće prenijeti iz T-coma na nekog drugo operatera do 30.06. Čime se jasno meni krše potrošačka prava, jer me onemogućavaju u raskidu ugovora, odnosno omogućiti će mi prijenos broja, na način da ću ja njima zbog isteka roka morati platiti preostale mjesece ugovorne obveze. Zanimljivo da o tome nitko ne piše, a sigurno nisam jedini koji je pokušao prenijeti broj i kojemu se dogodila ista stvar.
imao sam pretplatu u vipu koja je bila 30kuna i sad mi pošalju poruku da mi povećavaju za 8kuna plus pdv što iznosi 10kuna što nije 10posto već 33posto ,a za bonove je povećanje10posto.zašto onda meni dižu povećanje od 33posto,pa sam iz tog razloga raskinuo ugovor jer to je bezobrazlug.
što dalje od tih operatera oni ne da pljačkaju nego otimaju novac od naroda .ne potpisujte nikakve ugovore zbog pišljivog mobitela ,koji danas ima od sto kuna pa na dalje .2 godine oni vas sustavno pljačkaju
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatski telekom je leglo lopovluka, prevaranata, neznalica, neodgovornih ljudi, a sve na štetu korisnika njihovih usluga, a pod patronatom hrvatske države i vlade. Lažu i nikada ne govore istinu, varaju na računima, imaju nesposobne zaposlenike u svojim centrima itd... sve u svemu jad i bijeda od usluge. Ali to je usluga na hrvatski način, pa ne možeš ništa drugo ni očekivati na ovim prostorima.